50 Cc Ve Racing Heyecanı

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#1
küçük cc.de gücün simgesi olan derbi 50 cc gibi komik sayılabilecek bir hacimde inanılmaz bir güç,tork ve keyifli bir performans sunuyor

işte derbi gpr 50 replica

teknik özellikler:

2 zamanlı 49.9 cc sıvı soğutmalı 11.5 hp 6 vites ön ve arka disk fren yakıt deposu 13 lt+1.5 lt yedek ağırlık 116 kg etkileyici değilmi :)



http://www.bayareascooters.com/images/GPR.jpg
http://www.motosgalicia.com/images/Botique/derbi-gpr-50-racing-replica-malossi-li1.jpg
http://www.50cc-motorcycles.com/pictures/derbi/gpr50-28.jpg
http://www.arpem.com/motos/modelos/derbi/flash/2008/derbi-gpr-50-racing-race-replica/derbi-gpr-50-racing-race-replica-l2.jpg
 

azigun

Kıdemli Üye
Kayıt
5 Ocak 2009
Mesajlar
172
Beğeniler
102
Yer
Istanblue
#3
tam olarak emin değilim ama aprillanın veya derbinin bi scooter modeli vardı 180lik gilera runnerlara kafa tutuodu 50cc.. :):)
antalyada bi büfeci abimzde vardı bilmeyenlerle parasına falan yarışıp kazanıodu.. :D
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#4
tam olarak emin değilim ama aprillanın veya derbinin bi scooter modeli vardı 180lik gilera runnerlara kafa tutuodu 50cc.. :):)
antalyada bi büfeci abimzde vardı bilmeyenlerle parasına falan yarışıp kazanıodu.. :D
aprilia racing 125 labilir senin dediğin motosiklet
http://www.maxmoto.co.uk/images/Aprilia%20RS125%20Spains%20No1.jpg
 

azigun

Kıdemli Üye
Kayıt
5 Ocak 2009
Mesajlar
172
Beğeniler
102
Yer
Istanblue
#8
aynen bu hocam..
aprilla r125i hiç görme imkanım olmadı ama bu alet runnerlara kafa tutuyosa eminim r125te en az cbr ve yzf 125 kadar sağlamdır..
görüntüsüde bi harika..;) :)..
 
Kayıt
2 Mart 2009
Mesajlar
284
Beğeniler
133
Yer
Londra
#18
Derbi gpr 50 replica Türkiyede satışı bunuyormu peki.
Bu motorlar genelen stajer ehliyetliler icin yapilir. Ingilterede devamli karsilastigim motorlar ama nedeni belli. 16 yasindaysa 50cc ile sinirlisin. Hatta son hizlari da saatte 33mil. Tabi egzozdaki kesiciyi cikartarak bu hizi ikiye katlayabilirsiniz. Daha guzeli var bunun. yine 2 zamanli aprilia rs50. Elektrik testeresi gibi bir ses cikartiyor ama cbr125le kapisacak guce sahip. Hatta 2 zamanli oldugu icin kucuk modifiyelerle 125lerden cok daha guclu hale gelebiliyorlar.

Tabi motor omru olarak bir sey beklemeyin. Sonucta 2 zamanli motor. Alanin hayati rodajla geciyordur.
Yani Turkiyeye getirmenin bir anlami yok.
 
Yukarı