Enduro Kullanıcıları

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yaş
45
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#4
eski bir klr.ci olarak hala motorları çok özlüyorum hele klr 250.nin tadını unutmak mümkün değil.. acaba lise aşkları zamanınlarınımı özledim bak onu tam bilmiyorum:D
 
Kayıt
28 Haziran 2008
Mesajlar
38
Beğeniler
11
Yaş
77
#5
kawasakiğ kle 500 enduro sürücüsüyüm.İzmir'de ki servis.iyi bir tamirci adresi elimin altında bulunsun isterim.Akbük-didime beklerim.
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#6
aprilia caponord etw 1000 enduro binicisiyim ti amo aprilia... tuzlu su motorcusu deyimi biz endurocular için güzel bir atıfdır sevgiler :)
 

SERVET

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Mayıs 2008
Mesajlar
1.786
Beğeniler
604
Yer
İstanbul
#7
tuzluda olsalar her zaman enduro kullanan arkadaslara hayran kalmısımdır:)))
 

ö. faruk

Aktif Üye
Kayıt
30 Aralık 2008
Mesajlar
194
Beğeniler
46
Yaş
32
Yer
silivri\istanbul
#8
Honda NX 250 Dominatör kullanıcısıyım.aynı markayı kullanan veya kullanmış olan abilerim veya arkadaşlarım varsa bilgi paylaşmalarını motor hakkında düşüncelerini ve motor hakkında bildikleri püf noktalar varsa benim işime yarıyacak bilgilri paylaşmalarını diliyorum.su soğutmalı bi motor olduğu için daha cok dikkat edilmesi gereken bişi varmı cok sıkıştırmamak yavaş hızlarda düşük viteste yüksek devirde kullanmak gibi şeyler motorda probleme neden olurmu yani bu dediklerim su soğutmalı cross eunduro motorlar için gecerli bu arada motorum da bu

www.mypicx.com/01122009/xyz/
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yaş
47
Yer
ankara
#9
bendede eskiden suzuki dr 650 vardı çalışma prensipleri benzerdir
ben dr 650 ile ankaradan adapazarına non stop gittim şişme falan
olmadı yani uzun yolda sıkıntı yaşamadım e zaten şehir içinde yüksek torklu motor olduğundan sıkıştırabilirsin hatta böyle kullanımı o ister;)
 

ö. faruk

Aktif Üye
Kayıt
30 Aralık 2008
Mesajlar
194
Beğeniler
46
Yaş
32
Yer
silivri\istanbul
#10
bilgi için teşekkürler benim motorsikletimde düşük viteste yüksek devirde rampada kullanmadan dolayı hararet oluşmuştu fakat o an radyatör fanı calışmıyodu heralde fan calıştığı sürece su soğutmalı motorlarda hararete neden olucak başka bi sebep oluşmaz.
 

Mesut Korkmaz

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Mart 2008
Mesajlar
1.724
Beğeniler
971
Yaş
54
Yer
Çayyolu, Ankara
#11
Ben (henüz) endurocuyum diyemiyorum. Ama motorumu sorarsanız "O bir enduro" :)
 
Kayıt
28 Haziran 2008
Mesajlar
38
Beğeniler
11
Yaş
77
#12
motoru kucağa almadan radyötör fanını manuel anaktar koy çalışmadığını hissettiğin anlarda çalıştırır motoru kurtarırsın.selamlar.
 

Latif Korkmaz

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Eylül 2007
Mesajlar
319
Beğeniler
315
Yaş
41
#13
enduro kullanmak bir ayrıcalıktır bu ayrıcalıga katılan tüm arakdaşları kutlar özgürlüklerinin tadını çikarmalarını isterim
 

ö. faruk

Aktif Üye
Kayıt
30 Aralık 2008
Mesajlar
194
Beğeniler
46
Yaş
32
Yer
silivri\istanbul
#14
@bakkeyfine

bilginizi paylaştığınız için sağolun abi bende şu an dediğiniz bigi manual kullanıorum.hararet müşirinin calışma pirensibini cözebilmiş diğilim.
 

o.somuncu

Organizatör
Kayıt
6 Ağustos 2008
Mesajlar
1.258
Beğeniler
850
Yaş
68
Yer
Dikili - İZMİR
#15
@Latif.Korkmaz

Latif kardeşime katılıyorum..Ben endurocu değilim ama onlara en çok gıpta ile bakanlardan biriyim...Eşsiz güzellikteki dağların,yaylaların ve eskiden atlarla keşfedilebilen doğal harikaları görebilmenin tek yolu onlar gibi olmak..Özgürlüğü tüm duyularında hissetmenin dayanılmaz güzelliği...Motorumun gidebildiği yerlere kadar giderek onların hazlarını hissetmeye çalışıyorum..Kendinize çok iyi bakın,saygılar!...
 
Kayıt
2 Ocak 2009
Mesajlar
41
Beğeniler
18
Yaş
43
Yer
Kocaeli
#16
@ö. faruk

Bidiğim kadarı ile motorun verimli olarak çalışabilmesi için ortalama bi sıcaklıkta olmasında fayda vardır. tam olarak bilmiyorum ama diyelimki 50-55 C. Bu sıcaklığa kadar motorun ısınmasına müsade eder. Devir daime engel olur. Bu sıcaklığı geçince devir daim yapmaya başlar. Sıcaklık dahada artarsa fan motorunu devreye sokarak soğutma yapar. Hala artmaya devam ediyorsa sıcaklık ve sen de gazlamaya devam ediyorsan o zaman da motor yanar.:D

En azından ben böyle biliyorum eğer yanlış veya eksik bilgi varsa düzeltirseniz sevinirim. Doğrusunu öğrenmeyi isterim.
 

o.somuncu

Organizatör
Kayıt
6 Ağustos 2008
Mesajlar
1.258
Beğeniler
850
Yaş
68
Yer
Dikili - İZMİR
#17
@ö. faruk

Termostat ve hararet müşürü civalı termometre gibi çalışır..İçlerinde civa bulunur..Termostat 80' dereceye kadar su devirdaim yolunu kapalı tutarak kısa devre yaptırır ve motorun bu sıcaklıkta çalışmasını sağlar.80'den sonra içindeki genleşen civa sayesinde kapağı açarak suyun radyatöre geçmesine izin verir..Radyatöre geçiş yolu üzerindeki müşir ise 85!derecede çalışır ve içindeki civanın genleşmesiyle şasileme yaparak(bağlı olan kablo ile)soğutma fanını harekete geçirir.. Motor soğuduğunda(yani ısı bu derecelerin altına düşünce)müşir şasilemeyi keserek fanın gereksiz çalışmasını durdurur..daha fazla düşerse termostat da kapanarak motorun soğuk çalışmasını önler..Bir motorun en verimli çalışması,sürtünen parçaların (gömlek segman vs.) en uzun ömürlü olması için,su soğutmalı motorlarda soğutma suyu derecesi 80'derecenin altına düşmemelidir.. Mişüre manuel kumanda; sadece arızalandığından emin olduğunuzda kullanılabilecek bir durumdur..Yani gösterge 100' dereceyi gösterir de fan çalışmıyorsa o zaman kullanılabilir..(Bu durumda derhal müşiri değiştirmek gerekir) 85-90 a kadar zaten çalışmaz..Soğutma suyu kaynayıncaya kadar(yani100')motora hiçbir zarar vermez!..
 
Kayıt
10 Mayıs 2008
Mesajlar
23
Beğeniler
4
Yaş
61
Yer
istanbul/pangaltı-şişli 0532 4728066
#18
bu sayfayı hazırladığın için teşekkürler.. bmw R1100 GS kullanıcısıyım. sağ aynam kırıldı nerden bulabileceğimi bilenler varsa yazarsa sevinirim.. sakın bana Borusanı yazmayın da ne yazarsanız yazın arkadaşlar.. birde sağ sinyal ön sarı camda kırıldı
 
A

A.Rezzak

Misafir
#19
Arkadaşlar hafta içi, haftasonu farketmez gündüzleri akşam 18,00 e kadar benimle gazlayacak arkadaş varsa buluşalım birlikte dere tepe çiçekler, kuşlar böcekler yaylalar ormanlar gezelim.

Yeni Kawasaki KLX250 im ile ormanda bir başlangıç yaptım, nereye sürersen gidiyor. Ama birlikte gazlayarak daha çok keyif alırız sanıyorum.

Bence bütün motorlar çok güzeldir ancak dört tekerliler olmadığı zaman, dört tekere binmiş canavarlardan Allah korusun.

Enduro demek trafikten en kestirme yoldan ormana yaylalara dalmak demek. Canımız çok kıymetli değilmi Ulaş kardeşim.
 

Turgay

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
1.499
Beğeniler
843
Yaş
35
Yer
İstanbul
#20
@A.Rezzak

Vallaha A. Rezzak Abi altımda shopper değilde bir enduro olsa, her hafta sonu seninle gelirim. Süper de olurdu =)
 
Yukarı Alt