BMW Motosikletletleri Destek Hattı

Kayıt
16 Ağustos 2008
Mesajlar
1
Beğeniler
1
#2
ben suzuki dl 650 kullanıcısıyım,bir tanıdıktan bmw K1200 S takas yapmayı düşünüyorum ancak bu motorla ilgili yeterli bir bilgiye sahip değilim,fikrinizi paylaşmak isterim, teşekkürler
 

Ferhat Taskın

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Mayıs 2008
Mesajlar
872
Beğeniler
1.179
Yaş
41
Yer
ANKARA
#3
@ecbiner


BMW dan kuslar bildirdigine gore K1200S satisi belirsiz bir sure icin maalesef durdurulmus bulunuyor.

Sebepler soyle siralaniyor... Oncelikle kam mili metal sertlestirme yetersizligi nedeniyle buzuluyormus.

donald.hypermart.net/MCPix/K1200S/KSengine1

Digeri ise son derece ilginc, saft mili isindiktan sonra yuvasinda 1cm ! ye varan oynamalar yapiyormus...

donald.hypermart.net/MCPix/K1200S/KSshaft1

Bu sebeplerle hem test surusleri hem satis islemleri durdurulmus vaziyette...

Resmi aciklama herhalde yakinda BMW dan gelir.

Saygılarımla;
 

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#4
Vay anasına yaaa...Çok ilginç.Demekki bmw de olsa hata yapabiliyormuş.İşte kul yapısı bu dedikleri olaya örnek! Bu arada ecbiner dl 650 sine sıkı sıkıya yapışsa iyi olur :)
 
Kayıt
1 Temmuz 2011
Mesajlar
2
Beğeniler
0
#5
merhabalar
Bir suredir BMW R26 bakıyordum bir tane buldum.Fakat motor hakkında hic bilgi sahibi degilim.En nihayetinde bu motorlar klasik ve hassas motorlar dolayısıyle usta ve parca bulmakta zorlanırmıyım .Surekli bakımı yapılsada sureklı sorun cıkarırmı dye korkuyorum cesaret edemıyorum ama satan arkadas sole not yazmıs deıstırdıgı parcaları sıralamıs:


Motorun her zerresinde el emegi sabır var.Aldığımda orjinal olmayan heryerini değiştirip % 100 orjinal hale getirmek için 9 ay uğraştım.Far tası,ön çamurluk ve tutucusu,tekli pagusa sele,çamurluk üstü oturak...aleminyum jantları mevcut göbekleriyle birlikte sadece telleri dizilip akord edilecek.Motor blogu BMW piri Düzcedeki Tahsin usta tarafından yapıldı.Revizyonla birlikte krank kolu,bilyaları,sibop itecekleri,balataları ne gerekiyorsa hepsi fabrikasyon parçalarla değiştirildi.Krom parçalar işin erbabına yaptırıldı.Tam istediğim gibi oldu,fakat yıllar öncesinde geçirdiğim motor kazası sebebi ile ailem kullanmam konusunda isteksiz.Bende kalıp vitrinlik olsun istemiyorum binmek için toparlanmış bir klasik.Kıymetini bilecek bir BMW severe devretmek istiyorum.Satışıyla ilgili sorun yok evrakları tamam vergileri ödenmiş,dosyası faturası elimde.Hayırlısı olsun diyorum.

Fakat yınede cesaret edemedim motor un benzin tuketimi ne olur v.s eger bilgi verebilirseniz cok sevinirim
 

Şenol SEL

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
9.472
Beğeniler
9.007
Yaş
57
Yer
Altıntaş Mudanya - Bursa
#6
@alperen eraslan

Önce sizi tanımamız lazım.


Bakınız ne demişiz bizim buralar için.

Çok Önemli!!!

motosikletforum.com/showthread.php?t=26"]MF Kuralları<<<<<

motosikletforum.com/showthread.php?t=1436"]Kullanıcı Adı (Nick)<<<<<

motorsikletforum.com/profile.php?do=editprofile"]Profil Bilgileriniz<<<<<

motosikletforum.com/forumdisplay.php?f=21"]Sizi Tanıyalım<<<<<

Anlayışınız için teşekkürler, Motosikletforum Yönetimi...
 
Kayıt
22 Ekim 2012
Mesajlar
4
Beğeniler
1
Yaş
62
#7
Selamlar,bir süredir kara verdim,BMW K1300R almak istiyorum.Güncel kasa 2009'dan beri üretilmekte.2013'ü bekleyeyim mi,4 yıllık kasa,artık yenisi yeniliklerle gelir diye düşünüyorum,ne dersiniz,bir değişikli olur mu?
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yaş
47
Yer
ankara
#8
2013 modeller an itibari ile zaten tanıtımı yapılmış durumda.
 
Yukarı Alt