tek teker

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında izzet.SARITAS tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. izzet.SARITAS

    izzet.SARITAS Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    ordu
    Motosiklet:
    Yamaha
    arkadaslar tekteker yapmanın inceliklerini.bu işin kuralını. nasıl baslanması gerektigini anlatabilirmisiniz?

    not:boş alan..güvenlik..dusuk hız gibi kavramları zaten uygulayacagızda benim ogrenmek istedigim işin teknik kısmı ve nasıl başlanacagı...
     
    polat ve Hakan Karael bunu beğendi.
  2. izzet.SARITAS

    izzet.SARITAS Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    ordu
    Motosiklet:
    Yamaha
    600 lük bir makina olacak bu muhtemelen fazer..600 lukte race olabilir..15 gune netleşecek..grenajı sokmeye gerek varmı bide takozlar takılacak...arkadas durdugu yerden bir 4-5 metre gidecek sekilde olayı geliştirdide bizim ogrenmeye calıştıgımız işin teknik boyutu ve dogru bir sekilde nasıl yapıldıgı..
     
  3. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    "Güvenli sürüş teknikleri" dersi bitti şimdi sıra tek teker nasıl yapılıra geldik.

    Vardır herhalde bunu size anlatacak bir utsa.Hayırlı dersler size
     
    polat bunu beğendi.
  4. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    İzzet arkadaşım ben sana anlatayım bunu.

    Daha üç gün önce çok tecrübeli motosiklet yarışlarına defalarca katılmış Ankara'lı bir arkadaşaşımız tek teker yüzünden hayatını kaybetti. Bizler burda motosiklet güvenli sürüş üzerine o kadar yazı yazmamıza rağmen böyle bir konu açmanıza şaşırdım doğrusu.

    Bu yüzden bu konuyu kilitliyorum.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.