21 mart cuma toplantısı

agcam

Kıdemli Üye
Kayıt
29 Ocak 2008
Mesajlar
153
Beğeniler
141
Yer
istanbul
#1
arkadaşlar 21 mart cuma toplantısı ile alakalı üsküdar namazgah ta honda d&b motor da buluşmayı öneriyorum ne dersiniz ( çamlıca mado ya 600 metre mesafede)
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#3
Metin abi önerindeki yerle ilgili bencede bu toplantıyı Mado da A.rezzak abinin orda yaptıktan sonra değerlendirebiliriz Avrupa yakasındaki arkadaşlarda hepimizi bekliyor duyduğuma göre .







forever motosikletforum
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#4
ewet ya hava güzel olunca davet edicem inş bütün abilerim. bu haftada yağmur olmazsa birkaç yeni misafirimizle gelicem toplantıya.
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#6
sağol sevgili abim bakıcam arkadaşlar ekmezse ben sana haber veririm beraber yolların tozunu ata ata gideriz
 

agcam

Kıdemli Üye
Kayıt
29 Ocak 2008
Mesajlar
153
Beğeniler
141
Yer
istanbul
#9
arkadaşlar fuar haftası olduğundan bu toplantının çok yoğun geçeceğini sanmıyorum, db motor uzun zamandır davet ediyormuş, mado da yine bir arkadaşımız gelenleri transfer eder, araları çok uzun değil, hem mado da bizim ekibin yokluğunun neler kaybetteğini görürse bize daha çok iskonto yapar belkide :) ben derim ki sorulsa bana bu hafta db yapalım, hemde a.rezzak hocamızı çok yormamış oluruz,
 

agcam

Kıdemli Üye
Kayıt
29 Ocak 2008
Mesajlar
153
Beğeniler
141
Yer
istanbul
#11
bu arada cuma akşamı fazladan 10 tane bilet olacak, biletini hala temin edemeyenlere duyurulur...
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#14
anladığım kadarıyla Madoda buluşucaz duruma göre eğer istenirse ordan db ye ziyaret yapılır arkadaşlar.





forever motosikletforum
 
A

A.Rezzak

Misafir
#15
@Fulu

Fulu bana soruyorsan benim birşeyden haberim yok. Ben herzamanki gibi mevzide bekliyorum. Sanırım Agcam hocam biliyor DB yemi gideceğiz, onlar hazırlıklımı? Geç saatlere kadar açıklarmı, bu konularda bilgi verse fena olmazdı aslında.

Metin hocam mikrofon sende
 

agcam

Kıdemli Üye
Kayıt
29 Ocak 2008
Mesajlar
153
Beğeniler
141
Yer
istanbul
#16
ben teklif sunmuş idim, mado dan hareketle db ye gideriz herhalde
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#17
Merhaba sevgili motosikletforum ailesi arkadaşlarım bu haftaki toplantımızda katılımcı olarak Abdozdil,Ağcam,Fulu,Latif,Ordudan gelen 2 misafirimiz ve ben olarak çok kalabalık değildik ama güzel bir KTM,Enduro muhabbeti yaptık toplantımızın Fuar tarihine denk gelmesinden dolayı Ulaş hocam ve diğer arkadaşlarımızın katılımı olamadı malesef umarız 15 gün sonraki toplantımızda sizleri aramızda görürüz herkese iyi forumlar dileriz......





forever motosikletforum
 
Kayıt
24 Mart 2008
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Yaş
37
#18
arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldım herkese slm yakında bi gezi planlıyormusunuz beni bilgilendirirseniz sevinirim
 

Ferhat.Ulucan

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Şubat 2008
Mesajlar
393
Beğeniler
263
Yaş
42
Yer
İstanbul
#19
@burcuu

Hosgeldiniz, umarım forumda hos vakit gecirirsiniz.
Gezi ve turlar la ilgili olarak "marmara bölgesi gezi ve turları" bolumunde organize edilen gezileri gorebilirsiniz.
 
Yukarı Alt