hataydan(dörtyol) selamlar..

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#2
Nesi var dostum.Anlat istersen öğrenelim.Bilmediğimiz bir şey olabilir.Çünkü ben kendi adıma hep iiyi şeyler duydum sky team hakkında ama çok yakın bir kullananım yok.Senin problemin mekanik mi? Vibrasyon vs. gibi? Sormayı unuttum birde sky ne malıydı Çin mi ,Kore falan mı?Ben tam emin değilimde.Pek araştırmadım onu!
 
Kayıt
15 Şubat 2009
Mesajlar
41
Beğeniler
4
#3
hocam motor çin malı.. ne sorunu olduguna gelince çözemedigim için çıldırıyorum:D
bigün kafama esti ''ben bu motoru güçlendirsem ya biraz zaten ölmeye başladı artık gitmiyor'' dedim söktüm parçaladım motoru bi inceledim motor 200cc olarak geçiyor ama piston 180lik şanzıman 125lik krank 125lik.. tuttum silindir çapını 66mm e çıkarttım 65.5 suzuki piston sekman uydurdular cuk oturdu 200lük krankın biyel kolunu kısaltıp devrini yükselttik.. debriyaj göbegi 4 yaylı 6 yaylı taksam daha sert bi motor yapsam dedim ama onu beceremedim:)
bunca oynama yaptık motora çalışmayan hiç bir sistem yok hesaplarda hiçbi yanlışlık yok ancak motor gitmiyor:) ön 18 arka 47 dişliyle motor 120 ye kadar çıkabiliyor ön 17 arka 42ilede 130 gördü..
 

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#4
Naptın dostumya.Tam bir çerahi işlem yapmışsın! :D Bu konulardan anlıyormusun.Motor tamiri vs... Ama dediğin garip 200 cc lik motorda 125 lik krank.Zaten gerçekden öyleise yürümesi bile iyi :) Ama ben arkadaşlardan Sky team ve Zongshen'i diğerlerine göre bir nebze daha iyi diye duymuştum.Ama kendim hiç kullanmadım.Ben deneme maksatlı Kanuni 200 ve Ramzey 200 cc cross ları kullandım .Kısa mesafe.Her ikisindede oldukça vibrasyon vardı...Ve kaliteli markalar ile kıyasladığımızda motor güçleri çok zayıf kalıyor.Ama sen vibrasyonuda geçtin çerahlık işlere dalmışsın.Anladığım kadarıylada bu işlerden iyi anlıyosun...İnşl. ileri de iyi istediğin motora kavuşursun...Benden bukadar.. :)
 

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#6
Öncelikle hoşgeldin demeyi unuttum hoşgeldin.Ve bunu yazmadan edemedim.

Anlatımından işi bildiğin belli.Ama bende kıt bilgimle fikrimi söylemek isterim.

Madem cerahi uygulamalara geçtin bence motorun orjinalliğini bozma.Onun yerine kalitesiz gördüğün örneğin krank'ı daha kalitelisiyle değiştir.Orijinalliğini bozma.Sonuçta hiç ummadığın bir anda evinden km. lerce uzakda seni üzerse başın epey ağrıyabilir.Bu benden ufak bir tavsiye. :) Görüşrüz
 
Kayıt
15 Şubat 2009
Mesajlar
41
Beğeniler
4
#7
walla motorun üstünden çıkanları söyledim ben sana:D ki zealsunda falanda aynı olay olay var sadece üst kapaklar 200lük çıkıyor bunların ne hikmetse:) daha önce kullanan parçalayan birini bulamadıgım için bende içinden 200lük parçalar çıkacagını sanıyordum :) bide krankta japon.. kendisine werdigim para bi yana sadece tornacaya 160 lira para werdim istedigim şekle getirmesi için:) ya olacak ya yanacak artık :D
bu arada hoşbulduk hakan..
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.996
Beğeniler
3.100
Yaş
51
Yer
İstanbul-Çamlıca
#8
Motosiklet Forum ailesine hoş geldin. İyi forumlar.
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#10
Aramıza hoş geldiniz.. Gelin siz de kampanyaya katılın kullanıcı adınızı değiştirelim ;)
 

o.somuncu

Organizatör
Kayıt
6 Ağustos 2008
Mesajlar
1.258
Beğeniler
850
Yaş
68
Yer
Dikili - İZMİR
#13
Aramıza hoş geldiniz..Bahsettiğin konuda en sağlıklı ve güvenilir bilgiyi forum üyemiz Emrah Saka verir sanırım..Teknik ölçülerde çok değişiklik yapmışsın,ateşleme avansını ve karbüratör ayarlarını da ona göre yaptıysan ve 130 km sürata da çıkıyorsa hayli iyi sayılır..İyi forumlar..
 
Kayıt
15 Şubat 2009
Mesajlar
41
Beğeniler
4
#16
hoşbulduk arkadaşlar..
bu arada o.somuncu hocam karb. ve avans ayarlarını dikkate aldım.. ilk zamanlarda hava sıkıntısı çekiyordum(bu motorun hava filtresi çok kalın bee) sonradan hava filtresini söktüm attım sorun çözüldü ancak yapılan bu kadar degişiklikten sonra ben yinede 150-160 arasına çıkması gerektigini düşünüyorum. sonuç olarak egzantrikli bi motor ve ilerisi olması gerekir diyorum.. şişli olsa bu kadar üstüne düşmezdim ama tamircilerin illet oldugu şeylerle ugraşmak hoşuma gidiyor:D
 

o.somuncu

Organizatör
Kayıt
6 Ağustos 2008
Mesajlar
1.258
Beğeniler
850
Yaş
68
Yer
Dikili - İZMİR
#17
@YuNuSus

Yunus kardeşim,sen motorunun kapasitesinden daha fazla verim bekliyorsun sanırım..200 cc lik bir motosikletin gücü 17-18 HP yi geçmez..Bu güç de teknik verilere göre azami 120 km civarıdır..Mesela Honda CB 200 ün fabrika verisi azami 124 km/s (üstelik çift silindirmiş) YBR 125 100 km/s ..Sen motorundan 400cc lik motorun hızını istiyorsun gibi geliyor bana..Emrah Hoca duysa da daha teknik açıklasa!..
 
Kayıt
15 Şubat 2009
Mesajlar
41
Beğeniler
4
#18
hocam tamamda bizim burada 125lik çin malı düz ne o modellerin adı turingmi onlara bile 155 bastırıyorlar.. onun için çokda fazla degil istedigim gibi geliyor:) ve benim motorum silindir hacmi şuan 276.9.. çap 66 yükseklik 81 sekmanlarda oldukca kaliteli motor devri arttırıldı onun için devirden yana bi sıkıntım yok ama tabiiki bu bir cross motor.. ne bileyim yüksekligi etkiler şase agırlıgı etkiler şanzıman düzeni etkiler arka teker uzaklıgı etkiler.. hızını engelleyecek bi çok şey var ama hızlanması için yapılan onca şeyede karşılık vermeli bence
 
Yukarı Alt