2 sene sonunda viraj...

Durum
Daha fazla cevap için açık değil.

serkan thundercat

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
610
Beğeniler
259
#1
ulaştığım tecrübelerim sayesinde, aynı motorumla 2 sene ve 15.000 km sonunda pegleri yere sürterek viraj alma seviyesine ulaştım.. tabi devamlı bu açıya düşmüyorum... sadece limitimi öğrendim.. ben son sürat seven biri değilim... atak ve viraj severim.. çok keyifli..:D
 
Kayıt
21 Mart 2009
Mesajlar
40
Beğeniler
20
Yer
izmir
#9
motorda yatmadan zaten dönemezsin:) evet her motor yatar, bazıları biraz daha yatar ( lastik ebadı ayırt edici unsur),kimileri dahada yatar , işte onlar bazen geri kalkamaz :) sana nacizane tavsiyem; peglerini rahat bırak :)
 
Kayıt
18 Haziran 2009
Mesajlar
170
Beğeniler
50
Yer
İstanbul/Sarıyer
#10
Nezih dostuma katılıyorum lastik unsuru çok önemli. Ancak sadece lastik ebadı değil tabiki lastiğin kalitesi de önemli Serkan arkadaşımızın belirttiği gibi. Lastik sertlik derecesi çok önemli. Örneğin keeway modellerinde özellikle superlight ve shadow du sanırım (250 lik olan) Kesinlikle ve kesinlikle yatırılamıyor. Kıç hemen atmaya başlıyor. Çünkü lastikler oldukça sert ve yeteri kadar tutunamıyor. Lastik çok önemli.
 
Kayıt
21 Mart 2009
Mesajlar
40
Beğeniler
20
Yer
izmir
#11
virajda lastikle bitmiyor iş Cüneyt kardeşim, lastiğin jant ebadı , lastiğin durumu , yolun durumu , havanın durumu ve hatta moral durumu bile etken faktörlerdir...Ama tabiki lastik önemli , yumuşak lastik yolu daha iyi kavrar ama pahallı ve çabuk eskir..
 

serkan thundercat

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
610
Beğeniler
259
#12

polat

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
473
Yer
Yalova
#13
serkan kardeşim anlat şu virajı apexi virajın çıkışına yaklaşmayı eş dost öğrensin
Birde video koyabilirsen harika olur görsel öğreti her saman daja kalıcı diye düşünüyorum
 

serkan thundercat

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
610
Beğeniler
259
#14
serkan kardeşim anlat şu virajı apexi virajın çıkışına yaklaşmayı eş dost öğrensin
Birde video koyabilirsen harika olur görsel öğreti her saman daja kalıcı diye düşünüyorum
sonra kötü örnek oluyosun lafları falan olabilir abi.. ben sadece bişeyi paylaşmak istedim.. 2 sene sonunda sanırım iyice sevdik birbirimizi motorumla.. o kadar güzel sola bi virajdı, araba yoktu ve güvenli idi ki zaten sol pegim de sesi verdi.. niye yalan söyleyim, düşmeyi göze almıştım.. tabi Allah kimseyi düşürmesin ayrı mevzu.. ben yatar mı diye merak etmiştim lastiklerin yanak bitişlerine kadar.. küçük parmağım kadar yer kalırdı son 1 senedir.. meğer onuda yatırınca zaten pegler limit veriyomuş.. çok şükür..
 
Kayıt
18 Haziran 2009
Mesajlar
170
Beğeniler
50
Yer
İstanbul/Sarıyer
#15
Tabiki Nezih arkadaşım. Birçok unsur var önemli olan. Ancak ben ilk olark üstünde gittiğimzi iki yuvarlağı öncelikli gördüğüm için sadece lastik konusunu söyledim. Katılıyorum dediklerine.
 
Kayıt
29 Kasım 2007
Mesajlar
531
Beğeniler
320
Yer
Zonguldak
#16
Kullandığı motosikletin limitlerini bilmek güzel bişey olsa gerek.
Ancak bu limitleri aşmak ya da aşmaya çalışmak bence har zaman için tehlike demektir.
Tabi herkes kullandığı motosikletin limitlerini öğrenmek ister.
Ama bu limitleri öğrenmek için lütfen yoğun trafik olan bir yolu seçmeyelim.
Serbest, trafiği yok denecek kadar sakin bir yol seçelim ve o yolda deneyelim.
Bu hem bizim hem de o yolda seyretmekte olan birçok kişinin güvenliği için olacaktır.
 

serkan thundercat

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
610
Beğeniler
259
#17
Kullandığı motosikletin limitlerini bilmek güzel bişey olsa gerek.
Ancak bu limitleri aşmak ya da aşmaya çalışmak bence har zaman için tehlike demektir.
Tabi herkes kullandığı motosikletin limitlerini öğrenmek ister.
Ama bu limitleri öğrenmek için lütfen yoğun trafik olan bir yolu seçmeyelim.
Serbest, trafiği yok denecek kadar sakin bir yol seçelim ve o yolda deneyelim.
Bu hem bizim hem de o yolda seyretmekte olan birçok kişinin güvenliği için olacaktır.
tam olarak anlattığın yerde , anlattığın şekilde gerçekleşiyo abi bu durumlar..
 

goksel ozdogru

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ocak 2008
Mesajlar
1.456
Beğeniler
568
Yer
ankara
#18
ilhan abim saygılar ,
dikkatine de teşekkürler
serkanım böyle şeyler gaz verir pek cok kişiye
edindiğin tecrübelere eyvallah da senin motor bence benim bisiklet kadar yatmıyordur bence o yüzden dikkat senin de dediğin gibi... ;)
 

serkan thundercat

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
610
Beğeniler
259
#19
ilhan abim saygılar ,
dikkatine de teşekkürler
serkanım böyle şeyler gaz verir pek cok kişiye
edindiğin tecrübelere eyvallah da senin motor bence benim bisiklet kadar yatmıyordur bence o yüzden dikkat senin de dediğin gibi... ;)
valla örnek alacaklar ise tam korumalı ve aynı makina ile katetdiğim15.000 km ve 2 yıl tecrübeyi, metzeler lastikleri örnek alsınlar..;) sağolasın..
 

goksel ozdogru

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ocak 2008
Mesajlar
1.456
Beğeniler
568
Yer
ankara
#20
yok serkanım foton herşeyi anlatıyor zaten . ama bazan göz sadece istediğini görüyor o bakımdan. okuyanlara dikkat çekmek amacımız , yoksa yazılanları eleştirmek çok da bize düşmez. anlayışına teşekkürler
 
Durum
Daha fazla cevap için açık değil.
Yukarı