TRT den motosiklet manzaraları:)

Konu, 'Motosikletinizin Resimleri ve Videoları' kısmında berkan okan tarafından paylaşıldı.

  1. berkan okan

    berkan okan Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    Gölbaşı, Ankara
    Motosiklet:
    Mondial
    Arkadaşlar malum ben Ankaranın gölbaşı ilçesinde yaşıyorum. Ankara nın baya dşında köy gbi bi yer burası. E vaziyet böle oluncada burda gördüğüm en güzel motor hyosung gt250 comet:). Ama gözüm yeni açıldı. Stajımı trtde yapmaya başladım ve ilk defa gercek motor diyebileceğim makineleri burda gördüm ve çok ilgimi çekti. TRT den bi kaç pozu ve burdaki çekebildiğm kadar motor resimlerini sizlerle paylaşcm.
    Bu KYMCO People 200s
    [​IMG]
    KEEWAY 150 cc :D
    [​IMG]
    Buda honda ama tarzı hoşuma gitmediği için modeli hakkında bi bilgim yok.
    [​IMG]
    BMW GS 650, KAWASAKİ ER 6F ve aklıma gelmeyen bi kaç tane daha.
    En yakın zaman da bunlarıda eklemeye çalışcam.
     
  2. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    keeway 150 yi unut.Sakın alma.
    Aprillia Rsv Mile yeni başlayanlara çok gelir.Amam dikkat et görüntü herşey değildir.
    Kymco 200 people güzel bir sukuter ama ben ve benim gibi düşünen sürüş eğitmenleri sukuteri tavsiye etmiyoruz.
    Erol sen alınma :D
     
  3. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Ya Şenol hocam şu scooter lara dokundurmasan olmuyor dimi :)
     
    ışın yıldırım bunu beğendi.
  4. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    evet ya erol hocam hep scoterlara laf geliyor inceden:)
     
    ışın yıldırım bunu beğendi.
  5. Selcuk Gurdal

    Selcuk Gurdal Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    352
    Beğeniler:
    64
    Şehir:
    Bursa
    Motosiklet:
    Kymco
    her ne kadar sukutur sevmesem de şehir içi rahatlığı süper :)
     
  6. berkan okan

    berkan okan Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    Gölbaşı, Ankara
    Motosiklet:
    Mondial
    Şenol hocam beni yanlış anladı galiba :D Benim alacağm motor zaten belli. Ben bunları laf olsun die koydu. :) RSV nin bana çok güçlü geleceğni biliyorm, uyarın teşekkür ederim Şenol abi. Şimdilik tek bi hayalim var oda: NİNJA 250R :)))
     
  7. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    sürüş eğitmenleri scooter i neden önermiyor biraz bilgi alabilirmiyim.
     
  8. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Motosikletten saymıyorlar da ondan :)
     
  9. türegün

    türegün Üye

    Kayıt:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    11
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Ankara lı gölbaşılı kardeşim TRT yi afişe niçin edrsin.iyi motorlar sana da nasip olsun.
     
  10. Haluk

    Haluk Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    136
    Beğeniler:
    295
    Motosiklet:
    Honda
    Aksine herşeyin çürüğünü yapmakta ustadırlar! (Rover markası 2005'te bu yüzden battı).

    Sadece iyi yalan söyleme becerileriyle insan kazıklarlar o kadar. Eskiden yalan söylemelerine de gerek yoktu zira o dönemde dünyayı zorbalıkla sömürdüler.

    Biraz olsun kaliteli yaptıkları şeyleri de birbuçuk katına sattıklarından dünya pazarında hiçbir zaman önemli pay sahibi olamadılar, örneğin Triumph.
     
    Erdal Özgüner bunu beğendi.
  11. İsmail Kurt

    İsmail Kurt Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    369
    Beğeniler:
    93
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Keeway
    iyi hoş diyorsunuz da o motor keeway süpershadow250
    adı üstünde 250 cc
    ayrıca motora bakınca da çift silindi v motor olduğu çok belli
    ben de keeway savunucusu oldum çıktım iyi mi:D:D:D:D