Honda yetkili servisin motor bloğunu çizmesi

Kayıt
27 Haziran 2020
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Yaş
23
Yer
Ankara
#1
Merhabalar. 09.01.2020 tarihinde Honda Türkiye, 2018 model CB 250R motorumu zorunlu şanzıman ana mili ve segmanı değişimi için yetkili servise zorunlu olarak çağırdı.
“ANKARA HONDA EFE yetkili servis güvencesi” olması sebebiyle, motorumu servisten teslim alırken incelemek aklımın ucundan bile geçmedi. Aynı hafta motor bloğu üzerinde ve blok parçaların birleşim noktalarında kanırtma, ezik ve çizikler olduğunu farkettim.
ANKARA HONDA EFE servisine gidip “motora ne yaptınız?” diye sorduğumda, servis sorumlusu; “ustanın eli sıkışmıştır”, “burası fabrika gibi değil dar alanda çalışıyoruz”, “fabrikadaki taşıma malzemeleri burada yok” diyerek bahane sundu ve hemen halledelim diyerek motoru tekrar servise çektiler ve rötuş boya yaptılar. Servis müdürüyle görüştüğümde motoru komple söküp en baştan kumlama yapıp tekrar aynı renge sıfırdan boyama yapabileceklerini söylediler. Bu işlemin yapıldığı bir motoru hiç kimseye satmanın mümkün olmayacağını düşündüğümden, işlemi kabul etmedim ve hakem heyetine şikayet ettim. Aynı zamanda Bilecik’te MPG Motors Honda Yetkili Servisi’nde başka bir motorcu arkadaşın aynı sorun yüzünden servise gittiğini ve serviste motorunu uygun bir farkla yenilediklerini öğrendim.
Ankara Honda Efe; “müşterinin amacı farklıdır ve motorunu sıfırlamak için bu şikayeti sunmaktadır.” diyerek heyete savunma verdi. Honda Türkiye’den hiçbir yetkili konuyla ilgili olarak yaptığım şikayetlere dönüş yapmamaktadır. Lütfen Ankara Honda Efe’ye motorunuzu teslim ederken tekrar düşünün. Yaşayacağınız en ufak bir problemde, ne Honda Türkiye’den ne de Ankara Honda Efe’den hiçbir destek alamayacağınızı bilin.
IMG_20200308_155149.jpg
IMG_20200308_155142.jpg
Screenshot_20200627_132019_com.google.android.apps.messaging.jpg
 
Yukarı Alt