Fazla bilgim yok hangisini alayım sizce ?

Kayıt
13 Ocak 2010
Mesajlar
15
Beğeniler
6
Yer
Bursa
#1
Balıkesir Akçay Burhaniye ve civarında... Motor Arıyorum Arkadaşlar bir kaç tane buldum ama fazla bilgim yok aşadaki modellerden hangi scooter alayım sizce ilk motorum olcak :)

1.Marka Ramzey
Model QM 125 T
Tipi Scooter / Maxi Scooter
Üretim Yılı 2007
Km 12.000

2.Marka Bianchi
Tipi Naked / Roadster
Üretim Yılı 2006
Km 2.750

3.Marka Kanuni
Model Trex 150
Tipi Scooter / Maxi Scooter
Üretim Yılı 2006
Km 16.000

4.Marka Keeway
Model ARN 125
Tipi Scooter / Maxi Scooter
Üretim Yılı 2005
Km 11.000

5.Marka Peugeot
Model Speedfight 2
Tipi Scooter / Maxi Scooter
Üretim Yılı 2001
Km 26.000
sahibi 2000 tl istiyo buna.

arkadaşlar ilk motorum olcak o yuzden bana biraz yardım ederseniz sevinirim birde ehliyet almak zorundaıyım bunlardan birini alırsam tşkler.
 
Kayıt
26 Aralık 2009
Mesajlar
505
Beğeniler
100
Yer
İstanbul
#2
merhaba ayhan aramıza hoşgeldin keyifli forumlar dilerim.yukarıda yazdığın motorların ilk dört modele asla yaklasma dördüde çin malı motorlardır basını çok ağırtır servisten cıkamassın.sürekli problem yasarsın.peugeot a gelince piyasada cok tutulan bi motor değil vede biraz yıl olrak eski bi model ama aralarında en iyisi bu derim.ama bana sorarsan bunların yerine daha yüksek model olan honda actıva,honda beat,suziki an 125,yamaha bws bu modellerden secebilirsin.bu modellerden hem daha yüksek model alabilir hemde problem yasamassın.parcaları heryerde bulunur.tabi bunların yanında ilk önce ehliyetini,güvenlik ekipmanlarını vede güvenli sürüş eğitim eğitimini almanı tavsiye ederim
 
Kayıt
13 Ocak 2010
Mesajlar
15
Beğeniler
6
Yer
Bursa
#3
suziki an 125 ler gerçekten çok hoşuma gidiyo ama bizim bu taraflarda 2.el bulamadım 1 tane balıkesirde var oda çok istiyo umarım bulurum gerçekten güzel motor.yamaha bws var ama tam detaylı bilgim yok nasıl sizce iyimi bana biraz oturma yeri kucuk rahatsız gibi geldi.
 
Kayıt
26 Aralık 2009
Mesajlar
505
Beğeniler
100
Yer
İstanbul
#4
valla yukarıda yazdığın çin malı scooterlardan iyi olduğu kesin ayhancım.ama alacağın motora ilk önce bi bin test et nasıl rahatmısın ondan sonra karar ver .ama genel anlamda sonuçta her motora zamanla alışılır.ama dediğim gibi kafanda ki almak istediğin modelleri imkanın var ise bi test et rahatlığına bak zaten sana en uygun olanını kendin karar vereceksin ayhan.
 
Kayıt
13 Ocak 2010
Mesajlar
15
Beğeniler
6
Yer
Bursa
#5
Ya Arkadaşlar Kafam Çok Karıştı benim 2 gundur tum forumları araştırıyorum üstteki motorlardan vazgeçtim maxi scooter almaya karar verdim en azından ayvalık altınoluk gezerim diye biraz uzun yol için keyif sürüşü yazın yani

not : sizide beklerim

Kararsız kaldıgım motorlar

1.Mondial 150 zat : bir çok forumda kotuleyende var iyi diyende kafam karışık

2.Bisan senator 150 : oldukça iyi bir motor diyolar

size hangisi iyi kıyaslarsanız 2.el alıcam ona görede düşünmek lazım.
 

Şenol SEL

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
9.464
Beğeniler
9.023
Yer
Altıntaş Mudanya - Bursa
#6
Ya Arkadaşlar Kafam Çok Karıştı benim 2 gundur tum forumları araştırıyorum üstteki motorlardan vazgeçtim maxi scooter almaya karar verdim en azından ayvalık altınoluk gezerim diye biraz uzun yol için keyif sürüşü yazın yani

not : sizide beklerim

Kararsız kaldıgım motorlar

1.Mondial 150 zat : bir çok forumda kotuleyende var iyi diyende kafam karışık

2.Bisan senator 150 : oldukça iyi bir motor diyolar

size hangisi iyi kıyaslarsanız 2.el alıcam ona görede düşünmek lazım.
Bu ikiside maxi sukuter değil arkadaşım.Kim bunlara maxi sukuter diyorsa aklından bilgisinden ciddi şüphe duyarım.
Maxi adı üstüne büyük.Maxi olabilmesi için en az 400 cc olması lazım.400 cc ve üzeri maxidir.Kasa büyük olması maxi anlamına gelmez.
Şöyle bilgi vereyim.
Bu kasa ağır olduğu için çok benzin yakar.Alırken çok ucuza alırsın ama parçaları hem bulunmaz bulduğunda da çok pahalıya alırsın.Bir arkadaşımda jinlun cruiser var.Arka sinyal camını 4 aydır bekledi ve 80 TL ye aldı.
26 bin € luk BMW R1200 GS in sinyal lambası 35 € iken.
Servisleri servis değil ilgi alaka sıfır.İki zamanlı mobilet tamircilerine 2 günlük teorik olarak verdikleri eğitimle ustalık verilmiş kişiler servis hizmeti veriyorlar.Çok istisnai durumlar haricinde işini bilen teknik servisleri yok.
 

o.somuncu

Organizatör
Kayıt
6 Ağustos 2008
Mesajlar
1.258
Beğeniler
850
Yer
Dikili - İZMİR
#7
Ayhan kardeş saydığın skuterleri hiç tavsiye etmem..Ben skuter almadım ama birkaç çeşidine bindim ve kullandım..Söylediğin 150 lik 4 zamanlı'larin gücü ile 100 lük iki zamanlı BWS Yamaha'nın gücü aynı sayılır..Hepsinden kalitelidir..
BWS'yi tavsiye ederim,pişman olmazsın..Üstelik bakım masrafı diğerlerinden daha azdır...
 

Erol Ceyhan

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Aralık 2008
Mesajlar
865
Beğeniler
350
Yer
istanbul/Bayrampaşa
#9
Japon olsun 5 yaşında olsun çin olmasın cebinden parça parça çıkan tamir masraflarını yıl sonunda topladığın anda diğer motoru rahatlıkla alabiliyorsun pahalılığı sizi yanıltmasın kalite herzaman kalitedir...
 
Yukarı