Racing Motosiklet Kullanıcıları!

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında Celil tarafından paylaşıldı.

  1. Celil

    Celil Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğeniler:
    121
    Şehir:
    İzmiR/Çigli
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    öncelikle slmlar. aklıma takılan bi soruyu sorucaktım...
    Racing motorlarda 100KM'nin altında gidildimi hararet yaptıgını duydum.ßunun dogru olup olmadıgını cevaplarsanız sevinirim.
    İyi forumlar!
     
  2. HAYABUSERDAR

    HAYABUSERDAR Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    12 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    52
    Şehir:
    doğma büyüme ankaralıyım fakat aslen ısparta yalva
    Motosiklet:
    Suzuki
    değil arkadaşım,sadece şehir içi kullanımda dur kalk çok olduğu için biraz fazla fan açıyor ama ben hiç ama hiç hararet yaptığını görmedim.öte yandan 10-15 yaşında bi makina olursa da yapmaması mümkün değil:D
     
    öner coskuner, Celil ve THE-SWAMP bunu beğendi.
  3. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    arkadaşa katılıyorum sadece şehir içi dur kalk ta fan açar.yüksek devirli makineler olduğu için bu normaldir.
     
    Celil bunu beğendi.
  4. THE-SWAMP

    THE-SWAMP Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    144
    Beğeniler:
    191
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    fan müşüründe sorun yoksa hareret yapmaz ama fazla dur kalkda ısınma artar o sebeble fan susmaz
     
    Celil bunu beğendi.
  5. Celil

    Celil Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğeniler:
    121
    Şehir:
    İzmiR/Çigli
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Teşekkür ederim bilgiler için...
     
  6. Tolga

    Tolga Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    111
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    SAMSUN
    Motosiklet:
    Honda
    bende racing makine kullanıcısıyım. arkadasların yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum.
     
    Celil bunu beğendi.
  7. Celil

    Celil Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğeniler:
    121
    Şehir:
    İzmiR/Çigli
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Teşekkür ederim... herkese tekrardan:))
     
  8. muratyaman

    muratyaman Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    mersin
    Motosiklet:
    Honda
    kim diyor kim anlatıoyor kim sölüyor bunları yaa ya mantıken bir düşünün yaff 27 ooo ytl para veriosun motora 100 km atında hararet yapıomus bimem neymiş hocam su ısısı her aracta yukselir yukselmesse zaten problem olur fan acması hararet yaptıgı anlamına gelmez normaldir fan bizde reno 12 vardı kayıslı idi fanı hep calısıodu yani fan :D motor fan acması gayet normal motorun ısısı az olursa daha cok yakar bunuda unutmayın :D adamlar koskoca motosiklet yapmıslar 100 km altında hararet yapacak bunumu dusunenmemişler :D ama radyatörün petekleri tıkalıysa yapar :D
     
  9. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    benim motosiklet eliminatör race değil ama motoru race.. kitapçığında yazan bujiyi bulamadım başka bir buji taktım motorun hem performansı etkilendi hemde iki kere hararet lambası yandı, hemen orjinal bujisini zorda olsa temin edip taktım ve hiç bir problemim kalmadı, yani motorun soğutma ve ateşleme sisteminde bir sorun yoksa fan açar motoru ideal ısıya getirir hararet yapmaz...
     
  10. Emrah.Saka

    Emrah.Saka Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    522
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Arkadaşım bu söylenilen doğruda olabilir yanlışta. bak sana bir örnek veriyim. BP nin şahsen yakıtından nefret ederim. İmkanın varsa otobüs şöförleri ile konuş geneli bp nin yağı beş para etmez der. Ancak aynı motor yağı bi akrabamın otobüsünde zamanı gelince değiştirilmek kaidesiyle kullanılıyor ve son motor rektefesinden sonra yaklaşık 1.500.000 km geçti. Kötü denmesinin sebebi neydi peki? şoför amcamın birisi bp nin yağını koyar. 10.000 de değişmesi gereken yağı 35.000 de değişir. arabaya bakıyorum edası vermek içinde mal sahibinin yanında daha 10.000 km oldu yağ değişeli yağın haline bak der ve bu kulaktan kulağa yayılır gider. Şimdi senin dediğin durumda buna benzemekte. Eğer motorda termostat sorunu varsa kapalı ise termostat ister 300 km ile git ister 30 km ile o motor hararet yapmaya mahkumdur. Yada antifriz ile ilgili yorumumda yazdığım gibi motor antifriz yerine su ile çalışıyordur su kanalları radyatör petekleri tıkanmıştır rektefe veya modifikasyonda soğutma sistemine uygun olmadan silindir kapağı taşlanarak sıkıştırma oranı artırılmıştır yada radyatör hava kanatları eğiktir 100 km nin altında giderken hava akışı 200 km hıza göre az olacağından hararet yapabilir. Ancak bir motorlu kara taşıtı imal edilirken bir çok testten geçer. Hatta bir traktör fabrikasında bir dönem sırf hararet testleri üzerine çalıştım ve yapılan testleri görsen inanamazsın. bu sebeple her şeyi faal durumda çalışır bakımlı bir motor rölantide hararet yapmıyorsa 30 km den sonrada yapmaz. Bu sebeple bu bilgi yanlıştır ve böyle bir sıkıntı varsa eğer bu zamana kadar bir çok racing kullancısı motorunu ağırlıklı olarak motorunu trafikte kullandı böyle bir sorun olsaydı sence kaç kişi racing e binerdi? cevabını veriyim. kimse... bu sebeple bu tarz şehir efsanelerine inanmayın...
     
    daelin bunu beğendi.