Yeni Çapırım :) R.Raptor 250

Konu, 'Motosikletinizin Resimleri ve Videoları' kısmında Turgay tarafından paylaşıldı.

  1. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Arkadaşlar sonunda bende çapırcı oldum.
    Motor biraz tozlu, çamurlu malum kış aylarındayız :)

    Regal Raptor DD 250 E-9

    [​IMG][​IMG]
     
  2. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    yakışır kardeşime ;) kazasız belasız bol keyifli sürüşler dilerim kardeşim..
     
    onur.demir ve Turgay bunu beğendi.
  3. gueldali

    gueldali Site Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    340
    Beğeniler:
    272
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Yeni motorla daha da keyifli sürüsler:)
     
    onur.demir ve Turgay bunu beğendi.
  4. Bozkurthakan

    Bozkurthakan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    176
    Motosiklet:
    Harley Davidson
    Vay hocam hayırlı olsun.Regal'de karar kıldığın iyi olmuş.Bir yedek parça ihtiyacından yada bir arızada beklerim.Motorculara kesilme.Senin paranda bizde geçmez.Ona göre:D:D
    Tekrardan hayırlı olsun
     
    onur.demir ve Turgay bunu beğendi.
  5. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binmen temennisiyle
     
    onur.demir ve Turgay bunu beğendi.
  6. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Çok teşekkürler hakanım, Ne arızası, çay içmeye gelirim ayıpsın. Benim param bütün dünyada geçiyor, sende de geçer ayıpsın. Orta biyol bulunur :D
     
    onur.demir ve Bozkurthakan bunu beğendi.
  7. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Hayırlı olsun Turgay kardeşim,kazasız belasız kullanmak nasip olsun inşallah...:)
     
    onur.demir ve Turgay bunu beğendi.
  8. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Aha polisimizin yeni motoru artık kaçamayızda :) Hayırlı olsun kardeşim Allah kaza bela vermesin.
     
    onur.demir ve Turgay bunu beğendi.
  9. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Arkadaşlar hepinizin iyi dilekleri için teşekkür ederim :) Allah hepimize sevdiğine kavuşma imkanı versin (amin)
     
    o.somuncu, onur.demir, Metin ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  10. Can ULUSOY

    Can ULUSOY Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    İstanbul
    Allah kazasız belasız keyifli sürüşler nasip etsin... altında eskisin inş :)
     
    onur.demir ve Turgay bunu beğendi.
  11. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Vayy kardeşim benim hayırlı uğurlu olsun... Güle güle kullan :) Çok sevindim...
     
    onur.demir ve Turgay bunu beğendi.
  12. mehmetpolat

    mehmetpolat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    629
    Beğeniler:
    274
    Şehir:
    atasehir,Istanbul
    Motosiklet:
    Kawasaki
    hadi hayırlı ola yeni motor almanın heyecanını iyi bilirim hayatn tek anlamı olur neredeyse:)
     
    Turgay bunu beğendi.
  13. Haluk

    Haluk Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    136
    Beğeniler:
    295
    Motosiklet:
    Honda
    Çok çıtır bir çopır kapmışsın biraderim yakışmış. En kötü günün böyle olsun.
     
    Turgay bunu beğendi.
  14. A.HAMDİ

    A.HAMDİ Organizatör

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.105
    Beğeniler:
    472
    Şehir:
    ALANYA-ANKARA
    Motosiklet:
    Kawasaki
    vay kardeşim
    yakışmış sana
    senide chooper cılar arasında görmekten çok memnun oldum
    kazasız sürüşler
     
    Turgay bunu beğendi.
  15. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Çok teşekkürler arkadaşlar, süper bir heyecan. Bahar ya da yaz aylarında olsak 24 saat sürecem, gerçi şimdi de pek bir fark yok ama :)
    Ulaş abi biliyorsun yazdan beridir başının etini yiyorum,çapırda çapır diye =)

    Haluk abi çapır aşkı yazın senin intruder'i görünce başladı bende zaten.;)
     
  16. tubasu

    tubasu Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    hayırlı sürüşler diliyorum turgay bey :)
     
    Turgay bunu beğendi.
  17. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Bey mi :) Teşekkürler Tuba'cım.
    Hava hafta sonu güzel olursa senin motorun fotoğraflarını da koyarız artık ;) CBFçi seni :D
     
  18. hay.alper.est

    hay.alper.est Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    73
    Şehir:
    Edremit/Balıkesir/Türkiye
    Motosiklet:
    Keeway
    hayırlı olsun nice çapırlara
     
    Turgay bunu beğendi.
  19. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız binmeyi nasip eylesin...
     
    Turgay bunu beğendi.
  20. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    degerlı kardesım hayırlı ugurlu olsun ALLAH kaza bela vermesın tekerıne taş gelmesın
     
    Turgay bunu beğendi.