Yeni Yamaha yzf R1 Hayırlı olsun 2010

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında Alican tarafından paylaşıldı.

  1. Alican

    Alican Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    340
    Beğeniler:
    298
    Şehir:
    Kocaeli-Sakarya-İstanbul
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Marka: Yamaha
    Model: YZF 1000 R1
    Yıl: 2010

    Motor
    Sıvı, dört zamanlı, enine dört silindirli, DOHC, silindir başına 4 valf soğutmalı.

    Kapasite
    998cc
    Çap x Strok 78 x 52,2 mm
    Sıkıştırma Oranı 12.8:1

    Indüksiyon
    Valf
    Ateşleme Başlangıç /

    TCI / elektrikli
    Debriyaj Kablo ıslak terlik debriyaj multiplate işletilmektedir.

    Max Power
    12.500 rpm @ 133,9 kW 182 hp

    Max Torque
    115,5 Nm 11,8 kg-m @ 10000 rpm

    Iletim / Sürücü
    6 Speed / zinciri
    Dişli Oranı 1 38/15 (2,533) 2nd 33/16 (2,063) 3rd 37/21 (1,762) 4th 35/23 (1.522) 5th 30/22 (1.364) 6th 33/26 (1,269)
    Çerçeve Deltabox V alüminyum

    Ön Süspansiyon
    43mm w çatal / ayarlanabilir preload, compression damping, rebound damping teleskopik ters; 120.mm tekerlek seyahat

    Arka Süspansiyon
    Tek şok w / piggyback rezervuar; hi-/lo-speed sıkıştırma damping, rebound damping için ayarlanabilir, yaylı, 120mm wheel travel.

    Ön Frenler
    2x 310mm diskler 6 pistonlu kaliperler

    Arka Frenler
    220mm tek disk 1 piston kaliper

    Ön Teker
    120/70 ZR17

    Arka Lastik
    190/55 ZR17

    Sele Yüksekliği: 835 mm
    Islak-Ağırlık: 206 kg
    Yakıt Kapasitesi: 18 Litre
    Top Hız: 280,9 km / sa
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    1000 cc bir motorsiklet için 290 km/h normal mi ?
     
  2. Hakkı Hızır

    Hakkı Hızır Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Ekim 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    29
    Şehir:
    Antalya-Ankara
    Fabrika verilerine göredir o hız. Yani rahatlıkla geçebilir o hızı. Ayrıca 2009 yılında yenilenmişti zaten bu kasa. Sadece ufak tefek renk ayrıntılarında değişiklik var görebildiğim kadarıyla. Başka var mı?
     
    öner coskuner bunu beğendi.
  3. hasanayes

    hasanayes Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    adana
    Motosiklet:
    Suzuki
    merak ettigim bişe var ses sorunu noldu acaba yine çift silindir gibimi çıkacak yoksa ses dorunu çözülmemişse bu güzellige yzk diyorum
     
  4. Elbruz Dagistanli

    Elbruz Dagistanli Üye

    Kayıt:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    32
    Şehir:
    Paterson, NJ
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Ses sorunu hala var ve olacak. Yakinda 1000lik spor motorlarin hepsinin sesi oyle cikabilir. Bu modelde Crossplane Crankshaft kullaniyolar, yani silindir atesleme sistemi I4 lerden degisik. Kawasakide boyle yapcakmis ama daha belli degil tabii.
    Sebebi ise motorun torkunu belli devirlere sIkIstirmayip (Power Surge), devir boyunca duzenli ve oranli guc vermek. Motoru virajda iyice yatirdiktan sonra gaza basmaya baslayinca arka tekeri daha iyi hissedip virajdan daha yuksek suratle ve dengeli bi sekilde cikmak. (Linear Power Delivery) Tabi bu avantajlarindan sadece biri, baska avantajlarida var. Dezavantajida yuksek surate I4 tipi motor kadar rahat cikamamasi (Silindirler birbirini I4 kadar iyi dengeleyemiyor, titresime ve bazi diger teknik aksakliklara sebep oluyor.)
    250 km ustunde I4 motorlardan geride kaliyo (Honda CBR1000RR, Kawasaki ZX10R, Suzuki GSXR1000).
     
  5. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    Bu kasasını fuarda incelemiştim ufak tefek değişiklikler olmuştur bencede başarılı bir makine R1 fazla söze gerek yok
     
  6. Mehmet.aydın

    Mehmet.aydın Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    0
    Motor güzel şu aradada fiyat hafiften düşmeye başladı.Biraz daha düşerse uygun bir fiyata gerilerse bu alet alınabilir,2009 ların şasileri kırmızı olan harikaydı ve siyahtada beyazdada süper duruyordu bence şasiler kırmızı olmalı..