buda benim hayalim.

Kayıt
1 Nisan 2011
Mesajlar
78
Beğeniler
26
Yer
Ankara
#1
Motora takılmayın özelliklerine bakın :D
Linklerin açılması için Giriş yap veya kayıt ol.


Motor
Motor tipi sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8-silindir
Motor hacmi 1.598cc
Çap x Strok 89,0 mm x 76,2 mm
Sıkıştırma oranı 11,8 : 1
Maksimum güç 155,5 kW @ 9.000 dev/dk.
Maksimum tork 174,4 Nm @ 8.000 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 7-vitesli



Hayellerimizi bi süre idare edebilir :D
 
Kayıt
25 Mart 2011
Mesajlar
191
Beğeniler
47
Yer
Samsun
#2
depo kısmıyla ön teker arası boşluk var ilginç bir dizayn.X şeklinde motor.bunun bir faydası oluyor mu peki?
 
Kayıt
1 Nisan 2011
Mesajlar
78
Beğeniler
26
Yer
Ankara
#3
depo kısmıyla ön teker arası boşluk var ilginç bir dizayn.X şeklinde motor.bunun bir faydası oluyor mu peki?
motosikletin duruş mesafesini kısaltmak için böyle bir tasarım düşünülmüş. yani frenleme anında ağırlık merkezinin motosiklet dışına taşmasını engellemek için daha kısa mesafede daha güvenli bir duruş.
 

goksel ozdogru

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ocak 2008
Mesajlar
1.456
Beğeniler
568
Yer
ankara
#4
iyi güzel hoş da benim anlamadığım bu makinanın nasıl dönüşü yapabildiği. direk gövdeye bağlı gibi ön teker

bide adı soyadı falan olsaymış idare edecektik hani...
 

Ethem Doğru

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2010
Mesajlar
1.112
Beğeniler
399
Yer
Kartal İstanbul
#7
bu çizim masasında kalmış bir tasarım mı? yoksa prototipi yapılmış, seri üretime geçmiş bir model mi? herkes gibi ben de motosikletin nasıl döndüğünü merak ediyorum. eğer varsa videosunu bulup, paylaşırsanız sevinirim.
 
Kayıt
30 Mart 2011
Mesajlar
9
Beğeniler
2
Yer
İstanbul / Erenköy
#8
bimota tesi 3d seri üretim bir motorsiklet yaptığı tasarımlar efsanedir. Youtube dan videolarını bulabilirsiniz

http://www.motorcycle.com/gallery/gallery.php?g2_view=largephotos.Largephotos&g2_itemId=191359

resimde detaylar daha belirgin, direksiyon çevirildiğinde çubuklar ön jantın merkezini itiyor veya çekiyor ve ön teker dönüyor. Mesela direksiyon sola döneceği zaman çubuklar ön jantın merkezini itiyor, sağa dönüleceği zaman, merkezi çekiyor.
 
Yukarı