bmw r26

Kayıt
3 Ekim 2008
Mesajlar
369
Beğeniler
93
Yer
istanbul
#1
pek saygıdeğer abilerim bmw r26 lara merak sardım bu motorlar hakkındaki tüm teknik bilgilere ihtiyacım var ve ayrıca belli başlı parçaların fiyat ve bulunulurluk durumları nedir
sözun özü acaba altından kalkabilir miyim meraktayım
saygılar
 
Kayıt
29 Kasım 2007
Mesajlar
531
Beğeniler
320
Yer
Zonguldak
#2
Bende R27 var.
Parça sıkıntısı yok.
Düzcede Tahsin usta var ben tüm parçalarını ondan temin ettim.
Bir de Ankarada Ünal usta var ama onunla alışverişim olmadı.
Tahsin usta Almanyadan tüm orijinal parçalırını temin ediyor.
Tabi biraz pahalı.
 
Kayıt
3 Ekim 2008
Mesajlar
369
Beğeniler
93
Yer
istanbul
#3
abicim sana birkaç seri sorum olacak yanıtlarsan çok sevinirim
1 motorun kaç beygir
2 kaç cc ve (tek silindir sanırım)
3 aldığında ne durumdaydı(genel durum olarak
4 hangi parçalarını değiştirdin ve kaça malettin ve son olarar eğer baktıysan kilometredeki yakıt tüketimi nedir
şimdiden teşekkürler
 

İlhan.Aydınlıoğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Kasım 2007
Mesajlar
531
Beğeniler
320
Yer
Zonguldak
#4
Motorun beygirini bilmiyorum.
250 CC. tek silindir
Aldığımda çalışıyordu ama her tarafı dökülüyordu.
2007 yılında Düzcede Tahsin ustaya götürdüm ve kaporta,boya,nikelaj komple yeniden yapıldı.
Motor bloğu ve nikelaj yapılmayan yerleri taşlandı.
Mekanik aksamında el değmeyen yeri kalmadı.
Yani motor sıfır oldu.
2007 yılının parasıyla 4000 TL. (yani 4 milyar) masraf yaptım.
Son durumu aşağıdaki gibi oldu.
Linklerin açılması için Giriş yap veya kayıt ol.


Motoru satıyorum çünkü ilanda da belirttiğim gibi R80 GS aldım.

Yakıtını tam olarak hesaplamadım. Çünkü motor yapıldıktan sonra ancak 2500 Km. yapabildim. Yani rodajı bile tamamlanmadı sayılır.
Değişen parçaları tam olarak listeleyemem. Çünkü o kadar parça değişti ki usta bile motorda değişen parçaların listesini normal okul defterinin 4 sayfasına ancak sığdırabilmişti.
Ama kabaca hatırladığım kadarıyla motorda piston, sekman, yataklar, şanzımanın içi komple değişti ama yenisi değildi temiz bir şanzıman bulundu ve onun içi benim motorun şanzımanına geçirildi.
Diferansiyeldeki dişli değişti. Şimdi hatırladığım kadarıyla yalnızca eksozuna 300 TL. vermiştim. Orijinal krom çelikten. Usta eksozuna 20 yıl garanti vermişti.
Şimdilik hatırlayabildiğim bunlar.
 
Kayıt
3 Ekim 2008
Mesajlar
369
Beğeniler
93
Yer
istanbul
#5
abi çok teşekkür ederim çok güzel motor olmuş
ayrıca yapan ustanın da ellerine sağlık
ayrıca değiştirdiğin parçalara göre fiyat o kadar da uçuk değil
peki abi bu makinanın motor gücünü nereden öğranabilirim
zira hp önemli
benyaparsam paso gezmek için yapıcam da
 
Yukarı