slmlar saygılar iyi paylaşımlar...

Konu, 'Ege Bölgesi' kısmında ihsan.ugras tarafından paylaşıldı.

  1. ihsan.ugras

    ihsan.ugras Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Denizli
    Motosiklet:
    Kanuni
    slmlar motor kullanmaya yeni başladım amcamın motoru bir aydır bendeydi iyice alıştım ısındım hatta zevk haline geldi bende.... onun için şu an kendime ait bi motor almak istiyorum bütçem fazla degil 3 bin lira civarı chupper tarzı istiyorum kanuninin caracal modelini gördüm hiç kullanmadım nasıl bilmiyorum kullanan bilen varsa yorumlarını alabilirim yada bana bu bütceyle önerebiliceginiz motorlar varmı saygılarımla herkese hoş sohbetler
     
  2. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Sizi biraz daha detaylı tanısaydık

    Kanuniyi geç
    Bütün bütçe bumu
    Motosiklet için üretilmiş full korumalı kıyafet ve ekipmanlar ve kafanızı koruyacak kalitede bir KASK ve "Güvenli Sürüş teknikleri" eğitimi içinde bütçe ayırdınız mı.
    A2 ehliyetiniz var mı.

    3000 TL motosiklet için size Yamaha ybr 125 veya Honda Cbe 150 öneririm.Biraz motosiklet kullanmayı öğrenin iyice pişirin sonra istedğiniz modele geçersiniz.
     
  3. ihsan.ugras

    ihsan.ugras Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Denizli
    Motosiklet:
    Kanuni
    abi kaskım var almıştım kıyafet özel olarak bi kıyafetim yok ama deri ceketim var :D ayrıca motor ehliyetimde var motor deneyimimde... ben chupper tarzı istiyorum şenol abi çok fazla hız meraklısı degilim heleki motorla :):) bütcem bu kadar şimdilik biliyorum bu fiyata anca çin malı bulurum ben ama napiyim fakirligin gözü kör olsun işte :):)
     
  4. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bak burda full kıyafet ve korumalar ne işe yaradığını fotolu anlatıyor.


    http://www.motosikletforum.com/showthread.php?t=3954&highlight=T%FCm+%FCyelerimiz
     
  5. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Deneyimim bir ay demişsiniz.
    Bu bir deneyim değildir.bakınız ben 30 yıldır milyon km dir motosiklet kullanıyorum ve hala acemiyim.Bu mesaj size bir şey anlatıyordur umarım.
    Eğitim ve full kıyafet almadan bence binmeyin.Deri çeket sizi korumaz.Hızla alakalı değil bu.30 km hızda giderken başına öyle şeyler gelirki anlayamazsın.
    Evet fakirliğin gözü kör olsun
    Olsunda senden gidenler geri gelmez.
     
  6. ihsan.ugras

    ihsan.ugras Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Denizli
    Motosiklet:
    Kanuni
    valla abi ne diyim sonuna kadar haklısın fotolar insanın içini ürpertiyo ama bi yandanda ibret için iyi... çok sagol abi ilgin için emin ol kıyafetler ve korumalar konusunda saglam bi bütce ayırıcam
     
  7. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Ozaman sana tavsiyem ikinci el bir suzuki GN 125 alamndır.Tamam eski model nulursun ama kesinlikle kanuniden çok daha iyi ve güvelidir.
    Yinede karar senin.
    Kararınız ne olursa olsun hayırlı olsun.


    Aramıza hoş geldin seflar getirdin.

    Kendinle ilgili biraz daha detay versen iyi olur.
    ne iş yaparsın kaç yaşındasın nerden aramıza katılıyorsun gibi
     
  8. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
    foruma hoşgeldiniz.
    Şenol abi'yi dinlemenizde fayda var. :)
     
  9. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    forumumuza hoşgeldiniz.
     
  10. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Aramıza hosgeldınız ıyı forumlar
     
  11. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    Hoşgeldin keyifli forumlar
     
    ihsan.ugras bunu beğendi.
  12. Mesut Korkmaz

    Mesut Korkmaz Site Müdavimi

    Kayıt:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.724
    Beğeniler:
    970
    Şehir:
    Çayyolu, Ankara
    Motosiklet:
    BMW
    İhsan kardeşim hoş geldin ;)

    Büyük sözü dinle ;)
     
    ihsan.ugras bunu beğendi.
  13. Eren Göksel

    Eren Göksel Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    388
    Şehir:
    Sincan, Ankara
    Motosiklet:
    Kawasaki
    aramıza hoşgeldin..motora binmek gerçekten bir zevk fakat Şenol abi senin hayatın için gerekli doğruları söylüyor..
     
  14. ihsan.ugras

    ihsan.ugras Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Denizli
    Motosiklet:
    Kanuni
    şenol abi tavsiyelerin için cok teşekkür ederim daha bu gün bi arkadaş aradı ikinci el 2009 model kanuni tiger s var 3000 lira çok uygun diye gittim motora baktım gercekten cok temiz motor... motorun hikayesi alan eleman bu sezon başında almış ve 3 ay binmiş yada binmemiş bi kere yan gelmiş motor yani düşmüş motor binmeye tögbe etmiş elinden çıkarmak istiyo motorun 100 bilemedin 150 lira masrafı var o kadar yarın sabah erkenden detayları konuşmaya gidicem muhtemelende alıcam... pek saglam olmıyan bi motorla başlıcam belki ama inş. en yakın zamanda Allah nasip ederde bende gecerim Yamahaya , Hondaya , Kawasakiye... Kendim hakkında biraz bilgi veriyim Denizliden katılıyorum 24 yaşındayım tekstil üzerine imalathanemiz var aile olarak çalışıyoruz mugla ünide iktisat okudum 4 sene şimdide açık ögretimden işletme okuyorum aynı zamandada ailemin yanında çalışmaya devam
     
  15. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
    motosikletforuma hoşgeldiniz.
    hayırlısı olsun.
     
    ihsan.ugras bunu beğendi.
  16. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Hayırlı olsun.
     
    ihsan.ugras bunu beğendi.