A2 ehliyeti ve kurs komedisi

Kayıt
23 Aralık 2012
Mesajlar
55
Beğeniler
19
#1
Arkadaşlar geçtiğimiz günlerde A2 ehliyetime kavuşmuş bulunmaktayım. Ehliyetimi alırken gittiğim kursun ismini burada söylemem doğru olur mu bilmiyorum ama yaşanan rezaletten bahsetmek istiyorum. İlk önce şunu söylemeliyim ki ehliyet kurslarında doğru dürüst motosiklet eğitimi vermediklerini zaten biliyordum ancak durumun bu kadar vahim boyutlara ulaştığından haberim yoktu.

Direksiyon sınavına 2-3 hafta kala kursuma ne zaman direksiyon dersi vereceklerini sordum, onlar da sınavın olacağı hafta verileceğini söylediler, sınav haftası sorduğumda ise cuma günü direksiyon dersi olacağını söylediler yani sınavdan tam bir gün önce. Cuma günü söyledikleri saatte söyledikleri yere gittim benim gibi 7-8 kişi daha vardı, bazıları motorlarıyla gelmişlerdi. Daha sonra 15-16 yaşlarında bir çocuk geldi motoruyla, kursun öğrencisi zannettim ve çocukla tanışmak (amacım yaşını öğrenmekti) için yanına doğru hareketlendim, bir de baktım ki motorun üstünde kursun ismi yazılı çocuk da kursun elemanıymış. Çocuk motoru bize bıraktı ve "Sürün abi." dedi, kursun eğitim anlayışı buymuş, motoru bize bırakmak ve kendi kendimize öğrenmemizi beklemek. Ben GS eğitimi aldığım için motora bindim, debriyaj kavrama noktasına baktım, biraz dolaştım motorla kasksız olarak (tahmin edeceğiniz üzere kask bile getirmemiş çocuk, kendi kaskı da yoktu) dolaştığım yer trafiğe açık alandı üstelik. Benden sonra bir amca motosiklet sürmeyi hiç bilmediğini ve kendisine motor sürmeyi göstermesini söyledi bu çocuğa, çocuk amcayı dinlemedi bile, ancak diğer öğrencilerden kendi motoru olan başka bir genç arkadaş bu amcayı motorun arkasına bindirip öğretti motorun nasıl sürüleceğini. Öğrenci başka bir öğrenciye ders verdi yani. Sınav günü de kask getirmeyi unutmuşlar da sonradan bir yerlerden bir kask buldular neyse ki.
 

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.359
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#2
Hadi bu saçmalığa alıştık.

Diğer saçmalık ise, a2 başvurusunda B ehliyetimi aldılar bugün :) ben napıcam diye sordum; trafik polisinin insafına kalıyor bu dediler. Ve bunu diyen bir polis.

Hey Allah'ım :)
 
Kayıt
23 Aralık 2012
Mesajlar
55
Beğeniler
19
#3
Hocam nasıl olur da ehliyetinizi alırlar ben olsam kesinlikle vermezdim, ehliyetsiz polis çevirmesine denk gelirseniz büyük sıkıntı olur. Hangi aşamada aldılar ehliyeti, emniyet müdürlüğüne başvurduğunuz zaman mı? Benim de B vardı ve A2 alıyordum ancak benden istememişlerdi, sadece yeni ehliyetimi teslim edince eskisini aldılar.
 

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.359
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#4
Vallahi o kadar acelem vardıki mecbur verip çıktım hemen. Sadece arabamı eve götürdüm :)

1 hafta taksiye talim edeceğiz artık :)
 

Gökhan Yasdal

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Şubat 2010
Mesajlar
870
Beğeniler
485
Yer
İstanbul
#5
Ehliyeti kesin alıyorlar. 4-5 sene önceydi benim de almışlardı. Yahu arabayla geldim buraya nası geri döneceğim dedim herife minübüse bin dedi. Annesinin hala kulağı çınlıyodur. Arada anıyorum. Bi A4 kağıt verecek işgüzar herifler. Yıllardır çözemediler şu ufacık prosedürü. Bu adamın ehliyeti bizdedir, haberiniz ola yazacak altı üstü. Hasbinallah yine geldi aklıma. Teyze kusura bakma.
 
Kayıt
23 Aralık 2012
Mesajlar
55
Beğeniler
19
#9
Benim ehliyetsiz kalma gibi bir sıkıntım olmadı, A2 ve B'nin olduğu yen sertifikayı verirken sadece B'nin olduğu eskiyi aldılar.
 
Yukarı