29 şubat motosiklet forum buluşmasına avrupa yakasından gidecek olan arkadaşlar.

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#1
her hafta anadolu yakasında yapılan geleneksel forum buluşmasına avrupa yakasından katılacak arkadaşlar bana bildirsin buluşma yerini ayarlayıp hep beraber forum buluşmamıza katılabiliriz isteyen herkez yanında arkadaşınıda getirebilir.hepinize iyi sürüşler...farınızda yolunuzda açık olsun.
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#3
o kadar çok talep olduki karşılayamıyorum valla.hani avrupalılar neredesiniz ya tek kaldım.
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#4
Ya kardeşim varya sırf senin için bir gün avrupa yakasına geçip ordan seninle gelicem şu avrupa yakasındaki arkadaşları belki gaza getiririz :)


forever motosikletforum
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#5
ewet abi ya kimseden ses çıkmıyor baksana bi ön adım atsak arkası süper gelecekte kesin bi iki kişi bulup aşılamam lazım.;) böle giderse avrupa yakası off olacak.
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#7
sağolasın abi abi 100rr 1000rr hepsi bizden .olabilir aslında ama ben 20,30 gibi anca çıkabilirim nasıl olacak.?abi benim yerimde bakırköyde gelebilme ihtimalin varsa akşam beraber çıkalım.
 

yesim

Kıdemli Üye
Kayıt
15 Ocak 2008
Mesajlar
133
Beğeniler
104
#8
Bence sorun adresin tam net olmaması.. İnsanlar daha her hafta buluştuğunuzu bilmiyor. Bunu çözmek lazım.
 
Kayıt
29 Şubat 2008
Mesajlar
8
Beğeniler
6
Yaş
41
Yer
Istanbul, Kozyatagi
#11
Arkadaşlar herkese merhaba. Tanışma bölümünde kendimden kısaca bahsettim. Bugün toplantı konu başlığına takıldı gözüm. Toplantı yeri çok merkezi olmadığı fikrine kapıldım. Gelmeye niyetlenipte karıştıranlar, ya da gelmekten vazgeçenler olabilir. Tabi bu benim kişisel görüşüm. Benim bulmam zor olmaz diye tahmin ediyorum çünkü Kozyatağı'nda oturuyorum. Bu akşam imkanım olursa geleceğim. Haftasonu şehır dışına seyahate çıkacağım için hazırlık yapmam lazım. Umarım buluşma için vakit ayırabilirim. Gelemesem bile toplanacak üyelere iyi eğlenceler ve hoş sohbetler dilerim.
Saygılar.
 
Yukarı Alt