Prag ve Berlin manzaraları

Konu, 'Uluslararası Gezi ve Tur Organizasyonları' kısmında Erol tarafından paylaşıldı.

  1. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Bayram tatilimizi ailece yurt dışında geçirdik, görmeyen arkadaşlarıma prag ve berlinden manzaraları sizlerle paylaşmak istedim.

    PRAG ÖZELLİKLE MİMARI YAPISI AÇIDAN HARİKA BİR YER.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    ahmet geyin, Burçin, Omer ve 6 kişi daha bunu beğendi.
  2. Necmi OKAY

    Necmi OKAY Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğeniler:
    135
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Yamaha
    iyi bir tatil olduguna eminim ama o heykelin altında yamaha r1 olsa foto cookk daha guzel olurdu:D paylastıgın için saol
     
  3. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    paylaşım için teşekkürler inşallah tatiliniz güzel geçmiştir
     
  4. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Arkadaşlar bir hafta gezdim bir tane motor göremedim ya görsem çekmem mi :)

    adamlar motosiklet fiyatına Bmv Mercedes e biniyorlar C 220 CDI mercedes sıfır 30 bin Euro :)
     
  5. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Hani nerde motor abicim,motorsuz manzara balkonsuz ev gibi abicim yaw...:):)
     
    A.HAMDİ ve Necmi OKAY bunu beğendi.
  6. Necmi OKAY

    Necmi OKAY Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğeniler:
    135
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Yamaha
    :D:D:D eed metin abi haklısın iide ordaki mercedes fiyatlarıda ucuzsa adamlar biniodur:) gerci prag zengin bir sehir
     
  7. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    degerlı hemsehrım paylasımınız ıcın tşk ler cok guzel resımler elınıze saglık
     
  8. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Arkadaşlar motosiklet göremedim ama Almanya Berlinde bir Hummer gördüm birazdan koyucam resmini yok böyle bişey ya :)
     
  9. Necmi OKAY

    Necmi OKAY Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğeniler:
    135
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Yamaha
    :D bekliyoruz bak ona gore:)
     
  10. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    az sonra yükleniyor şuan :)
     
    Necmi OKAY bunu beğendi.
  11. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Resimlerin devamı

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Umarım beğenmişsinizdir.
     
  12. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    hadi abicim bekliyoruz hummeri neoldu
     
  13. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    erol kardeşim sen mali müşavirmisin yoksa ünlü bir fotoğrafçımısın,da biz bilmiyoruz:) gerçekten harika resimler teşekkürler
     
  14. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    koydum abicim :) Bu hammerle berlinde şehir turu 500 euro :) ama içindeki hosteslere değer :)
     
  15. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    abiciğim eğerki dediğin gibiyse 500euro ne demek :)
     
  16. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    erol hummeri gördüm müthiş bişey içindekiler biyana hummerle şehir turu atmak için 500 değil 600 bile verilir:)
     
  17. Ertan.Derinay

    Ertan.Derinay Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    93
    Şehir:
    KOCAELİ
    Motosiklet:
    Honda
    Güzel gezi olmuş kardeşim, iyi bir seçim yapmışsın özellikle Prag'ı mutlaka görmek lazım.
     
  18. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    kurye yada pizzacı falandamı bulamadın abi:D bizde bile motor oranı daha yüksek ama adamların iklimide sert ondan olabilir
     
  19. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Bizi Hummer ile kandıramazsın,motor isteriz abicim motor....:):)
     
  20. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Erol abi yapılabilecek en güzel şeyi yapmışsın. Umarım ailecek iyice eğlenmişsinizdir. Resimler insanı büyülüyor. Adamlar yıllar önce ne güzel mimariler yapmış. Şimdilerde nerede el emği göz nuru. Ne var ne yoksa fabrikasyon.