Suzuki İnazuma İkinci Eli Sıfırından Pahalı Olan Motor...

Konu, 'Naked Motosiklet Kullanıcıları' kısmında B.Hurkan.Çoban tarafından paylaşıldı.

  1. B.Hurkan.Çoban

    B.Hurkan.Çoban Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Merhaba arkadaşlar , şu İnazuma kullanıcılarına hayranım.. Motoru alıyorlar biniyorlar sonra kardeşim ben plaka takdım motoru açtım aldığım fiyatamı verecem herhalde ustune koyacam deyip sıfırından pahalıya satmaya kalkıyorlar motoru...
    Birde şu dikkatimi çekti siz ne düşünüyorsunuz bilmem ama sanırım bizim toplum ayran gönüllü, kendine uyup uymadığına bakmadan , sırf millet iiyi diyor diye birsürü insan inazuma almışşş.. :confused: Motor çıktı ;Bu nedenle sıfırından çok ikinci eli satılık... :)
     
  2. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    Evet kardesim aynen dedigin gibi bir piyasasi var. Az daha verip sifir almak lazim. Ben oyle mi yaptim? Hayır. Gene sifirina yakin verdim ikinci ele. Saolsun bayiler aksesuarlara cok ucuk paralar isteyince boyle daha mantikli geldi. Birde temiz motor bulunca aldim. O ilandaki motorlarin bir cogu sakat dikkat et. Motosikletnet teki inazuma konusunda 159. Sayfaya bi bak istersen bi arkadas anlatmis gidip gorduklerini.
     
  3. B.Hurkan.Çoban

    B.Hurkan.Çoban Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    İkinci elden olacak ama aslında bilgileri buradan paylasırsanız , benim gibi İnazuma alacak arkadaşlara bir telkin teşkil eder.. Daha dikkatli ouna bilir,tabi diğer forumdaş larımızında bu konuda bilgileri varsa paylaşırlar ise memnun oluruz..
     
  4. cagri.erarslan

    cagri.erarslan Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    201
    Beğeniler:
    65
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Suzuki
    Inazuma'da aksesuar paketi ve üzerine eklenen aksesuarlar her motorda olduğu gibi fiyata ekleniyor. Adam motorun üzerinde 1000 TL aksesuar varsa, aksesuarsız sıfır Inazuma'yla yaklaşık aynı fiyatı istiyor. Zaten Suzuki'nin aksesuarlar anormal pahalı. Aksesuar paketini istemeyip sadece koruma demiri almak istediğimde, 800 TL para istemişlerdi.
    Aynı durum 2014 yılı içinde bütün araçlarda oldu. Sebebi dolar ve euro'nun fırlaması sonucu, oluşan farkın doğrudan sıfır araç fiyatına yansıtılması. 2014 modeller bildiğin %10-15 pahalı geldi. bu durum 2. el fiyatlarını da yukarı çekti. Sonuçta adam fiyattan fazlaya satabilir duruma geldi.
     
  5. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
  6. eseroglu.m

    eseroglu.m Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Haziran 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    konya
    Onu bunu bilmem motor sıfır alınır..ya da tanıdık birinden..mesela arkadaş ,kardeş gibi..ama. ne olursa olsun sifır km. Taraftarıyım..
     
  7. B.Hurkan.Çoban

    B.Hurkan.Çoban Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Bencede sıfır iyi helede ikinci eli bu dengede olursa..

    Peki Çağrı birde senin düsüncelerini alalım. İnazuma kullanıcısı olarak tavsiyen sıfır alınmasımıdır ikinci el alınmasımı ?

    Bir de motosikletin olumlu ve olumsuz taraflarınız bizimle paylaşırsan memnun oluruz..
     
  8. cagri.erarslan

    cagri.erarslan Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    201
    Beğeniler:
    65
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Suzuki
    Bunu başka konularda da yazdım. Benim yorumum motor ile ilgili gerçekleri yansıtmayabilir. Ben yeni motorcuyum, bu motorla tecrübem sınırlı olduğu gibi kısa süreler kanuni breton 125, ybr125 kullandım.
    Ama o 159cu sayfadaki yazılanlardan ağırlık ve başlangıç motoru olmaması konusuna yorum yapabilirim.
    Trafik şartlarında benim motorumdan yavaş ivmelenen ve son hızı benimkinden düşük bir motor sizi istanbul, ankara, izmir gibi semtleri birbirlerine çevreyolları ile bağlı büyük şehirlerde sıkıntıya sokar. Tamam, 125lik motor ile 70 km/s ile sağdan sağdan gidelebilir ama trafikte bulma sıkıntısı çekilmeyen çakallar sağdan makas atarken sizin sürüşünüzü de tehlikeye atacaktır. 15 yıldan fazladır trafikteyim ve trafik ile benzer hızlarda akmakta fayda olduğu düşüncesindeyim.
    İvmelenme konusunu gene buraya yazmıştım, 150 km kullandım ve bunda bile beni sıkıntılı yerlerden birden fazla kurtardı. 70 civarı bir hızla giderken gazı açınca normal bir otomobilden daha iyi veya denk bir hızlanma sizi sıkıntı oluşmadan o bölgeden uzaklaştıracaktır.
    Ağırlık konusuna gelince, abi motor ağır. Gerçekten ağır. 182 kg boru değil. Bu neredeyse orta sınıf (600-800 cc) bir enduro ağırılığı. Öyle ybr125 gibi fıtı fıtı gidilmiyor. sıkışmış trafikte durmuş arabaların arasından geçerken, sağdaki boşluktan soldakine geçerken kendini hissettiriyor. Bunlar bana daha uzak kavramlar ve yasak olduğundan (araba gibi gidiyorum), acil durumlar hariç bunlara girmediğimden bende sorun yaratmıyor.
    Buna karşın, yanımdan hızla araba, van, otobüs geçtiğinde veya ben otobüsü geçtiğimde bu ağırlık avantaja dönüşüp, stabilitemi korumamı sağlıyor. Bence benim gibi bisikletle tecrübeli ama motor tecrübesi olmayan acemiler için çok önemli bir güven unsuru. Ayrıca, ağırlık merkezi de yere çok yakın olduğundan herhangi bir dengesizlik yok, aksine daha düzgün ve doğru yola basan bir hissiyatı var (kanuni ve ybr 125e göre). Motoru kullanırken devirme ihtimalim, kanuni breton 125e göre daha düşük bence.
     
  9. B.Hurkan.Çoban

    B.Hurkan.Çoban Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    çagri bilgilendirme için teşekkürler..
     
  10. eseroglu.m

    eseroglu.m Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Haziran 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    konya
    bence doğru secim..benim aklımda da 125 le baslayip sonrasinda inazuma veya ktm duke var.trafik konusuna gelince bu ulkede motor kultürü ne yazık ki yok.birkaç asır daha motorculara saygı olacağinı sanmam.o yüzden ekipman sağlam olmalı dıyorum ve çağrıya kazasız keyifli sürüşler diliyorum
     
    B.Hurkan.Çoban bunu beğendi.
  11. B.Hurkan.Çoban

    B.Hurkan.Çoban Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda