yerli üretim motor römorku...değişik!

Konu, 'Motosiklet Aksesuarları' kısmında Erhan.HÜRYAŞAR tarafından paylaşıldı.

  1. Erhan.HÜRYAŞAR

    Erhan.HÜRYAŞAR Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İzmir-Denizli
    selamlar

    cok değişik bir yapı gezinirken sans eseri buldum

    aşağıya acıklama ve resimlerini ekliyorum...

    kullanılabilirlik konusunda denemeden bilemeyiz ama mantıklı gibi duruyor...

    virajlarda yatıyor denmiş ama yatınca nasıl kalkıyor orasını da ben anlamadım...

    çok uzattım hemen ürüne geciyorum...


    Özel olarak yaptırdığımız römork satılıktır. Şehir içi ve şehir dışı gezilerinde sırtınızda, çantalarınızda ve hatta zorlukla önünüzde taşıdığınız ekstra eşyalarınızı sizi hiç kısıtlamayacak şekilde arkada römorkta taşırken, tasarımıylada utandırmayacak bir araç. Aerodinamik yapısı, tek tekerlekli oluşu ve kalteli görüntüsüyle motosikletinizden fazla ilgi çekecektir. Kolay kullanım, yeterli hacim, sürüşe minimum etki ve dikkat çekici görünüm. Rüzgar direncini azaltmak için eni, motosikletinizin eninini geçmeyecek, virajlara giriş çıkışlarda sizi serbest bırakacak, tek tekerlekli ve mafsallı, istediğiniz an serbest kalmanız için, saniyeler içerisinde takılıp çıkartılabilecek çeki sistemi, eşyalarınızın çalınmaması için kilitli, kilite güvenmediğinizde yanınızda valiz gibi taşıyabilmeniz için kulp sistemli, zıplamaması için amortisörlü bir römork.


    Süspansiyon: Römorkun tekerleğine bağlı bir yay ve rebound damper sisteminden oluşmaktadır. Kasislerde sürüş güvenliğinizi korur.


    Şase: Stabil bir dizayn için torsiyon rijiditesi gerekir. Sunulan toz boya kaplamalı demir alaşımlı dizayn.

    Çeki / Mafsal: Tek tekerleki sistemlerde standart topuz kullanıldığı takdirde römork devrilir. Bunun yerine özel tasarım çeki demiri ve mafsal sayesinde römork motosikletinizle aynı çizgide yol alır, sağa sola devrilmez, virajlarda motosikletinizle birlikte yatar. Çeki demiri üç farklı yükseklikte takılabilir, buda her tip yol koşuluna hazırlıklı olmanızı sağlar.



    Gövde: Fiberglass gövde ve kapak – Su sızdırmaz

    Stop/sinyal: Güvenliğiniz için stop sinyal sistemi

    Teknik Özellikler

    Toplam Uzunluk : 135 cm
    Genişlik : 54 cm
    Yükseklik : 80 cm
    Gövde Uzunluğu : 92 cm
    Kargo Alanı : 140 Litre
    Boş Ağırlık : 32 kg
    Max. Yük Kapasitesi : 50 kg
    Motorsiklete Basan Yük : Römork ve Yük ağırlığının 1/3’ü
    Tekerlek : 130 / 70 / 10
    Şase : Toz boya kaplı yekpare
    Mesnet : NKI Rulman
    Süspansiyon : Helezon Yay ve Rebound Kolu
    Bağlantı : Özel Tasarım Kolay Çözülen Kanca ve Krom Çeki Demiri
    Gövde : Fiberglas
    Boya : İstenilen her renk
    Gövde İçi : Halı Kaplı
    Arka Lamba :12 volt – Stop Lambası / Sağ & Sol Sinyal
    Kablo Bağlantısı : Kolay Takılır Soket Elektrik Bağlantısı


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Eren Göksel bunu beğendi.
  2. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Avrupada kullanan arkadaşlarım var.Birinde DL 1000 var çeki demiri takıp kullanıyor.Bizde pek olmaz gibi geliyor bana.Yollarımız malum.Birde trafikte diğer canlı türleri zaten bizi görmüyor birde bunu arkamızda olduğunu düşünsenize.Altına alır sonra pardon der yoluna devam eder.
    Verdiğimiz once para da çöpe gider böylece.
     
    Eren Göksel bunu beğendi.
  3. Eren Göksel

    Eren Göksel Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    388
    Şehir:
    Sincan, Ankara
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Bununla motor kullanmak için ayrı bir ehliyet gerekebilir :):):)
    kullanımı zor olsa gerek...kendimi düşünemiyorum, bu şekilde ...
     
  4. DEMİRAT

    DEMİRAT Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    369
    bana göre gereksiz ve tehlikeli ben takmam kesinlikle artısından cok eksisi var bence
     
    Eren Göksel bunu beğendi.