Face Book

Emrah.Saka

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ekim 2008
Mesajlar
465
Beğeniler
522
Yaş
34
Yer
Ankara
#2
Ulaş kardeşim güzel bir çalışma olmuş. gruba katıldık.. emeği geçenlere teşekkürler...
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yaş
47
Yer
ankara
#4
arkadaşlar hayırdır biriniz ulşa yazmış biriniz gurp:)
neyse düzelttim;)
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yaş
45
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#5
düzeltecek ne var anlamadım?facebookta motosiklet forum grubuna katıldık
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yaş
47
Yer
ankara
#6
yazmıştım ama bi daha yazıyım ulşa=ulaş gurp=grup.
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yaş
45
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#7
pardon imla olayı haklısın tabi güzel türkçemiz adına dikkatin için teşekkürler ;)
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yaş
47
Yer
ankara
#9
yok canım imla değil yanlışlıkla yazmışsınız güldüm bende:)
ulaşa ulşa diyip kızdıralım..
hişşşh ulşaaaa;)

@Recep.Varlı
 

Emrah.Saka

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ekim 2008
Mesajlar
465
Beğeniler
522
Yaş
34
Yer
Ankara
#10
@baris

Vallahi hocam alışkanlık diyelim... kusura bakmayın.... hızlı yazalım diye bazen oluyor böyle....
 

Mesut Korkmaz

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Mart 2008
Mesajlar
1.724
Beğeniler
971
Yaş
54
Yer
Çayyolu, Ankara
#11
Facebook aleminde "Motosiklet Forum" un da bulunması güzel. Emeği geçenlere teşekkürler.
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#12
Motosiklet forum nerede ben de orada abicim,kambersiz düğün olurmu yaw...:);)
 

ANIL

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Temmuz 2008
Mesajlar
1.390
Beğeniler
389
Yaş
29
Yer
İstanbul
#17
FAce GRubun en yenisi benm :D Çok iyi olmuş elinize sağlık :)
 
Yukarı Alt