Hadi bakalım erhanla son piknik

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.359
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#1
Beyler varsa bayanlar :)

3 Mayıs Cumartesi günü Belgrad Ormanları veya çevresinde yakın yerler, mangal yapalım diyorum. Katılım aşağıdaki kişilerce mecburidir, işleri ayarlayın. Beklenen hava durumu: 22 derece güneşli

1- erhan
2- Doğan abi (motor almazsa Erhan getirecek)
3- Mustafa Abi (kaytarma yok, dansa devam edicez ;)
4- Yavuz abi
5- Yunus ( Erhan bakmazsa haberdar et)
6- ...

Evet varmı arttıran????
 

Yavuz ÇIBUK

Kıdemli Üye
Kayıt
2 Eylül 2013
Mesajlar
278
Beğeniler
221
#15
@Armağan Pekatik
Kardeşim sen gel yeter. Biz de 1 gun evvelden son planı yapacağız bildireceğiz herkese. Muhtemelen bir kendin pişir kendin ye yerine gider orda yaparız mangalımızı. Zaten gideceğimiz yerde her şeyi buluruz.
Kasmaya gerek yok. Dediğim gibi sen gel yeter.
 

Mustafa_Karik

Forum Bağımlısı
Kayıt
30 Ekim 2012
Mesajlar
409
Beğeniler
363
Yer
İstanbul
#20
@Doğan PARILTI
Ava giderken avlanmayasın Doğan. Bir bakmışsın kor ateşlerde dönüyorsun, garip bir sıcaklık var falan.:D Hatta cızırdamaya başlamışsın. Canım çekti beaa
 
Yukarı