Cbr 150

polat

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
473
Yer
Yalova
#1
Cbr 150 yi bilmeyen arkadaşlar olabilir böyle bişey:rolleyes:

8my.php?image=honda20cbr150r20001]8img8/1782/honda20cbr150r20001
://gimg8/honda20cbr150r20001/1/]8img8/honda20cbr150r20001/1/w560.png

523my.php?image=honda20cbr150r]523img523/4381/honda20cbr150r
://gimg523/honda20cbr150r/1/]523img523/honda20cbr150r/1/w640.png

6my.php?image=hondacbr12504]6img6/7129/hondacbr12504
://gimg6/hondacbr12504/1/]6img6/hondacbr12504/1/w640.png


Repsol modelide var tabiki

6my.php?image=52585242.png]6img6/8703/52585242.png
://gimg6/52585242.png/1/]6img6/52585242.png/1/w283.png
◘ Model: Honda CBR 150R
◘ Year: 2007
◘ Category: Sport
◘ Rating: 72.3 out of 100
◘ Engine and transmission
◘ Displacement: 149.40 ccm (9.12 cubic inches)
◘ Engine type: Single cylinder
◘ Stroke: 4
◘ Power: 17.00 HP (12.4 kW))
◘ Compression: 11.0:1
◘ Bore x stroke: 63.5 x 47.2 mm (2.5 x 1.9 inches)
◘ Fuel system: Carburettor
◘ Valves per cylinder: 4
◘ Fuel control: DOHC
◘ Ignition: CDI Direct System
◘ Starter: Electric
◘ Lubrication system: Wet sump
◘ Cooling system: Liquid
◘ Gearbox: 6-speed
◘ Transmission type
◘ final drive: Chain
◘ Clutch: Wet Multiple Disk

Physical measures
◘ Dry weight: 115.0 kg (253.5 pounds)
◘ Seat height: 776 mm (30.6 inches)
◘ Overall height: 1 mm (0.0 inches)
◘ Overall length: 1 mm (0.0 inches)
◘ Overall width: 652 mm (25.7 inches)
◘ Ground clearance: 172 mm (6.8 inches)
◘ Wheelbase: 1 mm (0.0 inches)

Chassis and dimensions
◘ Frame type: Aluminum Frame
◘ Front suspension: Telescopic forks
◘ Rear suspension: Monoshock
◘ Rear suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
◘ Front brakes: Single disc. 2-piston caliper
◘ Front brakes diameter: 276 mm (10.9 inches)
◘ Rear brakes: Single disc. 2-piston caliper
◘ Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
◘ Exhaust system: Painted black steel pipe and chrome coated muffler

Speed and acceleration
◘ Top speed: 160.0 km/h (99.4 mph)
◘ Power/weight ratio: 0.1478 HP/kg

Other specifications
◘ Fuel capacity: 10.00 litres (2.64 gallons)
◘ Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 3.00 litres (0.79 gallons)
◘ Color options: Red/grey, black/grey, blue/grey.
 

polat

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
473
Yer
Yalova
#3
Biraz güç farkı biraada top speed te artış var dediğin gibi memhmet fazla fark yok gibi dış görünüşte senin mortorun daha güzel :p ama hondanında ne kadar çok modeli varmış
 
Kayıt
13 Eylül 2007
Mesajlar
115
Beğeniler
60
Yaş
34
Yer
Balıkesirrr..
#5
Arkadaşlar kuyruk kısmınde değişiklik var,arka sinyaller farklı,aynalar farklı kafa grenajına monte edimiş,kafa grenajı farklı.Lastikler ve disklerde aynı bana başka bii farklılık gelmedii sadece motoruyla biraz oynanmış
 

serkan thundercat

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
610
Beğeniler
259
Yaş
43
#6
bence de güzel bi başlangıç motoru imiş.. aslında durumu olan arkadaşlar bu motorla başladıktan sonra bunu 2.motor olarak tutabilirler. ben önce aldığım 125 liği satmadım. Allah da sattırmasın. şehiriçi acayip işimi görüyor..
 

Emrah.Saka

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ekim 2008
Mesajlar
465
Beğeniler
522
Yaş
34
Yer
Ankara
#9
Cüneyt beyin dediklerine ek olarak debriyaj ve fren manet tutucuları, denge topuzlarıda farklı ancak açıkçası bu lastik ebatı ve fren sisteminde ben o motorun 160 km lere çıkmasını ve bu hızın sonunda durma sorununu nasıl çözdüklerini hala anlamış değilim Özelliklerine göre bir ek arka frenlerde çift pistona geçmişler zaten bu motorun arka freni iki kişide yeterli tek kişide ise çabuk kızklama yapıyor.....

Asıl değişiklik motorda. 4 valf e 150 lik... ama yinede bir çok rakibi enjeksiyona geçmişken karbüratör sistemi bence geri kaldı..
 

polat

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
473
Yer
Yalova
#10
Sürat için lastiğin ebadının ince olmasındanda faydalanmış olabilirler sürekli beslemede karbiratör bazen daha işe yarıyor ...
 

Emrah.Saka

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ekim 2008
Mesajlar
465
Beğeniler
522
Yaş
34
Yer
Ankara
#11
@polat

Vallahi hocam sorun hızda değil. sorun o hızda uzun yolda bir kamyon sollamada, sorun acil bir durumda durmada.. O lastikler hızlanmayı kolaylaştırabilir ancak acil bir durumda nasıl duracak onu bilemem. 125 likte dahi ben önde 110 luk akada 130 luk kullanmama rağmen durma sıkıntısı yaşıyabiliyorum. beni korkutan yerde burada işte...
 

polat

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
473
Yer
Yalova
#12
Bir defasında arkadaşla değiştim (cbr 125r)Yalova izmit arası bir gittim artçılı olmama rağmen yanımızdan süratli geçen kamyonlarda granaja yandan çarpan rüzgarın sallaması ürkütücüydü ama sanırım iki kişi olmamızdan kaynaklı frende problem yaşamadık
 

Emrah.Saka

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ekim 2008
Mesajlar
465
Beğeniler
522
Yaş
34
Yer
Ankara
#13
@polat

Hocam onları anlatmaya kalkarsam emin olun bi beş altı sayfa dolar. Kamyonu geçin 70 le dahi yandan sağlam bir rüzgar yediğiniz zaman anında şerit değiştirebiliyorsunuz..
 

serkan thundercat

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
610
Beğeniler
259
Yaş
43
#14
her ne kadar şık bir motor olsa da sonuçta 125 -150 lik ve hafif olmasının avantajları olacağı gibi dezavantajları da olacaktır. herşey amacı doğrultusunda kullanıldıkça keyifli ve güvenlidir... ancak daha önce dediğim gibi, şehiriçi ve kısa menziller için (100km) harika bi raç olduğundan şüphem yok..
 

Erol Ceyhan

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Aralık 2008
Mesajlar
865
Beğeniler
350
Yaş
42
Yer
istanbul/Bayrampaşa
#15
Görüntüsü gayet şık fiyatı nekadar arttı acaba tercih edilebilirliği varmı...
 

polat

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
473
Yer
Yalova
#16
Evet fiyat konusuna gelince insanın düşüncesi değişebilir çünki 125r 5500 lira buda türkiyeye gelmiş olsa 6 -7 den aşağı olmaz o zaman insanların aklına hemen şöle yanlış bir düşünce geliyor bunu alana kadar 2 el bi 600 lük alırım sonrada duyuyoruz motosiklet can aldı diye haberleri
 
Yukarı Alt