Yardımm

Konu, 'Ne Almalıyım Nereden Almalıyım' kısmında oğuz demir tarafından paylaşıldı.

  1. oğuz demir

    oğuz demir Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    s.a herkese racing motora geçmek istiyorum fakat çok kararsızım ninja 250 r ve yzf 125 r arasında bunlardan biriyle başlamak istiyorum.. cbr 125 da vardı kafamda ama geçenlerde binme fırsatım oldu altımda sanki kayboldu motor ve birazda cılız gözüküyo gözüme kullananlar yanlış anlamasın.. motoru kötülemek gibi bi niyetim yok.. yardımcı olan olmayan herkese teşekkür ediyorum.. konu daha önce açıldıysa kusuruma bakmayın..
     
  2. DEMİRAT

    DEMİRAT Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    369
    a.s oguz sanırım yeni katıldın hoş geldin forma,soruna soruyla cevap vereyim,acaba daha önce deneyiminiz varmı motor kullanımında yoksa ilk mi başlıyacaksınız kullanmaya
     
  3. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
  4. oğuz demir

    oğuz demir Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    hoşbulduk.. daha önce deneyimim var diyebilirim ama öyle 600 lük 1000 lik bi makina kullanmadım şu andada motorum var zaten ama satmayı düsünüyorum 150 lilik bi scooter ım var ve racing e geçmek istiyorum istekliyim hevesliyim kursada gidip ilerleticem bu işi yardımcı olduğunuz için sağolun...
     
  5. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    bu yazdığım ne ilk, ne son olacak biliyorum ama ne yapalım
    iki teker sevadalısı,gönüllüsü olmak kolay değil;)
    şimdi sevgili oğuz bu senin istediğin motorların hiçbiri racing değil
    doğan görünümlü şahin!! yani 125 cc bir motorun üzerine giydirilmiş
    şık elbiseler;)durum öyle enteresan ki sen 125 cc racing görünümlü
    bir motordan 600cc bir racing motora geçsen işi bilmeyenler bu işe
    tamam gözü ile bakabilir ama kazın ayağı öyle değil!şimdi sen bu 125cc
    motora en fazla 1 sene binip kesinlikle 600cc bir motora geçmek isteyeceksin
    ama şimdi 5 sene yamaha ybr 125 motora binen arkadaşların böyle bir hakkı yokmu??e nerede fark??farkı fiyatı;)cicili bicili repsol cbr 125 ile emektar
    125ybr arasındaki tek fark yanlış anlamadın ama fiyatı:)
    uzun lafın kısası racing motora geçmek bir ayrıcalık değil sen kendini
    hazır hissediyorsan racing değil uzay mekiğine bile geçebilirsin;)
     
  6. DEMİRAT

    DEMİRAT Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    369

    oguz seni şimdi anladım,racinge gecmek istiyosun ve yzf125 ve ninja250 yi göstermişin kendine bunlar racing deyil ama racin havasınıda veririler özelliklede ninja 250,başlangıç için bence uygun başlangıç diyom scooterden vitesliye geciyosan başlangıç sayılır,ninja250 bana göre biraz fazla gelebilir geliyo bana ama yzf125 uygun bir secenek olur,yzf le bikac sene kovalarsan 600 lük gercek racinde kullanabilirsin,tabi bikac sene dedim ama hatırı sayılır km yapmak sartıyla
     
  7. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Çok az zamanınızı alsam, şu dört maddeye biraz dikkat;:cool:
    1- Kurallar. (lütfen okuyunuz, uyunuz) >lütfen beni tıkla<
    2- Kullanıcı adınız. (kimlikteki adınız!:)) >lütfen beni tıkla<
    3- Bilgileriniz. (birazcık bilgi sadece) >lütfen beni tıkla<
    4- Sizi tanıyalım. (küçücük bir merhaba!) >lütfen beni tıkla<

    Anlayışınız için teşekkürler.;)
    Motosikletforum Yönetimi.
     
  8. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    artı olarak ekleyeceğim.Eğitim almadan sınıf atlarsan ölürsün.Eğitim derken "Güvenli sürüş teknikleri" ni kast ediyorum.Sürücü kurslarında verilenler eğitim değildir.sukuterden ninjaya gecersen gene sakatlarsın kendini.Cbr 125 le başlamanı ama illede "Güvenli Sürüş Teknikleri" eğitimlerini aldıktan sonra devam edersin.