Solo Cruiserla Dağ Gezisi

Konu, 'Ege Bölgesi Gezi ve Turları' kısmında hay.alper.est tarafından paylaşıldı.

  1. hay.alper.est

    hay.alper.est Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    73
    Şehir:
    Edremit/Balıkesir/Türkiye
    Motosiklet:
    Keeway
    2 Gün motora binmedim bu gün ise ruhumun km kotasını doldurmak için yağmurda kısa bir gezi yaptım.

    İşte motorum bu arada ev yapımı brandamdan kurtuldum kendime bir branda aldım:wiinkk:

    [​IMG]
    Yola başlarken
    [​IMG]
    Hedefim karşı dağlar
    [​IMG]
    İşte yavaştan dağ yolları başlıyor,Bu arada virajlarda ve frenleme yaparken hafiften kayıyor lastikler ben bi anda yusufla beraber motorda iki kişi oluyorum zaten yavaş gidiyorum daha da yavaşlıyorum tabi ben vay dandik lastikler derken bir tır yokuş yukarı çıkmaya çalışıyor ama başaramıyor onunda lastikleri kayıyor patinaj çekiyor demek benim lastiklerden bir sorun yokmuş ama aklım ermiyor yağmur sabahtan beri yağıyor yeni yağsa tozla ince tabaka oluşturdu diyicem ama oda değil neden kayıyor analamadım.??
    [​IMG]
    Bir çeşme kenarında duruyorum
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Sonra bir patikaya sapıyorum

    motor: manyakmı bu beni bu yollara sokuyor.
    [​IMG]
    Önüme yol ayrımı çıkıyor, bu yol daha çok kullanılmış
    [​IMG]
    Ama ben daha az kullanımış bu yolu tercih ediyorum :)
    [​IMG]
    Yola devam
    [​IMG]
    [​IMG]
    Hadi durup bi foto çekiyim
    [​IMG]
    Bu oldumu olmadı bi daha çekiliyim :)
    [​IMG]
    Motorumuda bi çekiyim.
    [​IMG]
    Yine bir yol ayrımı artık burda çıkmalıyım diyor ve sola dönüyorum.
    [​IMG]
    Tahminlerim doğruysa bu yolun arkası asfalt.
    [​IMG]
    Evet doğru tahmin
    [​IMG]
    [​IMG]
    Dönüşe geçiyorum
    [​IMG]
    Dönüşte mesire piknik yerinde duruyorum yanıma aldığım içeceği içip poz veriyorum :)
    [​IMG]
    [​IMG]
    Sırık gibi çıkmışım :p:)
    [​IMG]
    Şöyle artislik bir poz
    [​IMG]
    Motora diyorum bak burası yangın atlamasın diye açılan alan bura çıkarmısın çüş deve filan diyor bende zaten bastırılmış cross duygumu yine bastırıyorum.:)
    [​IMG]
    Gün batarken edremite varıyorum
    [​IMG]
    Eve önünde son bir poz.
    [​IMG]

    Yapılan km :40
    Süre:2 saat
     
  2. DEMİRAT

    DEMİRAT Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    369
    alper gezin güzel olmuşta,manzarada güzel ,tekmi gidiyon buralara,tek gitme bence lastik patlar motor arıza yapar sıkıntı yasarsın benden tavsiye bu tip yerlere 2 motor git birine bişey olursa digerriyle yadım getirmen bakımından
     
  3. fatma okçu

    fatma okçu Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    459
    Beğeniler:
    45
    ben de görünce çok şaşırdım gençlik böyle birşey işte...gözükara kardeşimiz.


    neyse sağsalim gidip dönmüş resimler bile çekmiş kutluyorum ,helal olsun diyorum
     
  4. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    paylaşım için teşekkürler.
     
  5. uguripek

    uguripek Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Yamaha
    Paylaşım için teşekkürler ancak kısada olsa dağlara hangi taşıt yada yöntemle olursa olsun yalnız gitmemeni tavsiye ederim.
     
  6. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş sanırım..bence çok uzak bir gezi olmadığı için tek başına gitmesınde sakınca yok gibi görünüyor..zaten tefbirlerinide almıştır arkadaşımız diye düşünüyorum :)