Harika bir alet.

Kayıt
11 Nisan 2008
Mesajlar
226
Beğeniler
192
Yer
Bremerhaven
#1
http://img138.imageshack.us/img138/874/d16rr011rvd5.jpg


http://img231.imageshack.us/img231/6537/ducatiausverkauftjz6.jpg


http://img138.imageshack.us/img138/7016/ducatidesmosedicirr2008de1.jpg


http://img513.imageshack.us/img513/4641/ducatidesmosedicirrrearco4.jpg


http://img231.imageshack.us/img231/1269/ducatisuperbikedesmoseccu5.jpg


http://img138.imageshack.us/img138/2492/1024mgd16rr31197427334rh2.jpg


http://img138.imageshack.us/img138/2574/rtemagiccducatidesmosedgb1.jpg


Sizce nasil Arkadaslar?

Günün birinde yeterince imkan olursa, belki bu Motosikleti alirim.

Allah herkesi sevdigine kavustursun!!!!!!
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yer
ankara
#5

ayrıntıları ben yazayım;)
motorumuz ducati 2008 Desmosedici RR;) hatırlanacağı üzere
geçen sene moto gp de birinci olan casey stoner in kullandığı şampiyon motor!! Desmosedici MotoGP nin de tasarımcısı ve arkasındaki kişi olan ve aynı zamanda maksimum hız ve mükemmel kontrol sağlayan aerodinamikten sorumlu şahıs Alan Jenkins tarafından yaratılmıştır.

GENERAL INFORMATION
Insurance Get an Insurance Quote
Manufacturer Ducati
Model Year 2008
Model Desmosedici RR

ENGINE
Engine L-4 cylinder, DOHC, Desmodromic, 4 valves per cylinder, gear driven camshafts
Gross Horsepower 200 hp (147.1 kW) @ 13,800 rpm (with 102 dB race pipe)
Displacement 989 cc
Bore x Stroke 86 x 42.56 mm
Torque 85.55 ft. lbs. (11.8 kgm) @ 10,500 rpm
Compression Ratio 13.5:1
Fuel System (4) 50 mm Magneti Marelli throttle bodies, 12-hole "microjet" with injectors over throttle, manual idle control
Clutch Dry multi-plate slipper clutch, hydraulically actuated
Cooling Liquid-cooled
Exhaust '4 into 2 into 1' vertical exit exhaust / silencer
DIMENSIONS
Weight 377 lbs. (171 kg)
Frame Tubular steel Trellis hybrid
Wheelbase 56.3 in. (1,430 mm)
Fuel Capacity 4 gal. including 1 gal. reserve
Seat Height 32.6 in. (830 mm)
DRIVETRAIN
Transmission 6-speed Cassette type
Final Drive Chain; front sprocket 16; rear sprocket 44
Suspension Front: Öhlins FG353P forks 43 mm pressurized, with preload, rebound and compression adjustment, TiN coated sliders; 4.7 in. (120 mm) travel
Rear: Öhlins rear shock, with rebound, low/high speed compression adjustment, and hydraulic preload adjustment; aluminum swingarm; 4.7 in. (120 mm) travel
BRAKES/WHEELS/TIRES
Brakes Front: 2 x 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo Monobloc calipers 4-piston
Rear: 240 mm fixed disc, calliper with (2) 34 mm pistons
Tires Front: Bridgestone 120/70 R17
Rear: Bridgestone 200/55 R16
Frame & Wheel Colors Frame: GP Red
Wheels: Black

Rake 23.5° - 24.5°
Colors Two-tone Red / White, Rosso GP Red
Insurance Get an Insurance Quote
 
Kayıt
11 Nisan 2008
Mesajlar
226
Beğeniler
192
Yer
Bremerhaven
#7
Kusura bakmayin Arkadaslar, ayrintilari eklemeyi unutmusum. Baris arkadasim sagolsun, ayrintilari öyle güzel ve eksizsiz sunmuski, bence bundan daha detayli sunulamaz.
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yer
Bakırköy, İstanbul
#8
dukati motorlarında hep alışılmışın dışında tasarım sergiliyor.diğer firmalar her gecen yıl motor hafifletmek adına gerek grenajlardan gerek diğer ekipmanlardan kıssada dukati tam tesine kapalı motor üretiyor.aslında dukatiyi binek motorların dışında consept olarak kategori etmemiz gerek.ama biz her nekadar katagori etsekte adamlar gerçekten iyi iş çıkartmış.
 
Kayıt
11 Nisan 2008
Mesajlar
226
Beğeniler
192
Yer
Bremerhaven
#11
motor süper duruyorda bunların yedek parça sıkıntıları yok mu yani servisleri varmı bunların ben hiç görmedim de
Kusura bakma arkadasim bu konuda benimde bilgim yok. Yalniz fiyati okadar pahali ki, bunu alacak kisiler Parca ile sorun cekmezler sanirim.
Bakma sen bizimkisi de öylesine bir Hayel zaten.
 
Yukarı