Eski Rakipleri Hatırlayalım..

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#1
bir döneme damgasını altın harflerle vurmuş iki süpersport motosikleti birkezde sizler için karşı karşıya getirmek istedim ikiside efsane ikiside ölümsüz ve ikiside hala çok güzeller.. sizce hangisi?

honda cbr 1100 xx süper blackbird

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2003models/2003-Honda-CBR1100XX-SuperBlackbirda.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c9/Honda_CBR_1100_XX_silver_vr.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Honda_CBR_1100XX_SuperBlackbird2.jpg/450px-Honda_CBR_1100XX_SuperBlackbird2.jpg

kawasaki zzr 1100

http://users.tkk.fi/~pmpaavol/mopo/kawa_zzr1100_tuning/images/Kawasaki-ZZR1100-07.jpg
http://www.zbs.com.my/wp-content/uploads/2008/02/zzr1100.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki%20ZZR1100%2090.jpg
http://members.fortunecity.com/roadrash2/800/zzr1100-2.jpg
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yer
Bakırköy, İstanbul
#2
valla lise zamanların bizim sokakta abide vardı zzr 1100 o zamanlar tam bilmiyorum motoru felan ama bir ses çıkartıyordu bütün gözler onda.hasta oluyordum o zmanlar düşünüyordun ayaklarım yetişirmi bunu kullanmaya die.çok şükür rabbim bir tane nasip etti ayaklarımda yatşiyor ellerimde seside o biçim darısı olmayanların başına.
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yer
ankara
#3
Honda Cbr 1100xx Super Blackbird

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 16 sübaplı DOHC, sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 1137
Silindir çapı & strok (mm) 79 x 58
Sıkıştırma oranı 11 : 01
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
Max güç (ps @ dev/dak) 152,3 / 9500
Max tork (Nm @ dev/dak) 119 / 7250
Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincir
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2160 x 720 x 1200
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1490
Sele yüksekliği (mm) 810
Yerden açıklık (mm) 130
Yakıt kapasitesi (litre) 23 (4lt yedek dahil)
Tekerlekler
Ön 3 kollu alüminyum döküm
Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 (73W)
Süspansiyon Ön 43mm´lik HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı
Arka Kademesiz ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 310x5 mm´lik hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
Arka Kombine 3 piston kaliperli 256x5 mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 227 kg
Renk seçenekleri Gümüş, Siyah


kawasaki zzr 1100

TEKNİK ÖZELLİKLER(kusura bakmayın türkçesini bulamadım:))

TECHNICAL SPECIFICATION
Model ID
Manufacturer (Make) Kawasaki
Model Name ZZR 1100
Year 1999
Category(class) Sport-touring
Engine
Engine Capacity (Displacement) 1052 ccm (64.2 cubic inches)
Engine Type inline, 4 cylinders
Bore x Stroke Ø76.0 mm x 58.0 mm (Ø2.99 inches x 2.28 inches)
Bore/Stroke Ratio 1.31
Stroke 4
Valves per Cylinder 4
Starter System Electronic
Cooling System Liquid
Powertrain
Gearbox 6 speed
Chassis/Suspension/Brakes
Front Suspension Travel 120 mm (4.72 inches)
Rear Suspension Travel 117 mm (4.61 inches)
Front Brakes Dual disc
Front Brakes Diameter Ø320 mm (Ø12.6 inches)
Rear Brakes Single disc
Rear Brakes Diameter Ø250 mm (Ø9.84 inches)
Front Tire 120/70-zr17
Rear Tire 180/55-zr17
Dimensions
Seat Height 780 mm (30.71 inches)
Wheelbase 1500 mm (59.06 inches)
Curb Weight 270 kg (595 lb)
Weight Distribution (front - rear) 48% - 52%
Fuel Capacity 24 litres (6.34 gallons)
Performance
Max Power 148.00 HP (108.0 kW) at 11500 RPM
Max Torque 110.00 Nm (80.88 ft*lbs) at 8500 RPM
Power/Weight Ratio 0.55 Hp/Kg
Top Speed 278 km/h (173mph)
Acceleration (dart, speedup) time
0-100 km/h 3.4 seconds
0-60 mph 3.3 seconds
# 1/4 mile
-
# 60 to 140 km/h, highest gear
-
Fuel Consumption 6.8 litres/100km (34.57 mpg)
 

Altan

Kıdemli Üye
Kayıt
24 Haziran 2008
Mesajlar
106
Beğeniler
125
Yer
İzmir
#7
Honda hala daha modern görünümlü kalmayı başarmış.Şu an bir vitrine koysanız yada binip dolaşsanız fazla yadırganmaz ve beğeni dolu bakışları üzerine toplar.

Ama Kawasaki nin görüntüsü demode olmuş.Böyle bir motoru şu an satmakta çok zorlanırsınız.Her nekadar teknik verilerinin daha iyi olduğu söyleniyorsada bence bu karşılaştırmanın galibi HONDA olmuş.

altan
 
Yukarı