Vtr 250 & cbr250r?

Konu, 'Ne Almalıyım Nereden Almalıyım' kısmında Emre Çağlar tarafından paylaşıldı.

  1. Emre Çağlar

    Emre Çağlar Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Suzuki
    selamlar,

    Yine klasik o mu o mu mesajı:) ama malesef bu işe yeni başlayacakların da çözmesi gereken bir problem oluyor:) aslında CBR250R ile başlamayı düşünüyorum (SS sevmesem de Marka, yedek parça, hata toleransının fazla olması vs yuzunden) ama asıl sevdiğim tarz naked diyebilirim o yuzden de VTR250 çok hoşuma gidiyor.Özellikle sağlamlığı (japonya da üretildiğini söylüyolarla ilk elden ne kadar doğrudur bilemem), 250 cc olması ve honda olması (tabi tipi de bir artı) çok hoşuma gidiyor ve sanki uzun yıllar kullanabilirmişim gibi geliyor.diğer yandan, çok 2. el piyasası olmaması ve genelde km lerin 10.000 den fazla olması (yeni üretilmiyor) da beni düşündürüyor.sizce hiç uğraşmadan cbr250r a mı yonelmeliyim yoksa VTR250 de seçenekler dahilinde olabilir mi?

    Teşekkürler şimdiden
     
  2. Mehmet CINBIL

    Mehmet CINBIL Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Ocak 2013
    Mesajlar:
    136
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    SS sevmiyorum diyorsun fakat cbr? yani sevmediğin bir motora binmek nasıl bir his olur bilemem inazumaya bak derim sana guzel alet bu arada duke 200 cc kullanma fırsatım oldu gecenlerde epey keyifli seri atak hırcın haifi kontrolu kolay :) VTR ye gelince ducati monsterın aynısı hemen hemen gorunuz güzel ama şimdiye kadar kiminle konustuysam uzak dur dediler hep aynı cvplar yedek parça 2. el satışı...
     
  3. Emre Çağlar

    Emre Çağlar Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Suzuki
    evet SS sevmiyorum ama CBR250R ı da aslında tam SS katagorisine koymuyorum oturuş pozisyonu vs olarak.Her türlü yerde iyi bir başlangıç motosikleti olarak geçiyor.Duke200 e ben de bakmıştım uzun süre ama üstüne oturunca çok küçük kaldı (biliyorum başlangıç için çok önemli değil boyutu ama içime sinmedi işte:) 185 boy) İnazuma da güzel ama honda nın yetek parça, fiyat ve 2.el piyasasının çok sağlam olması beni çeken tarafı.VTR ye gelince evet çok mantıklı durmuyor elinde kalırmış gibi insanın:) teşekkürler açıklamalar için
     
  4. Ersan Karagozlu

    Ersan Karagozlu Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    137
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Temiz bulabilirsen hyosung gt250 comet modelide güzeldir.
     
  5. Ersan Karagozlu

    Ersan Karagozlu Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    137
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Temiz bulabilirsen hyosung gt250 comet modelide güzeldir.
     
  6. Emre Çağlar

    Emre Çağlar Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Suzuki
    Selam,

    hyosung gt250 gerek kalite gerekse kullanım dinamikleri olarak pek tavsiye edilmiyor CBR250r ın sürüşünün daha kolay ve motor dinamıklerinin daha kestirilebilir olduğunu çok yerde okudum o yuzden hyosung pek düşünmüyorum teşekkürler
     
  7. Ersan Karagozlu

    Ersan Karagozlu Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    137
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Hyosungda bir çok apaçi bakımsız kullandığında sorunlar çıkartabiliyor. http://en.wikipedia.org/wiki/Hyosung_GT250 buradan daha doğru bilgi alabilirsin. Şahsen ben kendim kullanıyorum. Bir çok yerden frenlerinin kötü olduğunu duymuştum. Ama ben fren hidroliğini düzenli değiştirdiğim ve H sınıfı balata kullandığım için bir sorunla karşılaşmadım. Geçenlerde başka bir arkadaşın aynı modeline bindim gerçekten frenleri kötüydü.
    Lastiklerde üzerinde zaten sert lastikler olduğu için, bir de 2 yaşını geçince iyice kaymaya başlıyor. (Bir çok usta kullanıcının söylediğinin aksine, üzerinde dişleri olan bir lastik bitmemiş değildir. Üreticiler lastik ömrünü janta takıldıktan sonra 2 yıl olarak belirlemişlerdir.)
    Tabi imkanın varsa vtr250 çok daha iyi bir motosiklet.
    Motosiklet için masraf çıkartırkende mutlaka profesyonel sürüş eğitiminide eklemeyi unutmamanı tavsiye ederim.