gecikmeli 6 temmuz lüleburgaz ve kıyıköy gezi fotoları

Cansu_Tezcan

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Temmuz 2008
Mesajlar
691
Beğeniler
548
Yaş
29
Yer
LüLeBuRRGaZ
#1
lüleburgaz gezisi sonunda oldu onun ardından kıyıköye gittik çok süper oldu yorumlarınızı bekliyorum


228img228/134/s6300003vo0

lüleburgaz turu


228img228/91/s6300010jn6

lüleburgaz turu

228img228/1763/s6300012sr7

minderin önü

383img383/6123/s6300014cb3

abicim ve ben

225img225/4777/68259600hf9

minder keyfi


378img378/4892/17305245sr1

motorcular..


155img155/1750/15fq8

tuncay gezer,ben,nedim türen

155img155/3041/16uy7

yemek başlıyor..

228img228/357/s6300017bz3

sağdan sola türker abicim:),serdar abi,murat şahin

391img391/8799/s6300018vl2

lüleburgaz yerel gazetecisi hünkar evren

382img382/9719/s6300020lb0

yemek..

228img228/2146/s6300022jt1

babam ve ben

228img228/8475/s6300025rr9

yemek..


384img384/5401/s6300034fi2

ben


228img228/7073/s6300039vk2

kıyıköye giderken benzinlikte

90img90/7471/s6300040ku2

alpullu mehmet abi

56img56/6869/s6300041qm7

istanbullu


56img56/6272/s6300043qc1

savaş abi ve ebru abla

56img56/2358/s6300044jx1

tarık gezer ve eşi

234img234/5553/s6300045sk6

ercan kum ve eşi

150img150/7948/s6300046do2

tuncay gezer

135img135/3850/s6300047is6

tarık gezerin air brushı

135img135/1237/s6300048wj8

mehmet abi kıyıköye giderken aprilia

150img150/921/s6300049uj2

ercan abi hornet

77img77/5021/s6300068ce5

yine benn

55img55/8514/s6300051bw6

kıyıköye giderken


525img525/5638/s6300057cj3

kıyıköye giderken


525img525/9025/s6300073do0

kıyıköye giderken

525img525/1393/s6300071hk1

hangi cani bu keçiciği öldürdü:cyclopsan

91img91/3813/s6300080vg6

kıyıköye geldik..


88img88/7646/s6300085yc6

benn:)

88img88/9821/s6300086xz1

kıyıköy manzarası


79img79/8499/s6300092bz3

deniz kenarı:cherry:

79img79/3457/s6300095mk4

denize motorlarda girdi bıcı bıcı yaptı:queen:

79img79/8152/s6300097ds1

serdar abi sıkma canını sat rrı al horneti:wiinkk:

140img140/5120/s6300104zm8

dönüş

53img53/5735/s6300112hb0

dönüş

55img55/1060/s6300114yz4

ahmetbeyde son yemek...
 

huseyin.sait.61

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mart 2008
Mesajlar
1.155
Beğeniler
423
Yaş
39
#2
geziniz çokgüzelolmuş resimi çek arkadaşın ellerine saglık cok hoş kareler kıyıköy çokgüzel bayıldımvalla anegüzel kumsal
motosiklet kulübünüz baya aktif birarada yazbitmeden mototr ile bir organize yapsanız çok güzel olurdiye düşünüyorum
 

Utku.Sahin

Kıdemli Üye
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
162
Beğeniler
126
Yer
tokat/niksarlıyım. sırasıyla istanbul bingöl deniz
#4
fotolar içi sağol.galiba bu resimler 1-2 hafta önce başka bi sitede görmüştüm.bu arada 125 apirillayı çok beyendim.hiç 125 gibi durmuyo.
 

Ferhat Taskın

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Mayıs 2008
Mesajlar
872
Beğeniler
1.179
Yaş
41
Yer
ANKARA
#5
Muhteşem bir gezi olmuş gerçekten....

İlerleyen Günlerde Hep Beraber Bir Organizasyon Neden Olmasın...;)
 

Cansu_Tezcan

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Temmuz 2008
Mesajlar
691
Beğeniler
548
Yaş
29
Yer
LüLeBuRRGaZ
#6
@X__utku__X


doğrudur koydum.aprilia 125lik ama çok süper bişey

ferhat.taskin; demiş ki:
Muhteşem bir gezi olmuş gerçekten....

İlerleyen Günlerde Hep Beraber Bir Organizasyon Neden Olmasın... .
gökçeadaya gezi düşünüyoruz;)
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#7
Öncelikle bu kadar güzel bir geziyi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Resimlere diyecek bir şey yok :) hepsi bir harika...

Bu güzel tur resimlerinden dolayı benden 2200 puan aldınız... ;)

Birilikte organizasyon yapma kısmına gelince neden olmasın memnuniyetle. Bizler M.F. olarak yönetim toplantısı yapar sizlere büyük bir destekle katılımda bulunuruz. Bizim için sadece zaman ve mekan önemli...

Turlarınızın devamını sabırsızlıkla bekleriz...

Teşekkürler
 

pelin

Kıdemli Üye
Kayıt
4 Kasım 2007
Mesajlar
286
Beğeniler
248
#8
Tebrik ederiz... Çok güzel bir geçirmişsiniz... Bizi misafir ederseniz Motosiklet Forum olarak sizleri ziyarete geliriz.. Günübirlik bir turla sizlerle en azından tanışmış oluruz
 
Kayıt
5 Haziran 2008
Mesajlar
219
Beğeniler
168
Yer
istanbul/bahçelievler
#9
harika bir gezi olmuş ve fotolar harika.günü birlik misafirlik olursa bende m.f ailesinden gelirim.
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#10
Bizim Abant resimlerinden sonra burdaki resimlerde çok hoş olmuş umarım en kısa zamanda sizlerlede ortak bir organizasyon yaparız herkese salamlar
 

Cansu_Tezcan

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Temmuz 2008
Mesajlar
691
Beğeniler
548
Yaş
29
Yer
LüLeBuRRGaZ
#14
@HAKAN

hakan abi bu motor senin motorunun aynısımı bizim aprilia satılık :)


90img90/7471/s6300040ku2
 
Kayıt
21 Haziran 2008
Mesajlar
10
Beğeniler
1
Yer
Ankara
#15
Güzel bir gezi olmuş.Ayrıca resimlerde harika.Kıyıköye gitmek hiç nasip olmadı.Ama resimden anlaşıldığına göre harika bir yer.Paylaşımınız için teşekkürler.Emeğinize sağlık.
 
Yukarı Alt