Balkan turu

Kayıt
12 Ağustos 2008
Mesajlar
175
Beğeniler
176
Yaş
120
#1
Evet Kardeşlerim 250 cc ve yukarı enduro-touring tarzı makineleri olanları 12.10.08-02.11.08 arası yapılacak Balkan Turuna davet ediyorum.Gezi benimde içinde olduğum 12 motosiklet anabayi/anaservis tarafından finanse edilecek.Şu ana kadar 21 arkadaş topladık.Motorunuz ister Vara olsun ister Mz farketmez.250 cc,bakımlı,güçlü,uzun yola dayanıklı olsun yeter.

Balkan turu kapsamında sırasıyla Bulgaristan-Yunanistan-Arnavutluk-Bosna-Hersek-Sırbistan-Romanya-defacto ülke transtria ve yeniden Romanya üzeinden Türkiye'ye dönülecek.
KATILIM ÜCRETİ YOKTUR.
SINIR YOKTUR.
MOTORU SEVİN VE ANLAYIN BU YETER.
Her tür finansman sağlanmıştır.

Kask-koruma-elbise vs...temin edilir.Ama çoğu arkadaşımız kendi kullanıyor alıştığı için.

Part-vize uygulaması olacağı için vizeye gerek yok.

HAYDİ MOTOR SEVDALILAR BALKANLARA.

Her Türlü sorunuza anında cevap veririm.3 kere bu turu yaptım.1 kere Harleyimle 7 arkadaş 2 kere de Varamla.

Son Katılım Tarihi:01.10.08
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.996
Beğeniler
3.100
Yaş
51
Yer
İstanbul-Çamlıca
#2
Bozkurthakan arkadaşım paylaşım için teşekürler, bu organizasyonda emeği geçen herkezi yürekten tebrik ederim.

Valla ne yalan söyleyim ağzımın suyu aktı o kadar ülke gez hemde finarsörler aracılığı ile,

ama beni aşar bu gezi gerçekten usta motosiklet kullanıcıların katılması gereken bir organizasyon.
 

erenkocer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Eylül 2008
Mesajlar
356
Beğeniler
257
Yaş
52
Yer
kuşadası
#3
bozkurthakan kardeşim süper bir organizasyon emeği gecen arkadaşları kutlarım vallahi benim de ağzımın suyu aktı o kadar ülkeyi gezmek gerçekten çok zevkli olsa gerek katılımcı arkadaşların hepsini kutlarım bizim yerimizede gezin
 
Kayıt
12 Ağustos 2008
Mesajlar
175
Beğeniler
176
Yaş
120
#4
Sağolun,kardeşlerim.Erol ağabey,Eren arkadaşım sizde gelin,gezelim.Erol Ağabey bak benim eniştem Yeminli Mali Müşavir (ailede prof.anlamda motorcu olmayan tek kişidir:)) o bile işi güçü bıraktı geliyor hemde Bursadan.
Sizler bu forumun daimisiniz anlarsınız motordan.Ayrıca kaç kişiyiz?:)Hadi BALKANLARA.
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.996
Beğeniler
3.100
Yaş
51
Yer
İstanbul-Çamlıca
#5
Çok isterdim ama o tarihlerde ben yurt dşınıda olucam eniştenize de selamlar.
 

erenkocer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Eylül 2008
Mesajlar
356
Beğeniler
257
Yaş
52
Yer
kuşadası
#6
sevgili kardeşim bende çok isterim amaönümüzdeki ay işlerim bayağı yoğun olacak üzgünüm:( ama sizlere allah kazasız belasız gidip gelmek nasip etsin dönüşte fotoları bekliyoruz en azından gidemesekte fotoları görünce gitmiş ğibi oluruz:)
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#7
vallıa süper bir program capomla o yollarda olmayı çok arzu ederdim detaylarla ilgili bilgiyi nasıl alabilirim? içeriğini çok merak ettim!!!
 
Kayıt
12 Ağustos 2008
Mesajlar
175
Beğeniler
176
Yaş
120
#8
HAKAN kardeşim istersen e-mailden ve özelden bana makinenin ne olduğunu vs... belirtirsen sana uygun olarak bilgileri veririm.
 

Mesut Korkmaz

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Mart 2008
Mesajlar
1.724
Beğeniler
971
Yaş
54
Yer
Çayyolu, Ankara
#9
Resmen ağzımın suyu aktı diyebilirim. Keşke bu geziyi yaz aylarında organize edebilseydiniz. Sanırım katılım da çoğalabilirdi. Ben öğretmenim de :( malum okullar da eylülde açıldı :( sizlere iyi yolculuklar, iyi eğlenceler.
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#10
Merhaba merak ettiğim bu organizasyon baska nerelerde duyruluyor. Sponsorlar kim. İzinleri kim ve nasıl alıyor. Vizesiz çıkış nasıl yapılıyor. Otel ücretleri nasıl olmuyor. Yani bu memlekette parasız pulsuz bir şey yapmak çok zor da o yüzden soruyorum. Bilgilendirirseniz sevinirim

Saygılar
 
Yukarı Alt