sona doğru yardım ?

Konu, 'Touring ve Sport Touring Motosiklet Kulanıcıları' kısmında kemal akkargan tarafından paylaşıldı.

  1. kemal akkargan

    kemal akkargan Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    izmir
    sonunda karar verildi en başında sölenen oldu ybr :):D
    ama merak ettiğim şeyler var. açilan 2010 ybr başlığı yarım kalmış :rolleyes:
    bu factor sanırım türkiyeye gelmedi? çok hoşuma gitmişti..onun yerine alengirli bi fara sahip ybr geldi :( acaba diyorum o farı değiştirebilirmiyim, onun yerine yuvarlak far takabilirmiyim.. ben sıfır motor deneyimli olduğum için sıfır motor almak nasıl olur, önerirmisiniz? izmirde karşıyakada oturuyorum servisi nerdedir, nasıldır nasıl alabililirm.
    güvenli sürüş eğitimi alabileceğim ve ücreti konusundada bilgilendrirmisiniz tabi bide koruma listesi istiyorum :) çok fazla soru sordum ama olur artık okadarcık dimi ?????
    :rolleyes:
     
  2. Gökhan TUNALI

    Gökhan TUNALI Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    770
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Eskişehir,yazları Ayvalık.
    Motosiklet:
    Honda
    Tipi gayet yerinde, sadece enjeksiyonu eksik.
     
  3. kemal akkargan

    kemal akkargan Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    izmir
    yarım enjeksiyonu varmış :Stam değilmiş?
    bide çok paramı sizce :)
     
  4. Gökhan TUNALI

    Gökhan TUNALI Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    770
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Eskişehir,yazları Ayvalık.
    Motosiklet:
    Honda
    Tamı yarımı olmaz bunun ya enjeksiyonludur yada Mikuni son sistem karbüratörlüdür.
    Avrupa enjeksiyonlusuna biniyor 2 küsür senedir. Karbüratörün maliyeti çok daha düşüktür.

    Fiyatı da evet çok Avrupa fiyatlarına göre İnnova 125i ile karşılaştırılırsa enjeksiyonlusunun 4,350 civarı olması gerekir.
     
  5. kemal akkargan

    kemal akkargan Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    izmir
    sanırım ben yanlış anladım ozaman yada bilgisizlikten.. yamahada çalışan kişiyle konultumda :) öve öve bitiremedi motoru.. fiyatıda dediğinizle aynı 4390 ama enjeksiyonsuz haliyle:S
     
  6. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Fara neden bu kadar takılı kalındı anlayabilmiş değilim.Yuvarlak far takabilirsin ama dizaynı yuvarlak far için değil ki.
    Kaldı ki yuvarlak farda 35w/35w holjen ampul var.Gece sürüşünden hiçte yeterli olmayan bir aydınlatma mevcut.
    Yeni kasa da ve kare grnajda H4 far var ve yeterli aydınlatma da var.
    Gece sürüşlerinde özellikle bölünmemiş yollarda görünmek ve görmek neden bu kadar rahatsızlık veriri ki.
    Yuvarlak farlarda buzlu cam var ama kare grenajlı modellerde cam düz ve çok daha uzun ve geniş aydınlatma imkanı var.

    Ama işin göselliği var veya renkler ve zevkler tartışılmaz derseniz o başka.Takabilirsin sorun değil.Ama gece görüşü az olacak ve lütfen bu yüzden düşünce sakın ağlamayın.

    Sıfır deneyiminiz var ama siz eğitim alacaksınız.Eğitimden sonra trafiğe çıktığında bu yazdıklarını yeniden gözden geçirince ne demek istediğimiz daha iyi anlayacaksınız.Yaşamadığınız bir eylem için biz ne desek boş.Ancak yaşadığınızda bunu anlayabilirsiniz.Şimdi farazi şeyler yazıyoruz konuşuyoruz.
     
  7. kemal akkargan

    kemal akkargan Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    izmir
    far konusundaki düşüncem görüntü olarak, rahatsız etti sadece sade olmasını tercih ederim hiçmi yolu yok yuvarlak farın işlevselliğini arttırmak için :( (sadece görüntü olarak farklı oldugunu düşünmüştüm)