yardıma muhtaç biri var.

Konu, 'Scooter - Maxi Scooter Kullanıcıları' kısmında mert erdoğanlar tarafından paylaşıldı.

  1. mert erdoğanlar

    mert erdoğanlar Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    evet arkadaşlar öncelikle herkese iyi geceler... bu yaz kuşadasında işe başLadım.ev ile iş arası 30 km. hergün dolmuşa 3.50 TL vermek istemediğimden scooter-motor almak istiyorum ne tür,kaç cc pek fazla bilmediğinden yardım istiyorum 1500-2000 TL arası bütçem

    şimdiden teşekkürler...
     
  2. Fatih GÜLTEPE

    Fatih GÜLTEPE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    408
    Beğeniler:
    123
    Mondial 125 zn.
    [​IMG]
     
  3. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    [​IMG]

    mondial 100 kh... 100 km mesafede 7 lira yakıyo..
     
  4. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Beyefendi
    Sakıncası yoksa sizi tanıyabilirmiyiz.Siz kimsiniz ne iş yaparsınız.
    Lütfen forum kurallarını okuyunuz
    Bakınız bu linki http://www.motosikletforum.com/showthread.php?t=26 tıklayıp okyunuz.
    Sonra bu linki http://www.motosikletforum.com/showthread.php?t=2372 tıklayıp okuyunuz.
    En sonda bu linki http://www.motosikletforum.com/forumdisplay.php?f=21 tıklayıp size uygun olan bölgeden kendinizi tanıtınız lütfen.
    Biz sizi tanıyalım sonrada size yardımcı olmaya çalışalım.
     
  5. Mustafa Bilgin

    Mustafa Bilgin Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Yamaha
    öncelikle hoşgeldin.evet arkadaşlarındedigi gibi mondial 100 kh onlardan kullandım gerçekten hiç yakmıyor galiba sanırsm vergidende muaf.99cc olsası sebebi ile vergi alınmıyor .tam senlik.şimdiden hayırlı olsun .
     
  6. Fatih GÜLTEPE

    Fatih GÜLTEPE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    408
    Beğeniler:
    123
    Az yakan bişimi istiyosun al ozaman 100 km mesafede 3.5 lira yakıyo..49 cc olduğundan dolayı devlet sana vergi veriyo.:D
    Fiyatı:1.647,00 TL
    MONDIAL 50 HC
    [​IMG]
     
  7. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    aman aman sakın almayın onu :D benim ramzeyim vardı 50cc lik ölümdü yahu. 50 yi asla geçmiyor hızlanması da kaplumbağa gibi :'( motor demeyelim buna bence başka bişiy bu
     
  8. Fatih GÜLTEPE

    Fatih GÜLTEPE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    408
    Beğeniler:
    123
    Ben diyorum işte hem görüntüsüde güzel hoş bi makina mondial 125 zn.
     
  9. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    arkadaşlar sizlerden ricam yeni katılan arkadaşlarımızın direk isteklerine karşılık vermektense forum kurallarına uyup uymadığını kontrol edip daha sonra yardımcı olursak sevinirim lütfen mert bey kendinizi bir tanıtın şenol abimin dilinde tüy bitti söyleye söyleye
     
    Şenol SEL ve Barış bunu beğendi.
  10. fuat karadag

    fuat karadag Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    409
    Beğeniler:
    89
    evet arkadaşım hoşgeldin ama kimsin bi kendini tanıtırsan .
     
  11. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    vay be benden başka iki kişi duyarlılık gösterip kişinin kendini tanıtmasını istemiş.
    Diğer arkadaşlar yardıma muhtaç bu kardeşe cevap vermiş.!!!!!!!

    Teşekkürler.....
     
    Hakan Çıtır bunu beğendi.
  12. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    bence de 100 cc altına düşmesin arkadaş dostum.. 50 cc ler harbiden işkence olur.. söylendiği gibi vergisi de yok 100 cc altının.. arkadaşa aldık bundan.. seri de meret.. 90 la hep gidiyo..
     
  13. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    abi.. kayıt esnasında bu istenilen bilgiler girilmeden kayıt gerçekleşmesin, bu sorun da çözülmü olsun.. tanıtım mesajı atılmadan aktivasyon gerçekleşmesin.. bence hiç de zor bi durum değil.. o kadar çok oluyo ki bu durum ben artık işin bu kısmı ile ilgilenmiyorum.. tabi kişinin giriş şekli de önemli.. sadece ticari olunca ben de kızıyorum. ama böyle yardım isteyince insanlar sadece bildiğimi paylaşmak istiyorum..
     
  14. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Fprumun selameti için eski üyeler (ki bende yeni sayılırım) bu konuya hassasiyet göstermek zorundayız.Yeni üyelere örnek teşkil etmeliyiz.Rol model olmalıyız.
    Şimdi yazacağım yine birileri alınacak ki umrumda değil.
    Burası mahalle kahvesi değil
    Bir paylaşım formu.Buraya selam deyip şu yardıma ihtiyacım var yazmakla olmaz olmamalı.
    Kendini tanıtaxaksınız.Biz kime yardım ediyoruz.Bileceğiz.
    Yok sadece bilgi almak için burdaysa başka yerlerde var bu konuda.Biz imaretmiyiz.
     
  15. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    bence bu konuyu site yöneticileri çözebilir.. aynı diyalog can sıkıyo çoğu zaman.. bi cevaplama şekli geliştirilebilir.. bu istenilen bilgiler girilmeden ve insanlara sunulmadan aktivasyona izin verilmez, olur biter..
     
  16. Goktug Uguz

    Goktug Uguz Site Müdavimi

    Kayıt:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.564
    Beğeniler:
    747
    Şehir:
    İstanbul - Bahçeşehir
    Motosiklet:
    BMW
    enduroist de sistem oyle kayıt oluyorsun tanısma bolumune de baslık acıp kendini tanıtmadan uyeligin aktif olmuyor hic bir yere birsey yazamıyorsun bunu yapalım bencede cunku hergun ugrasmak zor oluyor
     
  17. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    mantıklı aslında olabilir
     
  18. gürbüz

    gürbüz Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğeniler:
    58
    Forumlarda üye kaygısı taşınmıyorsa ve sağlam temeller üzerinde kalıcı dostluklar bağlar kurulmak isteniyorsa tanışma topiği zorunluluğu olmalıdır.He tabii site yöneticileri tarafından bu kısıtlama eğer siteye reklam alınmış ise yapılması zordur.Çünki sponsor firmalar üyeliğin açık olması tarafındadır.
    Biz sitemizde referans sistemini uygun görmedik.Kapalı üyeliğimiz sadece Tanışma topiğine bağlanmıştır.Herkes sitemize üye olabilmektedir.Ancak Tanıtım mesajını açmadan Sevgili Göktuğ'un dediği gibi başlıkları görür ama içerikleri okuyamaz mesaj yazamaz aktivitede bulunamaz.Evet diyeceksiniz ki ya adam geldi üye oldu tanışma topiğini de açtı.Aynı gün siteyi baştan aşağı inceledi.Gelen mesajlara teşekkür etti.Sorusunu sordu alacağını aldı.
    Bir daha siteye uğrmadı.O onun sorunu.Biz site kuralları çeçevesinde yapılması gerekeni yaptırdık tanıdık kim olduğunu öğrendik.Ne kazandık mı diyorsunuz.Çok şey sağlam adımlarla gerçek dost yüzleri ile devam ediyoruz.Bunu da bozmamaya kararlıyız.

    Sanalsan öyle kal ,gerçeksen gel paylaş,paylaşalım.

    Affınıza sığınarak yazdıklarımın polemik sebebi olmaması dileklerimle...
     
    Ergun Erensir, Bülent.Ö ve Şenol SEL bunu beğendi.
  19. Fatih GÜLTEPE

    Fatih GÜLTEPE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    408
    Beğeniler:
    123
    Evet böyle olunsa daha iyi olur.
     
  20. mert erdoğanlar

    mert erdoğanlar Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    kusura bakmayın arkadaşlar yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler.kuralları bilmedğimden dolayı direk atladım...