Yılın Test Sürüşü

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Erol tarafından paylaşıldı.

  1. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
  2. Can ULUSOY

    Can ULUSOY Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    İstanbul
    güzel bi paylaşım abicim...adam motorun hakkını vermiş olsada arkadaki adamcağıza acıdım dogrusu :D:D:D
     
  3. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Arkada oturan adamın bir daha motora bineceğini hiç zannetmiyorum,ilk ve son olmuştur zaten...:)
     
  4. Davut

    Davut Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    304
    Beğeniler:
    192
    Motosiklet:
    Yamaha
    :) :D Ha ha ha yazacak bişey bulamıyorum abiler arkadaki adam çok komik ti :D
     
  5. Mesut Korkmaz

    Mesut Korkmaz Site Müdavimi

    Kayıt:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.724
    Beğeniler:
    970
    Şehir:
    Çayyolu, Ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Bu sürücünün artçısı olmak istemem. Üste bu motoru verse bile :)
     
  6. mehmetpolat

    mehmetpolat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    629
    Beğeniler:
    274
    Şehir:
    atasehir,Istanbul
    Motosiklet:
    Kawasaki
    satış sorumlusu bu adam kesin bu işi bırakır motora yeni başlıyacak arkadaşlar aldanmayın biraz abartmışlar motor o kadarda korkunç değil.:)
     
  7. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    artcısı tovbe ettı sanırım guzel bır paylasım tşk ler
     
    Hakan Karael bunu beğendi.
  8. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    çok güldüm ya adamın hali süperdi:)
     
  9. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    abi insan evladına böyle zulüm yapılmaz :D sanki motosiklet değil leopard tank testi :D o adama bırakın r-1 mobylette yada minik 50 cc scooter bile satamazsınız :D koptum ya :D
     
  10. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Çok iyi video, çok teşekkürler erol abi, gülmekten koptum of ..
     
  11. Ümit ÇAKIR

    Ümit ÇAKIR Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğeniler:
    88
    Motosiklet:
    Asya
    güzel film,paylaşım için teşekkürler.
     
  12. semih_55

    semih_55 Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    samsun
    Motosiklet:
    Honda
    offf bu motoru süren yada arkada oturan olmak isterdim:D
     
  13. onur372

    onur372 Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Motorun olduğu heryerde :)
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    aaaaaaaaaaahahahhaha Arkadaki adam çok tırsak Ve Komikti Gülmekten Çene kaslarım ağrıdı::D
     
  14. onur.demir

    onur.demir Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Motorun olduğu heryerde :)
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    süpermiş ya :D
     
  15. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    erol harika zira artcıya yazık oldu adam artık bırak motoru bisiklete bile binmez bence çok komikti ya koptum valla
     
  16. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Erer abicim nerelerdesin ya özlettin kendini.
     
  17. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    buradayım be kardeşim bende sizleri özledim bi süredir ayrı kaldım ama yine mf ailesindeyim:)
     
  18. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Abicim öyle uzun süre ortalardan kaybolma ya, kaybolacaksanda haber ver. Bida olmasın :)
     
  19. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    eren kardeşim sen eski perkisyoncu olan arkadaşmıydın kuşadasından? yoksa ben karıştırdımmı?
     
  20. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    yok ya bida kaybolmam
     
    Erol bunu beğendi.