YENİ!!! Elektrikli ısıtıcılar... 2010 ve 2009 modeller hepsi birarada

Konu, 'Motosiklet Aksesuarları' kısmında Mesut Korkmaz tarafından paylaşıldı.

  1. Mesut Korkmaz

    Mesut Korkmaz Site Müdavimi

    Kayıt:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.724
    Beğeniler:
    970
    Şehir:
    Çayyolu, Ankara
    Motosiklet:
    BMW
    2009 ve 2010 modellerin hepsini burada tek başlık altında toplayayım diye düşündüm. 2010 modeller ilk kez görücüye çıkıyor.



    V-0901 Model Elektrikli Alt İçlik Özellikleri

    * Bacağın rüzgar alan ön yüzeyini ısıtacak şekilde tasarlanmıştır.
    * Kullanırken en az rahatsızlığı vermesi için ince kumaştan üretilmiştir. Termal içliğe dıştan ya da pantolona içten monte edilir. En iyi verimi almak için termal içliğe monte edilmesi önerilir.
    * FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
    * Rezistans tellerinin üzerinde PVC izolatör yerine silikon izolatör kullanılmıştır.
    * Bacak dizden katlandığı zaman gerilmeden dolayı tellerin kopmaması için yatay zikzaklar şeklinde döşenmiştir.
    * Isı Kontrol Ünitesi ile ısı ayarı yapılmasına uygundur.
    * Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
    * Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.
    * Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir
    * 12Volt altında 2,8 Amper akım çekmekte bu da 33,6 Watt’a karşılık gelmektedir.

    Fotoğrafta görülen sarı folyolar yapışkan cırtın koruyucularıdır. Bu yapışkan cırtlar sayesinde cırtları pantolona dikme sorunu ortadan kaldırılmış durumda. İçlik üzerindeki cırtlar, yapışkan cırtlardan ayrıldığında elektrikli içliğiniz de pantolondan ayrılmış olur.

    Pantolon ters-yüz edildikten sonra yapışkan cırtlar ile pantolona tutturulur. Sağlam olmadığı düşünülürse dikilebilir.

    Elektrikli içliği termal içliğe monte etmek de mümkündür. Vücudu tam sarması istenirse termal içliğe (gerilmelerden ipliğin kopmaması için) gevşek bir şekilde dikilir. Önerilen kullanım şekli budur.

    [​IMG]



    V-0902 Model Elektrikli Üst Isıtıcı Özellikleri

    * Tip ve işlev olarak V-0903 modeli ile aynıdır. Isıtma gücü yarısı kadardır.
    * Göğüs bölgesini ısıtma ihtiyacına cevap vermek üzere tasarlanmıştır.
    * Giyildiğinde en az rahatsızlığı vermesi için ince kumaştan üretilmiştir. Termal içliğin üzerinde kullanılır.
    * Motosiklet montunun sağ ön ve sol ön tarafına yapışkan cırtlar yoluyla monte edilir. Cırtlı olduğu için havalar ısındığında kolayca çıkarılabilir.
    * FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
    * Rezistans tellerinin üzerinde PVC izolatör yerine silikon izolatör kullanılmıştır.
    * Öne, arkaya eğilmelerde gerilmeden dolayı tellerin kopmaması için yatay zikzaklar şeklinde döşenmiştir.
    * Isı Kontrol Ünitesi ile ısı ayarı yapılmasına uygundur. (Isı Kontrol Ünitesi ayrı satılmaktadır)
    * Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
    * Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.
    * Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir.
    * 12Volt altında 1,4 Amper akım çekmekte bu da 16,8 Watt’a karşılık gelmektedir.

    Motosiklet montunun rüzgar alan ön tarafında kullanılacak şekilde sağ ve sol parçadan oluşur. Bu parçalar arasında bir jak ile enerji aktarımı sağlanır.

    Yapışkan cırtlar kullanılarak mont içliğinin üzerine yapıştırılır.

    Gerektiğinde çıkarmak için cırtlardan çekilerek çıkarılır.

    [​IMG]



    V-0904 Model Elektrikli Üst İçlik Özellikleri

    * Göğüs ve sırt bölgesini ısıtma ihtiyacına cevap vermek üzere tasarlanmıştır. Tüm bölgeyi homojen olarak ısıtmaktadır.
    * Giyildiğinde en az rahatsızlığı vermesi için ince kumaştan üretilmiştir. Termal içliğin üzerinde kullanılır.
    * FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
    * Rezistans tellerinin üzerinde PVC izolatör yerine silikon izolatör kullanılmıştır.
    * Öne, arkaya eğilmelerde gerilmeden dolayı tellerin kopmaması için yatay zikzaklar şeklinde döşenmiştir.
    * Isı Kontrol Ünitesi ile ısı ayarı yapılmasına uygundur. (Isı Kontrol Ünitesi ayrı satılmaktadır)
    * Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
    * Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.
    * Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir.
    * 12Volt altında 2,8 Amper akım çekmekte bu da 33,6 Watt’a karşılık gelmektedir.

    Termal içliğin üzerine yelek gibi giyilir. Tek parçadan oluşmuştur.

    [​IMG]



    V-0905 Elektrikli Ayakkabı Tabanlığı Özellikleri

    * Elektrikli ayakkabı tabanlığı, ayağın alt-ön kısmını ısıtacak şekilde tasarlanmıştır.
    * Çift kat gerçek deri kullanılarak üretilmiştir. Ayakkabı, bot veya çizme tabanında kullanılır.
    * Gerçek deri kullanıldığı için ayağınızı terletmez.
    * Toplam kalınlık 2,5mm’dir. İlk kullanımda, tıpkı yeni ayakkabı aldığımızdaki gibi rahatsızlık verebilir. Ayak alışana kadar sürer. Geçici bir durumdur. Ayakkabınız, ayağınıza tam olarak oturuyorsa az da olsa bolluk yoksa orijinal tabanlığını çıkarıp, elektrikli ayakkabı tabanlığını takarak kullanmanız önerilir.
    * FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
    * İki kat deri arasında sıkıştırılmış rezistans telleri ile ısıtılmaktadır.
    * Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir.
    * Elektrikli ayakkabı tabanlığı 12Volt altında (çifti) 1,5 Amper akım çekmekte bu da 18 Watt’a karşılık gelmektedir.
    * Isı ayarı, Isı Kontrol Ünitesi tarafından buton ile kademeli olarak yapılmakta ve kaçıncı kademede çalıştığı göstergede görünmektedir.
    * Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
    * Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.

    [​IMG]



    V-1001 Model Elektrikli Alt İçlik Özellikleri

    * Tip olarak V-1002 modeli ile aynıdır. Farkı sadece bacağın ön yan yüzeyini ısıtmasıdır.
    * V-1002 modelinde kalça yanları da ısıtılmaktadır. Gücü 50,4W' dır
    * Bacağın rüzgar alan ön yüzeyini ısıtacak şekilde tasarlanmıştır.
    * Giyildiğinde en az rahatsızlığı vermesi için ince kumaştan üretilmiştir. Termal içliğin üzerinde kullanılır.
    * FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
    * Rezistans tellerinin üzerinde PVC izolatör yerine silikon izolatör kullanılmıştır.
    * Bacak dizden katlandığı zaman gerilmeden dolayı tellerin kopmaması için yatay zikzaklar şeklinde döşenmiştir.
    * Isı Kontrol Ünitesi ile ısı ayarı yapılmasına uygundur. (Isı Kontrol Ünitesi ayrı satılmaktadır)
    * Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
    * Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.
    * Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir
    * 12Volt altında 2,8 Amper akım çekmekte bu da 33,6 Watt’a karşılık gelmektedir.
    * V-0902 Elektrikli Üst İçlik ile kombine olabilmektedir.
    * V-1001 Elektrikli Üst İçlik ile kombine olabilmektedir.
    * V-0905 Elektrikli Ayakkabı Tabanlığı ile kombine olabilmektedir.

    [​IMG]

    Üst içlik için 12V bağlantı girişi

    [​IMG]

    Bağlantı cırtları ve Elektrikli Ayakkabı Tabanı için 12V girişi

    [​IMG]

    Üst ve alt elektrikli içliklerin takım halinde görünüşü

    [​IMG]



    Isıtıcı Kontrol Ünitesi

    Bu ünite, buton ile kademeli olarak ısı düzeyini ayarlama işlemi yapar. Butona her basışta farklı bir kademeye geçerek ısı kontrolü sağlar.

    Bazı motosikletlerde bulunan orijinal Hella 12V çıkış fişi girişi için Isıtıcı Kontrol Ünitesine Hella fiş takılabilir.

    Bazı motosikletlerde bulunan çakmak fişi girişi için Isıtıcı Kontrol Ünitesine çakmak fişi takılabilir.

    Akü bağlantısı doğrudan kodlu kablo ile 12V uygulanacak şekildedir.

    [​IMG]

    Stok tutmuyorum sipariş şeklinde yapılıyor.

    Fiyat Listesi (KDV ve kargo hariç) Bu fiyatlar tek bir ürün alımında geçerlidir. İkili üçlü takım alımlarında ciddi indirimler var.
    [​IMG]
     
  2. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    az kaldı, parayı bulucaz:)
     
  3. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    Hocam öncelikle sizi çalışmalarınızdan dolayı tebrik ederim.

    Size bir sorum olacak; üst içlik, alt içlik ve ayakkabı tabanlığını bir arada kullandığımızda ve yoğun trafikte aküye fazla yük yada şarj miktarından daha fazla akım çekmesi muhtemelmidir.?

    3 ürünü bir arada kullandığımızda motosikletimizde kaç amperlik bir akünün bulunması lazım?

    Motosikletler genelde rolantide çalışırken farlar normalden sönük yanıyor, ancak 1500 devirden sonra normal yanmaya başlıyorlar; 3 içliğinde açık olduğunu düşünelim rolantide ve farlarımız açık nasıl bir sonuç çıkacak ortaya bilgi verebilirmisiniz?

    Fiyatları hakkındada bilgi verebilirmisiniz?

    Teşekkürler..
     
  4. Mesut Korkmaz

    Mesut Korkmaz Site Müdavimi

    Kayıt:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.724
    Beğeniler:
    970
    Şehir:
    Çayyolu, Ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Kim kaybettiyse artık ben bulacağım değil mi :)


    Teşekkür ederim Umutcum.
    Kaç amper akım çeker kısmı kullanacağın ısıtıcıya bağlı.
    Örneğin
    V-0904 Model Elektrikli Üst İçlik 2,8A
    V-0905 Elektrikli Ayakkabı Tabanlığı 1,5A
    V-1001 Model Elektrikli Alt İçlik 2,8A

    Toplamda 7,1A akım çeker. Alternatör gücüne bağlı olarak bu akım beslenebilecek bir akım. Rölantide alternatör aküyü şarj etmez ya da çok az eder. Dolayısıyla ısıtıcılar tüm enerjiyi aküden kullanmak durumunda kalır. Ancak burada yazılan akım değerleri maksimum değerlerdir ve şehir içinde ısıtıcıları maksimum ısıda çalıştırmak için sıcağa çok dayanıklı olmak lazım :)
     
    Umut Karkın bunu beğendi.
  5. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    Emeğine sağlık harika şeyler
     
  6. Tayfun Seyrekbasan

    Tayfun Seyrekbasan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    505
    Beğeniler:
    100
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    fiyat hakkında bilgisi olan varmı?vede paylasım için tesekkür mesut üstadım
     
  7. Ziya Çerezci

    Ziya Çerezci Site Müdavimi

    Kayıt:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.207
    Beğeniler:
    531
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    Eline sağlık Mesut abi süper bir çalışma olmuş.
     
  8. Mesut Korkmaz

    Mesut Korkmaz Site Müdavimi

    Kayıt:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.724
    Beğeniler:
    970
    Şehir:
    Çayyolu, Ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Teşekkür ederim arkadaşlar ;)

    Başlığa fiyat listesi eklendi...
     
    Şenol SEL bunu beğendi.
  9. CİHAN ADAR

    CİHAN ADAR Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    İZMİR
    Motosiklet:
    Mondial
    tamamen katılıyorum
     
  10. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    arkadaşlar; bu ürünlerin tasarım ve imalatı olduğu gibi forumumuzun
    çok sevgili moderatörü Mesut KORKMAZ'a aittir.:)
     
    Mesut Korkmaz bunu beğendi.
  11. Özüm Bekdeşer

    Özüm Bekdeşer Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2011
    Mesajlar:
    140
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Antalya
    Motosiklet:
    Kanuni
    Ellerinize sağlık çok kullanışlı görünüyorlar. Yaz sonunda motosikleti büyütebilirsem hemen arabayı bırakıp motorla uzun yollara başlayacağım. O günler geldiğinde stokta olur umarım bunlar :))) Bir de merak ettiğim bir konu var. Bunlarda beden olayı var mı? Mesela ben 167 cm bi hobbitim :D ama aramızda 190lıklar da vardır. Hangimize uygun oluyo bunlar? Alıp kullanırken paçamdan sarksın, kazağın altından halkı selamlasın istemem yani :D Son bi soru, bunlarla yolda giderken hadi yağmura yakalandık, su geçirmez pantolon değilde kot var o esnada altımızda. O zaman sorun oluyo mu?
    Bende iyice gıcık müşteriyim he :D