Siz Olsaniz Ne Yaparsiniz

Konu, 'Servis ve Teknik Destek Genel Konular' kısmında deksuri tarafından paylaşıldı.

  1. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    merhaba arkadaşlar uzun zamandır bu forum u takip ediyorum,sl kullanıcıların aşağı yukarı sorunları birbirinin aynısı en çok muzdarip oldukları konu ise sl nin ithalatını ve satışını yapan motomax firması ben daha önce bu forumda satıcı ,servis kaynaklı karşılaştığım sorunlarımı dile getirmiştim ve bana şimdiye kadar seninde şu kadar eksikliğin var sende bunda hatalısuın diyerek görüş bildiren biriyle karşılaşmadım yani haklıydım ama bir şey ifade etmeyen bir hak sahipliğinden başka bir faydası olmadı maalesef türkiyede durum bu ,
    kısaca anlatacak olursam antalyada sl mi satın almışolduğum nebioğulları nın servisinden memnun kalmadığım için motomaxtan varsa antalyada varsa başka bir yetkili servise beni yönlerdimelerini istememle başladı.(nebioğullarındaki sorunda motorun bakım km si geliyor bana 2500km gel bakıma geçirirsen garanti dışı kalır diyorlar km resinde gidincede arkadaş biz randevu sistemi ile çalışıyoruz randevu al öyle gel tamam alalım randevuyu git bir hafta on gün sonra falan tarihte saate gel ,aldığın randevu tarihinde gidiyorsun, bu motor bakım için gecikmiş garanti dışı kardeşim!!! ya kardeşim ben zamanında geldim sen bana falan tarihe randevu verdin bende ozamana kadar motoru garaja cekecek diilim herhalde kullanmak için aldım bu aleti allem kullem garanti dışı olmasın aman motor diye çırpın dur )
    motomaxsın bana antalyada ikinci yetkili servis olarak adresini telefonunu vermiş olduğu tayfun motora SL NİN MOTORUNTAN RİTMİK OLARAK GELEN SES ÜZERİNE GİTTİM, orada yetkili kişiye motorun sorununu anlattım yetkili kişi bana o kadar önem li bir sorun diil bi şey olmaz desede bunun garantisi var yapılmasını istiyorum dedim ve motoru bir gün sonra almak üzere bıraktım servise ertesi gün gittim motoru almaya bir ne göreyim başımdan kaynar sular döküldü resmen o kadar kötü bir ruh hali olamaz adam motoru indirmiş motor kafası pistonu vites dişlileri herşey masada tamamen sökülmüş parça parça olmuş motor
    ya sen ne yaptın usta!! valla ben o arızayı hallettim sonra baktımki başka bir arızası var onu yapıyorum !!
    daha yeni motor senesini bile doldurmadı şimdi ne olacak ben yine olumlu yönünden nbakmaya çalıustadır vardır bi bildiği ama ben tabi açtın motoru bitti hayır gelirmi bu sl den
    verhasıl motorun teslim tarihi geldi gittim almaya bismillah bindim çalıştırdım ses yine var elime yaptık diye iki dişli de verdiler
    usta bu ses devam ediyor!! ben ona bir şey yapamam o ömotorun dişli boşluğu her motorda var bu ses !! bir de elime 160ytl lik fatura veriyor bu ne masraf garantisi var bunun valla diyor tayfun motor garanti maranti bir şeyi ifade etmiyor bu ödenecek!!
    o gün cebimdeki tüm parayı kalanını hafta sonu vermek üzere sırf motorumu kurtarabilmek için aldım ve kacarcasına uzaklaştım
    bir kaç gün sonra motordan gelen ses iyice arttı uğruna motorun indirildiği ses
    bir arkadaşın tavsiyesi ile işinin uzmanı olduğu söylenen bir motor tamircisine gittim adam yarım saate arızayı buldu ver bir gün içinde tamirini yaptı motorun debriyaj dişlisinin bir dişi kırılmıştı meşhur ses bundan geliyormuş tayfun motorun yapamadığını adam şak diye halletmiş oldu
    aradan 8_9 ay geçti formda yazdım motordan takır tukur sesler geldi götürdüm yine aynı ustaya bana krank gitmiş dedi değiştirdi bir hafta sonra yine ses bu sefer egzantrik dişlisi gitmiş tekrar tamir şimdi slye bakmak bile istemiyorum gözümde karardı benzin döküp yakmak istiyorum o kadar midem bulandı şimdi ne yapayım ben bana akıl verecek biri varmı benim bu yaşadığım olaylar yüzünden beynim stoplamış durumda
     
  2. Ferhat.Ulucan

    Ferhat.Ulucan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    393
    Beğeniler:
    261
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Belgeler le birlikte Tüketici derneğine başvur. Eminönünde yeri.
    Gereken hersey yapılır orda. Dernek uzlastırmaya calısır. İstedigin sonucu alamazsan tüketici mahkemesine gidebilirsin.
    Hakkıını kanuni yollardan alabilirsin.
     
    Turgay bunu beğendi.
  3. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    arkadaşım öncelikle geçmiş olsun kötü bir deneyim yaşamışsın ama Fulu arkadaşımında belirttiği gibi tüketici haklarına ve firmanın ana bayisine şikayet ve olayları detaylı anlatman kesinlikle yararlı olur kanımca . :mad:
     
  4. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    arkadaşım hiç üşenme direk bulunduğun ilçedeki herhangi bir kaymakamlığa git sonunu bildir 1 ay içerisinde sorunun çözülür.senin motorum ayıplı ürün sınıfına giriyor gerekli belgeri firmaya gönderdiğine yada ilettiğine dair elinde birşey varsa hepsini kaymakamlıkta bulununan tücetici haklarını koruma derneğine git.şikayetçi olduğun firmedan 1 ay içersinde sonunu çözmeye yönelik bir hareket olmazsa ürünün yeninisini veye para iadesini yapmak zorunda. sen vakit kaybetmeden tüketici derneğinin yolunu tut.
     
    Turgay bunu beğendi.
  5. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun...

    Aslında bu tip konuların forum sitesinde denilmesi taraftarı değilim. Bu tip durumların firma sahipleri ile yüz yüze veya telefonla görüşülmesi taraftarıyım.

    Ben sizin yerinizde olsam marka sahibi ile görüşürüm ve şikayetimi dile getiririm. Eminim onlar size bir şekilde yardımcı olacaklardır. Firma sahipleri olsun firmalar olsun bayiler olsun hiç bir şekilde müşteri kaybetmek istemezler. Bundan dolayı yeniden görüşmenizi ve yeniden şikayetinizi dile getirmenizi öneriyorum.

    Bir çok zaman bir çok noktada bu tip şikayetler olabiliyor olmalı da yoksa hem tüketici hem üretici şikayetleri dile getiremez ve de eksiklikleri gideremez.

    Saygılar
     
  6. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    kaç sefer görüştüm motomaxla elle tutulur bir sonuç alamadım zaman olarakta garanti süresi bitti motorun ama uğradığım zarar servisin yüzünden durumu anlattım zamanında beni
    ilk servise yönlendirdiler gittim bi dövmedikleri kaldı banane başkasının bozduğu motordan başkası bozuyor yapmaya banamı getiriyorsun diye terslendim git nereye yaptırıyorsan yaptır dediler mide bulandırıcı bir durum
     
  7. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Peki bunu diyenler firma sahipleri mi yoksa elemanlar mı? Çünkü firma sahipleri bu şekilde davranmazlar diye düşünüyorum. Servis kültürü ne yazık ki ülkemizde çok gelişmiş bir durum değil. Büyük markalar hariç tabi. Onlar da yavaş yavaş gelişme gösteriyor.

    Distribütör firma ile görüştüyseniz ve sonuç alamadıysanız bilmem ama üzücü bir durum tabi.

    Bir çok zaman ben de aldığım ürünlerle ilgili sorunlar yaşayabiliyorum. Yiyecekte içecekte bilgisayarda giyimde vs vss. Türkiye şartlarını düşünerek hareket ettiğimizde pek de sonuç alamıyoruz. Daha o aşamaya gelmedik diye düşünüyorum.

    Tüketici hakları var ama çok uğraşmanız lazım sonuç alabilmek için. Bir defasında aldığım yazıcıda sorun çıktı değiştirmek istedim garanti şartlarına girmiyor denildi ben de tüketici haklarına başvurdum. A firmasına T. H. larından bir yazı gitti. Firma da onlara bir yazı yazdı garanti kapsamı dışı diye. Sonuç değişen bir şey olmadı.

    Kısacası demek istediğim bir tüketicinin tüketici hakkı var ise bir satıcının da hakkı var. Yani bu haklar karşılıklı oluyor yani uğraş dur elde var 0 ;)


    Size önerim kendinizi üzmeyin ve yıpratmayın. Tanıdığınız güvendiğiniz biri var ise teknik olarak danışın belki elinden bir şey gelir.

    Motosikletten soğuma olayına gelince de bence yeniden düşünün.. Motosiklet hayyattır.... Bir de şu açıdan düşünün biraz daha iyi bir motosiklet alarak bu işin ne kadar güzel olduğunu görmeye çalışın

    Saygılar
     
  8. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    ulaş kardeşim ilgin ve yorumun için saol dediğin gibi ne kadar haklı olursan ol türkiye şartlarında aldığın sonuç sıfır ben yazımda bahsi gecen kişilerle olan diyaloğlarım bire bir servis sahipleri idi ben elimden geleni yapmaya çalıştım hakkımı almak için uğraşıyorum ..
    birde moralimi büsbütün bozan bir şey daha var oda cevreden duyduğum yaparlar dedikleri yeni bir motorun parçasını değiştirme belkide rızam olmadan bu servisin motoru söküp indirmesinin nedenide bu olabilir
     
    ulas bunu beğendi.
  9. öner coskuner

    öner coskuner Site Müdavimi

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Cuxhaven,Germany
    Motosiklet:
    Suzuki
    Öncelikle gecmis olsun dileklerimi bildirmek istiyorum...
    Belirttiginiz gibi türkiyede bu isler ilen ugrasmak zor.
    Arkadaslarla konusmalarimdan olsun,kulak misafiri oldugum konularda olsun,hakli olupta hakkini alamayan cok.
    Ne kadar kücük capta olsun rahatsiz eder.
    Mahkeme isine gelince,türkiyede hakkimi aradigim,Antalya Cumhuriyet Mahkemesinde iki yildir süren olayim var....allah kerim ne zaman sonuclanir.
    Hakliyimya.......
    Allah insanlari hayirli kisiler ilen tanistirsin,diyorum.
    Tekrar gecmis olsun diyorum..............
     
    Turgay ve ulas bunu beğendi.
  10. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Eminim nedeni o dur... Motorun sökülmesi razı olunacak bir şey olmamış olabilir. Siz moralinizi bozmayın. Kendinize bu kötülüğü yapmayın.. Bence en önemlisi bu tip olaylarla çok fazla kafa yorup yıpranmaya gerek yok

    saygılar
     
  11. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    motomax ı aradım sizin servisinizin iznim ve haberim olmadan söküp dağıttığı motor şimdi dikiş tutmaz oldu arızalarından bıktım dedim beni uğur bulut isimli yetkiliye bağladılar aynı durumu anlattım hatırlıyorum sizi dedi ve sizin nebioğullarının yada tayfun motor servisine giderek beni aramalarını söylemeniz lazım dedi ama nasıl motoru dağıtan tayfun motora gitmek istemiyorum , gittiğim nebioğullarının serviside banane başkasının bozduğu motordan demişti
    bir kez daha gideyim bakiim tayfun motora yada nebioğullarına bakalım ne sonuç çıkacak benim onlardan isteyeceğim motomax ın motorsikletin motorunu yenisi ile değiştirmeleri olacak yapmassalar internette uyarıcı web siteleri açarak başkalarınında bu tür mağduriyetlere karşı bilgili ve uyanık olmalarını sağlıyacağım ve bu motomax ve keeway üzerine olacak onları kötü imaj bombardımanına tutucam
     
  12. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    servis dediğin onarır arızayı giderir ama benim motoru teslim ettiğim servis aynı arıza ile daha kötü bir şekilde geri verdi bu benden kaynaklanan bir arıza olsaydı yada motoru kullanırken arızalansaydı bu kadar zoruma gitmezdi sen servise veriyorsun ufak bir arıza diyor senin rızan olmadan pistonundan krankına sekmanından dişlilerine debriyajına kadar söküp motoru dağıtıyor. üzerinede fatura kesip para istiyor garanti maranti yok motomax ı ara alabiliyorsan al parayı diyor gülermisin ağlarmısın...

    geçen hafta motomaxı aradım uğur bulut la görüştüm bana nebioğullarının servisine yada motoru dağıtan tayfun motora götürüp kendisi aratmamı söyledi ,
    bu gün motoru aldım tayfun motora götürdüm, ve bu arada internetteki motomax ın sitesinde servisler bölümünden tayfun motorun adının olmadığını fark ettim sanırım servis yetkisi iptal .
    ,neyse vardım bu gün tayfun motora ,servisin sahibi tayfun beye siz bu motoru söküp dağıttınız benim rızam olmadan aynı arıza ile geri verdiniz o günden beri motor dikiş tutmadı bir daha,
    tabiiki kabul etmedi, ve uğur bulutu aramayı da reddetti git ne yapıyorsan yap,
    iş yerine gelip ugur bulutu aradım meger oda hemen arkamdan motomax ı arayıp benim için geldi ağresif konuştu bende ilgilenmedim demiş, ugur bey yarında motoru aldığım yerin servisine (gösterici motor)götür bırak tamir edecekler dedi bakalım bu filmin sonu hazin mi mutlumu olacak merak ediyorum
     
  13. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    selam arkadaşlar uzun uzun görüşmelerden sonra motomax ın genel müdürü uğur bulut motoru antalyadaki ilk servise götürüp bırakmamı istedi, ondan önce motomax ın benim motoru dağıtıp bozan tamircinin servisini iptal etmiş ve dünde keeway ın düsbürötörlüğünün tr de harley davidson nun satışını yapan efsane motor devralmış buyur şimdi buradan yak,başka çarem olmadığı için bu gün mecburen götürdüm motoru servise servisin sahibi yaparım parasını alırım dedi ara ozman uğur bulutu değince aradı ve tamam bırak motoru ne olacak bilmiyorum ama onlar kesinlikle para verme niyetinde diilim
     
  14. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    sevgili deksuri inan forumdan takip ettiğim kadarıyla hakikaten sabır gerektiren bir durumdasın umarım hayırlısıyla bu durumu atlatırsın Allah yardımcın olsun...







    forever motosikletforum
     
    deksuri bunu beğendi.
  15. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    eywallah kardeşim biraz kafa şisiriyorum ama ne yapayım bu forumlar sabır taşı gibi :))
     
  16. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    sorunun hallolduktan sonra problem değil
     
  17. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    İnşallah en kısa zaman da motosikletinizi görmek ve sizinle tanışmak isterim. Ancak yeni markanın devreye girmesi ve kullanıcılara iyi hizmet verebilmek amacıyla alt yapı çalışmalarından dolayı oldukça yoğunum. Bu yoğunluk siz kullanıcılarımıza daha iyi hizmet verebilmek amacıyladır. Sizin motorun arızalarından farklı nedenlerden dolayı da rahatsız olduğunuzun farkındayım.

    Bizim için her şeyden önce koşulsuz müşteri memnuniyeti esastır, bu nedenle markaya hizmet edeceğimiz, daha öncede belirttiğim tarihte sizin motorunuz sorunsuz hale getirilecektir.

    Bilgilerinize sunar, park ettiğiniz zamanlar dışında motor ununuzdan uzak kalmamanızı, emniyetli, güvenli sürüşler dileriz.
    Saygılarımızla,
    Özcan Ekici
    satış Sonrası Hizmetler Müdürü
    ( Peugeot – Keeway )
     
  18. Baydar

    Baydar Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    68
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    selam bende gecmis olsun dileklerimi ileterek birseyler soylemek istiyorum tum sektorlerde oldugu gibi motosiklet sektorunde de son yıllarda mantar gıbı cogalan bır cok fırma oldu bu fırmaların buyuk bır bolumu bırkac yıl ıcerısınde olmayacaktır. nıtekım 2006 yılı sonunda 50 yı gecen motosiklet firmasından 2008 de ancak 15 tanesı kaldı bunlardan bır kısmıda elındekı stogu bittikten sonra bu ısı bırakacaktır ıste o zaman tuketıcılerın bır cogu elındekı urunle basbasa kalacaktır. bunlar ne servıs ,ne yedek parca nede muhatap bulacaklardır. kanunlarımızda satılan bır urunun servıs ve yedek parca gıbı satıs sonrası hızmetlerının 10 yıl saglanması gıbı maddeler olmasına ragmen kımse bunu yerıne getırmıyor ve bu fırmalara da herhangı bır yaptırım da bulunulmuyor. ıste onun ıcın bızlerınde herhangı bır urunu almaya karar verdıgımızde bellı baslı markaları tercıh etmelıyız. belkı bıraz fazla para odeyecegız ama ınanıkı karsılıgını hem kalıte hemde yıllarca sorusuz kullanarak alacagız. ayrıca garantı ıle ılgılı dıkkat etmemız gereken ene onemlı konuda aldıgımız urunun kullanım klavuzunu dıkkatlıce okuyup ona gore kullanmalı ve garantı suresınce garantı kartındakı maddelere uymamız gerekıyor. yoksa bunlardan bırısıne uymamak garantının ıptal sebebı olabılır saygılarımızla
     
  19. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    benim motorun sorunu kullanımdan kaynaklanan veya garanti kapsamıyla ilgili bir sorun değil. yetkili servisin haberim olmadan rızam olmadan motosikletin motorunu indirip dağıtması ve geri toplayamaması ve aynı arıza ile daha kötü olarak yaptım diye teslim etmesi ve bundan kaynaklanan arızalar zincirinin buna bağlı olması
     
  20. deksuri

    deksuri Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğeniler:
    9
    bu gibi sorunlarla sadece ben değil benim gibi bir çok kişinin olması
    sonuç olarak motomax benim motoru bu hale getiren servisi servis listesinden çıkardı buda servis yetkisinin iptali anl***** geliyor ikinci olarakta yine bu gibi şikayetler üzerine keeway üreticisi türkiyedeki düsbürötörlüğü motomax tan alıp efsane motora devretti
    şimdi bu ay içinde bulumduğum şehire servis noktası kurmak için gelecek olan efsane motor yetkilisinin gelip motorumu incelemesini ve gerekeni yapmasını bekliyorum motor şu anda kullanılamaz durumda motor rolantide çalışmıyor marş basmıyor az bi gaz verince devir aşırı artıyor motordan yağ sızıyor
    bitmiş durumda ya motosikletin motorunu yeni bir motorla değiştirirler yada toptan yeni bir motor veririler artık ne olur bilmem en kötü ihtimal belki efsane motorda benimde yapabileceğim bir şey yok derse tüketici mahkemesine başvurup hakkımı aramaya devam ederim olmadı oda meydanda benzin döküp gazetecilere poz veririm....