29 Şubat Forum Buluşması ÇAYLAR BENDEN :)

Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#1
Arkadaşlar

29 Şubat 2008 Cuma Forum buluşmasında çaylar benden bilginize. Geçen hafta gelemediğim için bu cezayı kendime uygun görüyorum :)



Buluşma Yeri: Çamlıca MADO ( Maraş Dondurma )
Adres: Bulgurlu Caddesi No:133
Buluşma Saati: 20:00
Adres Ayrıntısı: E5 göztepeden libadiye cad dönünce sağda SHELL bulunan kavşağa kadar ilerleyin (tahmini 3 km) SHELL benzinci ışıklardan sağa dön. 100 m ilerde solda MADO tabelası. Shell beznini GEÇMEYİN, önünden sağa dönün.
Telefon: 0 216 461 74 88

Hepinizi Bekliyoruz

Saygılarımızla
 
A

A.Rezzak

Misafir
#2
Ulaş hocam, teklifin için teşekkür ederiz. Şu XL olayını acilen halletmemiz lazım. Ben ilk defa cross motorlarını gördüm canlı olarak, çok hoşuma gitti. İstanbul civarında çok yer var gezilecek.

Tadilaı çabuk bitirde şöyle relax vaziyette görelim seni aramızda tekrar.
 

oğuz

Aktif Üye
Kayıt
16 Eylül 2007
Mesajlar
124
Beğeniler
89
Yaş
40
Yer
Kızıltoprak - Kadıköy
#5
ulaş demiş ki:
Arkadaşlar

29 Şubat 2008 Cuma Forum buluşmasında çaylar benden bilginize. Geçen hafta gelemediğim için bu cezayı kendime uygun görüyorum :)



Buluşma Yeri: Çamlıca MADO ( Maraş Dondurma )
Adres: Bulgurlu Caddesi No:133
Buluşma Saati: 20:00
Adres Ayrıntısı: E5 göztepeden libadiye cad dönünce sağda SHELL bulunan kavşağa kadar ilerleyin (tahmini 3 km) SHELL benzinci ışıklardan sağa dön. 100 m ilerde solda MADO tabelası. Shell beznini GEÇMEYİN, önünden sağa dönün.
Telefon: 0 216 461 74 88

Hepinizi Bekliyoruz

Saygılarımızla


Ulaşçım çaylar için şimdiden teşekkürler. Ama unutulan bişey var galiba, bu 29 şubat'ta avrupa yakasında buluşuyor olucaz.Sen orada artık çayları ısmarlarsın:)
Bkz.www.motosikletforum.com/showthread.php?t=355
 

Ferhat.Ulucan

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Şubat 2008
Mesajlar
393
Beğeniler
263
Yaş
42
Yer
İstanbul
#7
Hocam bizi cayla kandıramayacagını biliyorsundur umarım.
Ortada tatlı vardı, İhaleyi sana bırakalım istersen ?
:)
 
A

A.Rezzak

Misafir
#8
Bende durup dururken nerden çıktı bu çaylar diye duruyordum, hayırdır inşallh diye. Haklısın FULU Ulaş en az 10 kişi oluruz demişti sayıyı tutturamadı şimdi bizi çayla kandıracak aklı sıra. :D :D :D
 
A

A.Rezzak

Misafir
#9
@ulaş

Haklısın Ulaş hocam bence karşıda kaç kişi katılımcı var onlar bir el kaldırsınlar onlarıda görelim, kim hangi bölgede onuda belirtirlerse daha kolay sonuç alınır.
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#10
Ben Karşidayim Abi Daha Ne Olsun Yetmezmi.hem Abdülrezak Abi Hemen Xl Bulaşmiş Kanina Taşliya Taşliya Bitiremedin Motoru şimdide Alip Binecekmisin Valla Teper O Seni Haberin Olsun..
 
A

A.Rezzak

Misafir
#14
@orko

Benim derdimde o zaten, tümseklere vurdukça XL beni atmaya çalışsın bende onu inadına altımda ezeyim :mad:

Toplantı için bakıyorum yalnız kaldın karşıda, sana göre ne var nasıl olsa tek başına karar vereceksin, evinin bahçesini bile önerebilirsin. :D :D
 

Ferhat.Ulucan

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Şubat 2008
Mesajlar
393
Beğeniler
263
Yaş
42
Yer
İstanbul
#15
mesai arkadasıma katılıyorum, yanlıs yere gitmeyelim, toplantı nerde ??
toplantıya gelecekler eminim merak ediyolardır bu sorunun cevabını.
:)
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#16
Ulaş hocam buluşma yeri hakkında açıklık getirirse iyi olur.Arkadaşların aklı karışmasın gerçi avrupa yakası buluşması için tarih belirlenmemişti bu arada fulu hocama katılıyorum Ulaş hocam çayla yırtamazsın söyleyeyim Oğuz hocam da tatlıları ısmarlar artık ceza olarak espri tabii arkadaşlar yeterki aramızda görelim sizleri .:);)

forever motosikletforum
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#17
@abdozdil

olurmu abi evinin bahçesi koskoca motosiklet forum üyeleri geliyor iyi ağırlamak lazım yoksa avrupa yakasında sizi kulağımın arkasında görürüm.bak hala taşlıyorsun makineyi dikkat et bence latif hocayı güldürme arkandan.
 

agcam

Kıdemli Üye
Kayıt
29 Ocak 2008
Mesajlar
153
Beğeniler
141
Yer
istanbul
#18
arkadaşlar, geçen haftaki toplantıda, avrupa yakasında ki toplantıyı organize edecek arkadaşımız mekan ve zamanı kendi netleştirdikten sonra bir hafta öncesinde bildirecekti, bir mani yok ise eğer bu haftaki buluşma çamlıca mado da olacak idi, yanılmıyorsam, mod arkadaşlar netleştirirse son durumu iyi olur...
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#19
Arkadaşlar bence bu hafta da çamlıca mado yapalım ondan sonra net bir yer ayarlayıp avrupa yapalım
 
Yukarı Alt