Arkadaşlar darısı başınıza, yeni bir arkadaş geldi.

Durum
Daha fazla cevap için açık değil.

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.997
Beğeniler
3.098
Yer
İstanbul-Çamlıca
#3
Vay vay vay vay Aldulrezak abicim hadi hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin, güle güle kullan. Teslim aldınmı motoru buğün noterde karşılaştık uğraşıyordun. Yalnız abicim tekerleri biraz yamuk mu geldi bana ne düzeltmek lazım sanki :)
 
A

A.Rezzak

Misafir
#5
Hayırlı olsun güzel motor kazasız belasız kullan... :)
Vay vay vay vay Aldulrezak abicim hadi hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin, güle güle kullan. Teslim aldınmı motoru buğün noterde karşılaştık uğraşıyordun. Yalnız abicim tekerleri biraz yamuk mu geldi bana ne düzeltmek lazım sanki :)
Erol abim daha teslim almadım ama birkaç güne kadar çıkar sanırım plakası. Vekaletnameyi yarın vereceğim.

Sanırım öyle, gelirken fazla sallamışlar sanki yamulmuş dediğin gibi. :)

Herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
 

o.somuncu

Organizatör
Kayıt
6 Ağustos 2008
Mesajlar
1.258
Beğeniler
850
Yer
Dikili - İZMİR
#8
Hayırlı olsun ve iyi günlerde kullanın A.Rezzak bey..Sıçramaya hazırlanan çekirge gibi duruyor..Tipi,özgürlük ve macerayı yaşatmak için sabırsızca bekleyen yarış atlarını çağrıştırıyor!...
 
A

A.Rezzak

Misafir
#10
vay sevgili abim çok sevindim nihayet aldın bi makine kazasız belasız kullan abi.hayırlı olsun.
Teşekküe ederim Özgür, artık gezilere katılmak için birlikte gezdiğimiz günleri tekrar canlandırmak için bende aranızda olacağım.

kazasız belasız kullanın insan kıyamaz lastikleri kirlenmesinn
Burcu hanım sizlere de teşekkür ediyorum ama ben o lastikleri kirletmekten çok mutlu olacağım inanın. Yeterki dediğiniz gibi Allah kaza beladan korusun bizi.

Hayırlı olsun ve iyi günlerde kullanın A.Rezzak bey..Sıçramaya hazırlanan çekirge gibi duruyor..Tipi,özgürlük ve macerayı yaşatmak için sabırsızca bekleyen yarış atlarını çağrıştırıyor!...
Yorumunuza benden 10 üzerinden 10 aldınız, teşekkür ederim.
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yer
ankara
#14
valla hocam hayrılı olsun, hatta süper hayırlı olsun:) çocukluğumdan beri
KLR hastasıyımdır, durUşuna, o kendine has şırıltıyla karışık torklu motor
sesine bayılırım, dakardan önce bendede dr650 vardı şimdi param olsaydıda
keşke satmasaydım diyorum:(
KLR olmasada torunu oluyor, ama hala çok güzel;)
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yer
ankara
#16
SPECIFICATIONS USA - 2009 Kawasaki KLX250S:
Engine: Four-stroke, Liquid-Cooled, DOHC, four-valve single
Displacement: 249cc
Bore x stroke: 72.0 x 61.2mm
Compression ratio: 11.0:1
Cooling: Liquid
Carburetion: Keihin CVK34
Ignition: Digital CDI
Transmission: Six-speed
Final drive: Chain
Frame: Semi-double cradle, high-tensile steel
Rake / trail: 27.5 degrees / 4.3 in.
Front suspension / wheel travel: 43mm Inverted Cartridge Fork with 16-Way Compression Damping Adjustment / 10.2 in.
Rear suspension / wheel travel: Uni-Trak® with Adjustable Preload, 16-Way Compression and Rebound Damping Adjustment / 9.1 in.
Front tire: 80/100x21
Rear tire: 100/100x18
Front brake: 250mm semi-floating petal disc with two-piston hydraulic caliper
Rear brake: 240mm petal disc with single-piston hydraulic caliper
Overall length: 87.5 in.
Overall width: 32.1 in.
Overall height: 47.1 in.
Ground clearance: 11.0 in.
Seat height: 34.8 in.
Dry weight: TBD
Fuel capacity: TBD
Wheelbase: 56.7 in.
Color choices: Lime Green, Sunbeam Red
MSRP: $4,899 amerika fiyatı.
Warranty: 12 months
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#19
Oooohhh beeeee,işte bu işte buuu...Utandırdın beni şimdi...:) Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmak nasip olsun inşallah abicim...:)
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#20
sırasıyla önce klr-250 sonrasında klr-650 kullanıcısı olarak motosikletini çok beğendim inan kendim almış gibi sevindim güle güle kullan kazasız belasız bol keyifli sürüşler dilerim
 
Durum
Daha fazla cevap için açık değil.
Yukarı