Yeni ingiliz 3 Silindirli

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında polat tarafından paylaşıldı.

  1. polat

    polat Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    469
    Şehir:
    Yalova
    Motosiklet:
    Honda
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    2009 Triumph Daytona 675 - USA Specifications
    MSRP $9,799

    Engine
    Type
    Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder
    Capacity
    675cc
    Bore/Stroke
    74.0 x 52.3mm
    Compression Ratio
    12.65:1
    Fuel System
    Multipoint sequential electronic fuel injection with forced air induction
    Transmission
    Final Drive
    O ring chain
    Clutch
    Wet, multi-plate
    Gearbox
    6-speed, close ratio
    Cycle Parts
    Frame
    Aluminum beam twin spar
    Swingarm
    Braced, twin-sided, aluminium alloy with adjustable pivot position
    Front Wheel
    Alloy 5-spoke, 17 x 3.5in
    Rear Wheel
    Alloy 5-spoke, 17 x 5.5in
    Front Tyre
    120/70 ZR 17
    Rear Tyre
    180/55 ZR 17
    Front Suspension
    41mm USD forks with adjustable preload, rebound and compression damping
    Rear Suspension
    Monoshock with piggy back reservoir adjustable for preload, rebound and compression damping
    Front Brakes
    Twin 308mm floating discs, 4 piston radial calipers with radial master cylinder
    Rear Brakes
    Single 220mm disc, single piston caliper
    Dimensions
    Length
    79.1 in
    Width (Handlebars)
    27.5 in
    Height
    44 in
    Seat Height
    32.5 in
    Wheelbase
    54.9 in
    Rake/Trail
    23.9º/89.1mm
    Weight (Dry)
    356 lbs
    Fuel Tank Capacity
    4.6 gal
    Performance (Measured at crankshaft to DIN 70020)
    Maximum Power
    126 bhp at 12,600rpm
    Maximum Torque
    53ft.lbf at 11,750 rpm
    Colours

    Tornado Red and Jet Black
    Price

    $9,799
    Bu bilgiler KRY adlı kullanıcıdan alınmıştır
     
    öner coskuner, Koray, Turgay ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  2. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    ben beğendim:)
     
  3. muratyaman

    muratyaman Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    mersin
    Motosiklet:
    Honda
    bence yanlış cc seçimi ya 750 yapsalardı yada 600 şimdi 25 cc için çok farklı bir mtv ödeyecez aslında güzel motosiklet ama problem vergisi :)))
     
  4. fanuc

    fanuc Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    3
    3 Silindir olunca pistonlar nasıl çalışıyor acaba yada subap zamanlaması nasıl ?
     
  5. ANIL

    ANIL Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    bende beğendim :D
     
  6. Emrah.Saka

    Emrah.Saka Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    522
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Hocam farklı sistemler mevcut. Genelde iki piston Ü.Ö.N dayken birisi A.Ö.N. de oluyor... Tabi değişik tasarımlarda var ancak genelde böyle olur. Subap zamanlaması derken söylemek istediğinizi anlayamadım. Subap mekanizması tüm dört zamanlı motorlarda subap bindirme ve sente dereceleri hariç aynı mantıkta çalışır... ister 1 silindir ister 12 silindir olsun...
     
  7. Omer

    Omer Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.595
    Beğeniler:
    692
    Şehir:
    SAKARYA
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bence Japon tasarım çizgilerini taşıyan bir İngiliz güzel.

    Japon malları ilk çıktığında tıpkı şuan Çin'lilerin horlandığı gibi Avrupalı markalar onları aşalamış ve dalga geçmişler.Bizim motorlarımızla bunlarmı yarışacak diye...Şimdi yarışda da tasarımda da onları geçtiler ve örnek oldular.Bence. :)Helal olsun JAPON kardeşlerime :)

    Ayrıca 3 silindirli olmasından dolayıda sesini merak ediyorum...İnşallah bir gün görmek nasip olur :)
     
  8. Goktug Uguz

    Goktug Uguz Site Müdavimi

    Kayıt:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.564
    Beğeniler:
    747
    Şehir:
    İstanbul - Bahçeşehir
    Motosiklet:
    BMW
    japon kadar olmasada hos olmus
     
  9. SELÇUK ASLAN

    SELÇUK ASLAN Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    5
    126 bg. güce sahipmiş çok çekmedi beni
     
  10. Murat ORAK

    Murat ORAK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    348
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Gücü hariç,Görüntü güzel...
     
  11. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    bunu bulamasanda triumph tiger da olur;)aynı ses;)


     
  12. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    hiç sevemediğim bir marka:( ama bu model biraz çekici olmuş
     
  13. Bülent.Ö

    Bülent.Ö Site Müdavimi

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.571
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    İdealtepe / İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Harika görünüyor. Ama motorun gücü konusundaki yorumları anlamadım.

    Mesela Kawasaki Ninja NX-6R: Dört silindirli, 599cc, 125hp @ 14.000 dd

    Bu makine 3 silindirle ama biraz yüksek silindir hacmi ile bunu yakalamış bence.

    Bizdeki vergi sistemi bir dert taii ki. Orada nasıl acaba? İngiltere'den Barış arkadaşımız ne der?
     
  14. Baris Coskun

    Baris Coskun Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    Londra
    Motosiklet:
    Honda
    Is arkadasimda sari renk 2007 modeli var, inanilmaz dikkat ceken bir motor.
    Fiyatini performansini bilmiyorum da, bakan bir daha bakiyor. Ben her sigaraya indigimde basindayim :)

    Garajda 2 metre surmuslugum var yani, oldukca deneyimliyim :)
     
  15. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    valla ne yalan diyim olsa hayır demem:)
     
  16. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    ben sevdim..
     
  17. Koray

    Koray Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    22
    Motosiklet:
    Gilera
    Araştırmayı sen yapmışsın Polat abi sana bilgi vermek ne haddimize paylaşım için teşekkürler
     
    polat bunu beğendi.
  18. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Forumuza hoş geldin Kry..
    Seni kısa olarak tanıyabilir miyiz, adın, ne iş yaparsın, nerde yaşarsın gibi.
     
  19. Koray

    Koray Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    22
    Motosiklet:
    Gilera
    O zaman bunu bir ayrı bir yerde yapayım
     
    Turgay bunu beğendi.
  20. Baris Coskun

    Baris Coskun Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    Londra
    Motosiklet:
    Honda
    Burda biraz farkli vergi sistemi dogrudur. Arabalar CO2 emisyonuyla mesela.
    Motorlarda en yuksek vergi dilimi 600cc ve ustu olarak ayarlanmis. Yillik 160 liraya denk geliyor. Boylelikle ureticiyi kisitlayan bir sey de olmuyor. Makinaya uygun olan motoru yerlestiriyorlar.
    Kotu ornek; CBR 599RR
    Keske tek cesit vergi olsa motorda. Ureticiyi hacim kucultme veya buyutmeye itmez, hassas olan dengeleri bozmazlardi.