Satılık 250cc Ramzey chopper

Konu, 'Chopper - Cruiser' kısmında SERVET tarafından paylaşıldı.

  1. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Ramzey marka 250cc chopper 2006 model 15 bın km kazasız bakımlı motorumu satıyorum fıyat : 2000 TL 0535 255 33 66
    __________________fıyatı dusurdum arkadaslar son fıyat budur
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    hayırlı olsun servet abi çok temiz bir motosiklet sende çok özeniyordun tamda dosta gider denilecek türden bir motosiklet umarım hayırlısı olur
     
  3. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Saolasın recep usta degıstırecegım motorumu kısmetse
     
  4. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    O faça motor satılırmı ya sanki iyisini mi bulucan.
     
  5. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    hayırlısı olsun servet abi birde yakışıklı resimlerini eklersen o zaman daha albenili olacaktır motosikletin malum ful aksesuar ;)
     
  6. Omer

    Omer Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.595
    Beğeniler:
    692
    Şehir:
    SAKARYA
    Motosiklet:
    Yamaha
    Servet abi hayırlı olsun.İnşallah gönlünde yatan motosiklete kavuşursun...
     
  7. Murat ORAK

    Murat ORAK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    348
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    servet abi hayırlı olsun,yeni motorunun resiminide bekliyoruz...
     
  8. Erdal Özgüner

    Erdal Özgüner Site Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğeniler:
    314
    Şehir:
    istanbul/küçükçekmece
    Motosiklet:
    Yamaha
    Hayırlı müşteriler, yerine ne almayı düşünüyorsun servet arkadaş??
     
  9. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Saolun arkadaslar ılgınıze tşk ederım de alıcı yokmu aranızada yaa :)) motoru satarsam yerıne 600 luk bır chopper dusunuyorum bakalım nasıp kısmet bu yoklukta satacagımıda pek aklım kesmıyor ya hadı hayırlısı bakalım
     
  10. ANIL

    ANIL Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Abicim Hayırlısı olsun çok güzel bi motorun var bende yakından gördüm Alacak kşiye hayırlı olacağı kesin Allah gönlüne göre versin seninde abicim :)
     
  11. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Alana da satana da hayırlı olur inşallah :)
     
  12. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Eger sıteden alıcı cıkarsa ıyı bır ıkramda bulunacagım arkadaslar
     
  13. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Fıyatı dusurdum arkadaslar gercekten bınıcıye verılecek bır motor forumdan alıcı cıkarsa bıraz daha ıkramda bulunabılırım
     
  14. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    servet abi son kaça bıraktın peşin canlı trink ;) birde resim ekle inan gören beğenecek
     
  15. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Resım ekleyemıyom recep bır motor buldum onu alcam onun ıcın dusurdum fıyatı,forumdan tanıdık bırı cıkarsa bıraz daha bır seyler yapabılırım.
     
  16. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    servet abi erol abiye git yardım eder yada artık havalar ısındı yerimide öğrendin atla gel güzel resimler çeker ekleriz ;)
     
  17. Goktug Uguz

    Goktug Uguz Site Müdavimi

    Kayıt:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.564
    Beğeniler:
    747
    Şehir:
    İstanbul - Bahçeşehir
    Motosiklet:
    BMW
    hayırlısı olur inşallah
     
  18. goksel ozdogru

    goksel ozdogru Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.457
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    abi hayırlı olsun . ne almayı planladın ?
     
  19. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Cok temız bır 600 cc lık chopper yamaha buldum onu alacagım eger bır aksılık olmazsa
     
  20. goksel ozdogru

    goksel ozdogru Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.457
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda

    hayırlı olsun dragstar mı abi 650cc olanı