2008 KTM RC 8 sportbike

Kayıt
21 Ocak 2008
Mesajlar
20
Beğeniler
18
#1
reyzing.blogspot.com/2008/01/2008-ktm-rc8.html"]2008 KTM RC8

"www.reyzingbp3.blogger.com/_JvAK3LMtuJs/R5enFYidArI/AAAAAAAAAG0/KwkVuxjSD4M/s320/big_ktm_rc8_1_03"www.reyzingbp0.blogger.com/_JvAK3LMtuJs/R5enFoidAsI/AAAAAAAAAG8/d6Qv-i2sa_A/s320/big_ktm_rc8_1_05

Uzun zamandır beklenen KTM RC8 sonunda EICMA Milan fuarında sergilendi ve Avusturyalı üretici bu sefer çok sıkı bir superbike ile yine sükse yapmış oldu. KTM basın bildirisinde RC8'le ilgili olarak, "baştan aşağı yüksek teknoloji ve performansın simgesi olduğunu üzerine oturulduğu anda hissettirecek bir spor motosiklet yaratma konusunda kararlılıklarının vücut bulması" ifadelerini kullandı."www.reyzingbp1.blogger.com/_JvAK3LMtuJs/R5enF4idAtI/AAAAAAAAAHE/74xxJRZsjhY/s320/big_ktm_rc8_2_06"www.reyzingbp2.blogger.com/_JvAK3LMtuJs/R5enIIidAuI/AAAAAAAAAHM/bEl9Zd3Om_0/s320/big_ktm_rc8_1_06

İlk kez 2003 Tokyo fuarında prototipi sergilendikten sonra, KTM bu model için üretim kararını 2005 yılında aldı ve sadece 30 ay içinde RC8'i hazırladı.

Kalbinde bulunan KTM'in ikinci nesil 1148 cc, 8 sübap, 75 derece açıyla konumlandırılmış V-twin – 2 silindir motoruyla yakaladığı 155 hp güç ve 120 Nm tork değerleri ve 200 kg'dan az ağırlığıyla RC8'in etkileyici bir performans yakalaması bekleniyor."www.reyzingbp1.blogger.com/_JvAK3LMtuJs/R5enI4idAvI/AAAAAAAAAHU/cGtD4gyt0Ag/s320/big_ktm_rc8_1_09





Diğer teknik özellikleri ise :

· Altı vitesli şanzıman,

· Keihin elektronik ateşleme,

· Dijital göstergeyle doğrudan bağlantılı ileri elektronik kontrol sistemi,

· Krom-molibden borudan üretilmiş hafif ve sert şasi,

· Önde (USD) ve arkada değişik hızlar için ayarlanabilir süspansiyonlar,

· Anodize döküm ve yaprak metalden üretilmiş arka çatal,

· 4 piston radyal kaliperli Brembo 320 mm çift disk ön frenler,

· 17 inç jantlar üzerinde önde 120/70, arkada 190/55 lastikler.

Ayrıca karbonfiber teker ve grenajlar , Akrapovic yarış egzost vb birçok opsiyon da yeni RC8'le birlikte alınabilecek.

Ergonomisi hem yarış pisti hem de cadde koşullarına uygulanabilecek pek çok ayar özelliğiyle herkesin ihtiyacına uyarlanabilecek.

Sürüş yüksekliği, gidon, koltuk, ayak dayama yerleri ve bütün sürüş levyeleri(kolları)nin ayarlanabilir olması KTM'in doğru yolda olduğunu gösteriyor.

Japon, İtalyan ve Alman rakiplerine karşı 1 litre superbike sınıfında tutunabilmesi için makul bir etiketi de olması gereken bu etkileyici Avusturyalının neler yapabileceğini merakla bekliyoruz.
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#2
KTM bu tip motosikletleri geliştirdikçe turuncunun güzelliği daha da çıkıyor ortaya. 155 hp sınıfına göre düşük olsa da 1148 cc olması ona avantaj sağlıyor. Ama ağırlığı çok da az değil bence.
 
Kayıt
21 Ocak 2008
Mesajlar
20
Beğeniler
18
#3
Ewet bence de ağırlık ve ürettiği güç olarak geride kalıyor, belki birbirinin aynı model makinalarla caddelerde dolaşmaktan sıkılanlar için bi alternatif olabilir, daha fazlası biraz zor.
 
Yukarı Alt