Honda XL700 Transalp

Kayıt
13 Ağustos 2009
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Yer
Şuan Konya
#1
Merhaba arkadaşlar,siteye yeni üye oldum.Kendi motorum ile ilgili başlık göremiyince ben açayım dedim.İnş Tüm Transalp kullanıcıları bu başlık altında toplanır.Kolay gelsin.
 

Şenol SEL

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
9.470
Beğeniler
9.023
Yer
Altıntaş Mudanya - Bursa
Kayıt
13 Ağustos 2009
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Yer
Şuan Konya
#8
aramıza hoşgeldiniz. ne zamandan beri bu motoru kullanıyorsunuz artıları eksileri yakıt durumu nedir paylaşırmısınız teşekkür ederim..

Saolasın Özgür,


Alalı yaklaşık bir buçuk ay oldu ve 2300 km yol yaptım.Eksisi olarak kullanıma göre değişir,üstündeki orjinal off road lastiği.Asvallta güven

vermiyor.Tabiki değiştirilebilir,o yüzden eksi olarak kabul etmiyorum.

Düşük devirlerdeki ivmelenmesi çok iyi tork bakımından.Denge bakımından mükemmel bir motorsiklet.Rüzgarla çok iyi başa çıkabiliyorsunuz

ki ben 60 kiloyum ve motor bana her şekilde hükmetmeme izin veriyor.

Bana göre en önemli eksiği 5 vites olması.Giderken ayağım hep vitese gidiyor.120 KM/h gibi hızla seyahat ederken motor 5.500 devirlere

varıyor.Buda biraz fazla vibrasyon'a sebebiyet veriyor.Ve servise göstericeğim iki konu daha var.

Birincisi,digital saat'tin üstündeki plastik parça motor 4.000 devir'e vardığında vibrasyondan çok sinir bir ses çıkartıyor.

İkincisi ise,ön ve arka disk frenleme'de çok fazla ses çıkartıyor.


Neticede , düşünen arkadaşlar var ise,gözleri kapalı bu motor'a kendilerini emanet edebilirler...
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yer
Bakırköy, İstanbul
#11
Saolasın Özgür,


Alalı yaklaşık bir buçuk ay oldu ve 2300 km yol yaptım.Eksisi olarak kullanıma göre değişir,üstündeki orjinal off road lastiği.Asvallta güven

vermiyor.Tabiki değiştirilebilir,o yüzden eksi olarak kabul etmiyorum.

Düşük devirlerdeki ivmelenmesi çok iyi tork bakımından.Denge bakımından mükemmel bir motorsiklet.Rüzgarla çok iyi başa çıkabiliyorsunuz

ki ben 60 kiloyum ve motor bana her şekilde hükmetmeme izin veriyor.

Bana göre en önemli eksiği 5 vites olması.Giderken ayağım hep vitese gidiyor.120 KM/h gibi hızla seyahat ederken motor 5.500 devirlere

varıyor.Buda biraz fazla vibrasyon'a sebebiyet veriyor.Ve servise göstericeğim iki konu daha var.

Birincisi,digital saat'tin üstündeki plastik parça motor 4.000 devir'e vardığında vibrasyondan çok sinir bir ses çıkartıyor.

İkincisi ise,ön ve arka disk frenleme'de çok fazla ses çıkartıyor.


Neticede , düşünen arkadaşlar var ise,gözleri kapalı bu motor'a kendilerini emanet edebilirler...
bilgiler için teşekkür ederim yakıt bakımından nasıl acaba dengi makinelerle kıyaslandığında tasarufu varmıdır..
 
Kayıt
13 Ağustos 2009
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Yer
Şuan Konya
#14
bilgiler için teşekkür ederim yakıt bakımından nasıl acaba dengi makinelerle kıyaslandığında tasarufu varmıdır..

Bence kesinlikle var.Ve bir önceki kasasından çok daha az yakıyor.Bir dez avantajı 690 cc olduğu için vergisi.Ama ben vergisine bakmam diyorsan hem yakıt tüketme bakımından hemde sağlamlık bakımından çok arayı açar.
 
Yukarı