Bu da benim hayalimdeki motorsiklet...

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#1
Suzuki G-strider 1000cc,otomatik şanzıman,concept ..Fuarda gördüğümden beri hastasıyım..;):) http://img219.imageshack.us/img219/9299/27342548mn5.jpg http://img219.imageshack.us/img219/568/36092454vf1.jpg http://img219.imageshack.us/img219/1039/97234628dt3.jpg http://img219.imageshack.us/img219/9339/24343494fs4.jpg http://img219.imageshack.us/img219/5822/g2un5.png http://img219.imageshack.us/img219/4817/suzukigstrider200401102nl4.jpg
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#9
metin abi kim bilir karedeniz turunu inşallah yeni motorunla atarız allah gönlüne göre verir
inşallah
Bu motor sadece hayalim Capicino kardeşim,concept motor olduğu için seri üretilmiyor,sadece sipariş üzerine üretiliyor sanırım,o da bizi aşar.. O yüzden hayal kurmak nasıl olsa bedava diye hayal kurup duruyoruz...:):) Ama kendi motorumu da seviyorum,bütün kahrımı o çekiyo zavallı...:):)
 

huseyin.sait.61

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mart 2008
Mesajlar
1.155
Beğeniler
423
#10
abi busanki scooter motora benziyor eyeröylegse orko bunugormesin hemen r1 sevdasından vazgacer
allahhepimize nasipetsin abi
halin mükemmelmişdogrusu
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#11
abi busanki scooter motora benziyor eyeröylegse orko bunugormesin hemen r1 sevdasından vazgacer
allahhepimize nasipetsin abi
halin mükemmelmişdogrusu
Scooter değil ama otomatik vites Nitro61 kardeşim...;) Orko kardeşimin zevki farklı,o daha sportif motorları seviyor...:):)
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yer
Bakırköy, İstanbul
#12
valla benim r1 sevdam yok 1000rr ım var.bide bu nasıl motor çözemedim.racing mi değilmi nedir biri açıklasın.0-100 km 2,5 sn altında çıkıyorsa alırım..:D.onun dışında verseler alırım ama alır almaz metin abime hediye ederim.
 

huseyin.sait.61

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mart 2008
Mesajlar
1.155
Beğeniler
423
#19
dünyanın enhızlımotoru vardı geçende forumda 500000dolarmışya bence bumakine ondan daha karizmatik ve çekici
gerçi formatlarıda farklı ama yinede ben bunutercih ederim
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#20
SUZUKİ G-STRIDER: GELECEK ŞİMDİDİR

G-Strider, geleceğin motosiklet tasarımının devrimsel vizyonuna Suzuki tarafından verilen isimdir.

2003 Tokyo fuarında tanıtılan G-Strider konsepti, geleneksel motosiklet sürüş pozisyonunu tekrar tanımlamaktadır; ağırlıksız ortamda bulunan rahatlamış bir insan duruşu bu sürüş pozisyonun kaynağıdır.

Ergonomik ayak-önde (feet-forward) tasarım anlayışı daha önce motosikletlerde görülmemiş bilişim teknolojisi ve elektronik destekle tamamlanmıştır.

“Suzuki G-Strider, sınırları zorlamak, yeni fikirler sunmak ve geleceğin motosiklet tasarımının ne yöne doğru gelişebileceğine değin öngörüler yapmak hakkındadır.” Peery Morison, Genel Müdür, Suzuki Motosikletleri Avustralya.

“Tıpkı daha önceki konseptlerden olan Hayabusa motorlu B-King gibi, Suzuki tamamen hayal ürünü olarak algılanabilecek ya da gelecek sene üretime geçebilecek olan G-Strider’a da en yeni teknolojiyi dahil etti... bu konsepti bu kadar ilginç kılan aslında budur.”

916cc’lik bir motoru bulunan, 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, paralel çift silindirli, G-Strider, Suzuki’nin Burgman 650 Superscooter’ında da bulunan Elektronik kontrollü Sürekli Değişken Aktarma sistemini (SECVT) kullanmaktadır.

Elektronik aksamlar, Suzuki G-Strider’in tasarımında etkin rol oynamaktadır, elektrikli ayarlanabilir elcikler, ön cam, sürücü selesi, ayak destekleri, ayrıca sürücü ve pilyon sırt destekleri en konforlu oturuş pozisyonunun seçilmesini mümkün kılar.

Suzuki G-Strider’da ayrıca ileri bir telematik sistemi bulunmaktadır. Bu sistem kullandığı çift yönlü kablosuz altyapısıyla videophone iletişimini sağlamakta ve GPS navigasyon sistemini desteklemektedir.

G-Strider, anahtarsız, akıllı çalıştırma sistemine sahiptir. Buna ek olarak, motosiklet üzerinde bulunan çeşitli algılayıcılardan gelen bilgilerin analiz edildiği ve sonuçlarının öncamın arkasında bulunan bir lcd ekranda gösterildiği, teknik sorunları kendi kendine teşhis edebilen bir sisteme sahiptir.

Gidona monte edilmiş elektro-lüminesan dijital gösterge, motosikletin temel fonksiyonlarına ilişkin kolayca okunabilen bilgileri sunmaktadır.

Depo üzerine monte edilmiş trackball kontrolü ve büyük fonksiyon tuşları eldivenle bile kolayca kullanılabilmektedir.

Suzuki G-Strider’daki fütüristik güvenlik ekipmanları arasında, arka stoplar arasına yerleştirilmiş iki kamera bulunmaktadır, bu kameralar klasik aynaların yerine kullanılan küçük monitörlere görüntü aktarmaktadırlar.

Yüksek basınçlı deşarj tüplü projektör tipi far ve yüksek basınçlı LEDler güçlü bir ön aydınlatma kombinasyonu sağlarken, arka stop ve sinyaller de de LEDler kullanılmaktadır. Böylece G-Strider, yoğun trafikte hatta kuvvetli günışığında bile daha görülür hale gelmektedir.

Akıllı köşe aydınlatma sistemi, motosikletin gidonundaki açıyı mikroprosesörler yardımıyla algılayarak, dönüş yönünün içerisinde kalan yolu aydınlatmaktadır.

Suzuki G-Strider’da ayrıca gidonda “centre-hub streering”* sistemi bulunmakta ve lazer kaynağıyla oluşturulan ön salıncak ile sürücü kontrolü artırılmaktadır. ABS sistemi mevcut olup, ön frenlerde radyal konumlanmış 4 pistonlu kaliperler kullanılmaktadır.

Tüm bu aksam, 140mm kalınlıkta ön ve 220mm kalınlıkta masif arka lastiklere monte edilmiştir; bu sayede yol tutuş ve stabilite artırılmıştır.

TEMEL ÖZELLİKLER

Suzuki G-Strider

Motor tipi: Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC, silindir başına 4 valf, paralel çift silindirli motor
Motor hacmi: 916cc
Aktarma: Suzuki Elektronik Kontrollü Sürekli Değişken Aktarma sistemi (SECVT)
Toplam uzunluk: 2,445mm
Toplam genişlik: 710mm
Toplam yükseklik: 1,170mm
Tekerlek açıklığı: 1,800mm
Sele yüksekliği: 615mm
Lastikler: Ön, 140/60R17 – Arka, 220/40R18
 
Yukarı