SkyTeaM motor modifiyesi..

Konu, 'Servis ve Teknik Destek Genel Konular' kısmında YuNuSus tarafından paylaşıldı.

  1. YuNuSus

    YuNuSus Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    4
    merhaba arkadaşlar.. benim bi skyteam 200cc cross makina var.. ben bu motor üzerinde biraz oynama yapmaya karar verdim. mevcut malzeme şu şekildeydi 125lik krank 180lik piston 200lük üst kapak.. silindire 66 çapında gömlek çaktırdım ve suzuki marka piston sekman takımı taktım.. krankı 200lük taktırıp biyel kolunu kısaltarak devrini yükselttim yeni sübaplar takıp alıştırdım debriyaj göbegini oldugu gibi degiştirdim. komprasör çok güçlü oldugundan yag atıyordu sürekli tahliyeden onada geri dönüşüm yaptım sogutmayada yardımcı oluyor bu sayede.. yalnız motorun çıktıgı max. hız 130:( neyi dogru yapmadım diye kendi kendimi yiyorum artık yardımcı olabilecek varmı?
     
  2. Emrah.Saka

    Emrah.Saka Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    522
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Şimdi arkadaşım anlamadığım bir nokta var. falanca krank filanca kapak takmışsın bunların hepsi ayrı marka motorlaramı ait ve tam özellikleri neler? ve fazla kompresyondan dolayı tahliye yağ atıyor demişsin sen bu tahliyeyi nereye bağladında geri dönüşüm yaptırdın? ve hararete nasıl bir yardımı oluyor?


    Söylediklerinden kanıya varacağım tek nokta gücü yükseltip torku düşürmenden dolayı motorun o hızlarda rüzgar direncini yenememesi ve hızlanamaması geliyor ancak daha bir çok sebebi olabilir. bunları sıralamaya kalkarsam ne sen okursun nede ben yazabilirim. bu sebeple daha detaylı bilgiler verirsen yardımcı olmaya çalışıyım..