Schuberth C 2 şikayeti

Konu, 'Motosiklet Kaskı' kısmında antaylan tarafından paylaşıldı.

  1. antaylan

    antaylan Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    1
    2008 motoshow' dan Schuberth 395,-EURO' ya C 2 kask aldım ve sonraki hafta ilk defa kullandığımda, birkaç dakika içinde vizörün iç yüzeyinin ağza gelen kısımları bulanıklaştı ve kaskı çıkardığımda iç buğu önleyici bu tabaka çatlak çatlak bir şekil aldı ve kuruyunca tabaka kabardı ve döküldü. Ağız kısmı dışındaki yerler ise, mecburen vizör açık gittiğim için rüzgardan soyuldu. Konuyu Türkiye Distribütörü Motomax' a fotoğraflarıyla birlikte ilettim, hiçbir cevap vermediler. Bunun üzerine, üretici Schuberth Almanya' ya detaylı bir yazı yazdım fotoğraflarını da gönderdim, "Türkiye' deki distrübütörümüzle irtibata geçin" şeklinde distribütörden daha da vurdumduymaz bir cevap verdiler. Asgari ücretten daha fazla para ödediğim bir kaskın rezaletini ve böyle bir markanın satış sonrası hizmetler sefaletini sizinle paylaşmak istedim. Genel olarak Schuberth kaskların kalitesi hakkında birşey demek istemiyorum ama, satış sonrası hizmetlerinin berbat olduğunu kesin olarak söyleyebilirim.

    Ahmet Naim TAYLAN
     
    deniz bunu beğendi.
  2. deniz

    deniz Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    7
    Motosiklet:
    Suzuki
    Merhaba Öncelikle Geçmiş Olsun,

    Üzücü bir durum.

    Gidip aldığınız yerle görüştünüz mü? Yoksa telefon mu açtınız. Bir de rica etsem resimleri bizimle de paylaşır mısınız? Ben sorunu tam olarak anlayamadım.

    Belki mail ellerine ulaşmamıştır.
     
    pelin bunu beğendi.
  3. pelin

    pelin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    286
    Beğeniler:
    244
    Motosiklet:
    Yamaha
    Kafanızı korumak için kask alıyorsunuz. Belki cebinizdeki bütün parayı veriyorsunuz ve sonuç ortada

    Şansızlık mı desek ne desek bilmiyorum ama sonuç olarak üzücü bir durum. Olmayacak bir şey değil. Her üründe olur böyle şeyler ama yardımcı olan birilerinin çıkmaması ilginç...
     
  4. antaylan

    antaylan Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    1
    Problem kısaca şu: Vizörün iç yüzeyindeki buğu önleyici katman ilk kullanımda çatlak bir şekil aldı ve sonra kabarıp kalktı ve döküldü.

    Fotoğrafları eklemeyi beceremedim antaylan@gmail.com adresime özelinizi atarsanız fotoğrafları gönderirim.
    Selamlar
     
  5. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Merhabalar forumda resim ve avatar ekleme bölümü var orayı okuyarak kolaylıkla resim ekleyebilirsiniz.
     
  6. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Diğer bir konu ise diğer arkadaşlarıma katılmakla birlikte. Kaskınızı yanınıza alıp aldığınız firmaya giderek derdinizi anlatabilirsiniz. Değiştirmeyeceklerini sanmıyorum. İnanıyorumki size yardımcı olacaklardır. Bu tip firmalar bu tür olaylarda hassastırlar. Mail atarak ya da resim yollayarak olmayabilir. Yüz yüze görüşmeler her zaman sonuç alır diye düşünüyorum.

    Genel distribütörünün sizi yine dealere yönlendirmesi ilginç geldi. Bu gibi olaylarda sizin atmış olduğunuz maili mutlaka ana firma dealere de aynen iletir.

    Bu olay x yada y markasından da olabilir. Bunun olması o kaskı kötülemez önemli olan sonuca bağlanmasıdır. Ki dedeğim gibi yüz yüze görüşmeler her zaman işe yarar ;)
     
  7. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    üzücü sen bi ton para ver en iyisi diye, hadi olur bozulur sonuçta makine,ama satış sonrası müşteri memnuniyeti diye bir şey vardır ciddi sağlam firmalarda

    maalesef motomax çıkışlı ürünleri satın alanların ortak derdi bu benimde motomaxın yetkili servisinin kullanılamaz hale getirdiği keeway sl150 motorum var bir yıldan fazladır uğraşıyorum
    motomax tarafından aldığım sonuç 0
    ; tahminim bu tür satış sonrası yetersiz servis ve ilgisizlikten dolayı bu tür şikayetlerin sonucunda keewayı şimdi bir başka firma devraldı
    şimdi bu firma ile temastayım mağduriyetimi gidereceklerine dair söz verdiler
    bekliyorum
     
  8. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    geçmiş olsun.......
     
  9. Utku Can Varol

    Utku Can Varol Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Firma ile yüz yüze görüşmeniz ilk yapmanız gerek şey olabilir, gerçi onların iletişim kanallarını her zaman açık tutmaları kendi sorumluluklarında ama bunu çeşitli bahanelerle bertaraf edebilirler. Bu nedenle satıcı firmayla bizzat görüşmeniz, meselenin devamı için de size avantaj sağlayacaktır. Eğer bu görüşmeden de sonuç almadıysanız ve ürün gerçekten hatalıysa ( yani böyle bir durumun normalde yaşanmaması gerekirken yaşanması durumu, ki öyle gözüküyor ) hakkınızı bir tüketici olarak aramanız gerekir. Çünkü verdiğiniz az buz para değil. Tüketici hakem heyetlerine başvurur, gerekirse dava açar, şikayetinizi bazı gazetelerde yer alan tüketici köşelerine bildirirsiniz. Bu tarz eylemler, özellikle distribitörlerde korku yaratır, çünkü asıl firma meselenin çözülmediğini öğrenirse distribitörlük haklarının elinden alır. Ben de böyle bir tavsiyede bulunabilirim size.
     
  10. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    Çok üzücü bir durum umarım en kısa zamanda çözülür :(