10 kasım pazar günü

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.362
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#1
Arkadaşlar,

10 Kasım Pazar günü sırtımıza Türk Bayraklar'ımızı alıp biryerlere gidelim diyorum. Müsait olanlar, yer teklifi olanları görelim yine :)

Polenezköy, Çatalca vb yakın mesafeli heryer olabilir (Bilgin senden öneriler bekliyorum)....
 

Doğan PARILTI

Forum Bağımlısı
Kayıt
21 Aralık 2011
Mesajlar
1.070
Beğeniler
519
Yaş
44
Yer
İSTANBUL
#2
Benim o gün Gisakademi'de Eğitimim var ama yanılmıyorsam 18:00 gibi bitecek,nasip diyelim artık :)
 

Bilgin Turan

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Ocak 2012
Mesajlar
753
Beğeniler
289
Yaş
37
Yer
Şişli, İstanbul
#3
Bende kesin soz veremiycem malum is. Ama rota olarak ponezkoyu gecip ishakli koyune kadar gidilebilir farkli bir yer olur. Cok guzel manzarali bir gol var orda. Hava guzel olursa mangal mekanlarida var orda hazir mangali yanmis aliyorsun falan. Uygun olursam gelirim

Sitede 5 6 kisi disinda baska kimse yok galiba. Nerde bu millet
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:

Doğan PARILTI

Forum Bağımlısı
Kayıt
21 Aralık 2011
Mesajlar
1.070
Beğeniler
519
Yaş
44
Yer
İSTANBUL
#4
Yan yattı çamura battı,nerde olucek izlemede :D
Hadin arkadaşlar kış bastırmadan kaçabildiğimiz kadar kaçalım,daha sonra fırsatımız olmayabilir ;)
 

Bilgin Turan

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Ocak 2012
Mesajlar
753
Beğeniler
289
Yaş
37
Yer
Şişli, İstanbul
#6
Heyt be yakisir yanliz kovboy. Yanliz birakmamaya calisacam. Sehir disi olmazsa gelirim buyuk ihtimal. Elleri gorelim baska kim var
 

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.362
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#7
@okan.turan


Hahah sevdim motorun üzerine yazayım bu lafı :) YANLIZ KOVBOY :)

Engin Abi
Berkay
Erhan

ses yok size.. Gerçi ben Engin Abi'ye bir mesaj atarım akşama..
 

Erhan Başımoğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ocak 2013
Mesajlar
763
Beğeniler
379
Yaş
31
Yer
istanbul/beşiktaş
#8
@İsmail Elmas

Abiler selam herkese .. :)
Benim pazar gelmem imkansız şimdiden kusura bakmayın hafta içi izin kullana biliyorum :( çok isterdim gerçekden...
 
Kayıt
2 Ocak 2011
Mesajlar
73
Beğeniler
42
#9
@İsmail Elmas
abiler merhaba.benim motosiklet arıza yaptı .epey bi masraf gibi görünüyor.çok isterdim o günü sizinle paylaşmayı.özür diliyorum.
 

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.362
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#10
@engin çoban

Abi çok geçmiş olsun. Cumartesi günü Bağcılara servise gidicem. Hareket ediyorsa getir bir baktıralım düzgünce
 

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.362
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#12
Gördüğüm güneşli ancak 15-16 derece. Yani sıkı giyinmek gerekir
 
Kayıt
2 Ocak 2011
Mesajlar
73
Beğeniler
42
#13
@İsmail Elmas
teşekkürler arkadaşlar .bi tanıdığımı dükkanında söküldü bir hafta evvel.parçalarını en ucuz şekilde tamamlamaya çalışıyoruz.

@okan.turan
sağol bilgin kardeşim.krank eksantrik milleri yataklar falan bayağı bir masraf olacak gibi.
 

Erhan Başımoğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ocak 2013
Mesajlar
763
Beğeniler
379
Yaş
31
Yer
istanbul/beşiktaş
#16
ATA'MIZ İÇİN SÜRDÜK MOTOSİKLETLERİMİZİ...
1422622_519468008149042_1403421285_n.jpg
1467256_519467981482378_342169943_n.jpg 1422622_519468008149042_1403421285_n.jpg 1467256_519467981482378_342169943_n.jpg
1468589_519467941482382_219550433_n.jpg
KEŞKE BİZİM FORUMDA BURADA OLSAYDI TÜRK BAYRAKLARIMIZ VE YANINDA MOTOSİKLET FORUM BAYRAĞI GİBİ BİR ŞEYDE OLSAYDI...
1469985_519467891482387_58860271_n.jpg 1394086_519427344819775_1601209567_n.jpg
BAYAN VE ERKEK MOTOSİKLET SÜRÜCÜLERİ İLE BERABER SELAMLADIK ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'Ü......
 

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.362
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#17
Niye çağırmadın Erhan'ım seve seve gelirdik Bilginle. Sabahtan beri geziyoruz bizde. Baya kişiyede sordum böyle bir organizasyon var mı diye :(

09:05 te E5 te durup, bende ATAmızı saygı ile andım. Mekanı cennet olsun
 

Erhan Başımoğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ocak 2013
Mesajlar
763
Beğeniler
379
Yaş
31
Yer
istanbul/beşiktaş
#18
@İsmail Elmas


Abi inan benim bile haberim yoktu... İşe gitmek için çıktım evden bir baktım yaklaşık 50 60 kadar motorcu grup aralarında 2 tanede arkadaşım vardı. Hadi beşiktaş'a gel dediler bi saygı duruşunda bulunalım dediler. Bende 1 saat geç kalsam bişey olmaz diyerek takıldım bu gruba. Sonrasında zaten bizi gören herkes takılmaya başladı belki 150 motor olduk süperdi...Sonra son gaz işe gittim. Keşke bizde de bu şekilde etkinlikler olsa... Ama bu konuda çok kötüyüz dürüst olmam lazım...
 

Erhan Başımoğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ocak 2013
Mesajlar
763
Beğeniler
379
Yaş
31
Yer
istanbul/beşiktaş
#19
@engin çoban


abicim biraz geç oldu kusura bakma çok geçmiş olsun... masraf var gibi yazdıklarına göre :( en kısa zamanda motoruna kavuşmanı dilerim...
 
Yukarı Alt