Hondamototal(kızıltoprak) hakkında

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.359
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#1
Bugün mont almak için Kızıltoprak'a gittim. Yanımda da oraları hiç bilmeyen bir arkadaşoda götürdüm. Neyse hondamototal'e girdik. Arkadaş kask ve topcase taşıyıcısı aldı. Bende motor için kilit sordum. Arkadaşım alışverişi sonrası hediyeniz yok mu yani derken bir anahtarlık aldı.

Bende bu sırada şaka yaparak (hayatta böyle huylarım yoktur) okadar alışveriş yaptım geçende bize böyle şey olmadı dedim.

Kasıyer arkadaş 170 Liralık şey için hediye falan olmaz dedi, bende iki hafta önce 1500-2000 TL lik alışveriş yaptım dedim gülerek. O da "o zaman isteseydiniz" dedi (haberi yok daha eşimede en az 2000-2500TL lik alışveriş yapacağım).

Neyse gerçekten bayan arkadaşımız hoş olmayan bir cevap verdi ve asabımı bozdu. Sanki 170 TL'yi sokaktan topluyoruz.

Tüm çalışanlarına lafım yok ama yolunuz düşerse bilin.

Bir daha yolum düştüğünde (ki bir ay sonra gideceğim) mağaza müdürüne bunları anlatacağım. Müşteribu şekilde cevabı duymak zorunda değil (belki duygusal yaklaşıyorum).

Sizlede paylaşmak istedim.

Saygılar.
 

Mustafa_Karik

Forum Bağımlısı
Kayıt
30 Ekim 2012
Mesajlar
409
Beğeniler
363
Yer
İstanbul
#2
Duygusal falan değil yaklaşımınız. Sadece böyle bir durumda değil, günlük yaşamınızda ve her alanda saygı, hoşgörü ve pozitif yaklaşım beklentisi en doğal hakkınız insan olarak.
 
Kayıt
10 Şubat 2013
Mesajlar
184
Beğeniler
35
#5
Satıcı arkadaşı da düşünün biraz...Kim bilir günde kaç tane sorunlu insanla uğraşıyor.Anlaşılan o arkadaş tahammül sınırını doldurmuş ve duyulmak istenmeyen cümleler kurmuş.Bence müdüre durumu anlatma.Ayrıca şu bedavacı zihniyetten de kurtulun.Her alışveriş sonrası birşeyler koparmaya çalışan müşterilerden ben de hoşlanmam.Bence satıcı arkadaş az bile söylemiş... :)
 
Kayıt
5 Ocak 2013
Mesajlar
136
Beğeniler
55
Yer
İstanbul
#6
Şahsen ben motorumu MOTOTAL dan aldım 2. el satışından çok ilgilendiler arada hala uğrarım çayımı kahvemi içerim muhabbet ederim... Kötü bir zamana gelmiş olmanız muhtemel...
 

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.359
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#8
@Mehmet CINBIL

Ondan şüphem yok. Bir önceki gittiğimde aynı şekilde çayımı kahvemi içip uzun uzun sohbet ettik. O yüzden sadece bayan arkadaşın konu hakkında uyarılmasını isteyeceğim. Yoksa amacım asla daha kötü birşey olması değil :)
 

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.359
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#9
Bu arada MOTOTAL'de Caberg kasklarda büyük indirim var. Bilginiz olsun. Carbon olan dahi 500 TL kadar. Ancak üretim tarihlerine bakmadım. Düşünüyorsanız bilginize. Gayet uygundu fiyatları diğer mağazalara göre bu kaskta.

Kızsamda bir kişi yüzünden herkes yargılanamaz :)
 
Kayıt
10 Şubat 2013
Mesajlar
184
Beğeniler
35
#10
@İsmail Elmas

O kadar da değil ancak zamanında ticaretle uğraştığım için müşterinin bazen ne kadar sinir bozucu olabildiğini biliyorum.Ayrıca malı satabilmek için müşterinin tüm edepsizliğine katlanmak zorunda olduğunu bildiğim için satıcının gözüyle bakabiliyorum.Müşteriye malı bedava versen üstüne para ister...Lütfen satıcı arkadaşları da düşünelim ve sürekli extradan birşeyler istemeyi bırakalım.Satıcı sizin için birşeyler yapma imkanına sahipse yapar zaten.
 

İsmail

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2013
Mesajlar
1.359
Beğeniler
738
Yer
İstanbul
#11
Kadir Bey,

Yanlış anladınız sanırım. İlk mesajımı dikkatle okursanız. Oradan aldığım malzemelerde pazarlık dahi yapmadım... Öyle huylarım yoktur. Uzun yıllardır ilk defa böyle birşeyim oldu ve çekine çekine kibarca söyledim. Ancak aynı kibarlığa kibarca yanıt verilebilirdi. Satıcı zeki olmalıdır değil mi?

Mesela şu cevap verilse hiç sorun olmazdı "kusura bakmayın, ancak hediyelerimizi dahi faturaya yansıtıyoruz. Keşke önceden isteseydiniz seve seve yardımcı olurdum." Bitti. teşekkür eder, bir çay içer giderdim...

İletişim herşeydir. Bende hizmet sektöründeyim. Ve inanın nelerle karşılaşıyoruz. Ancak yeri geldiğinde, gerktiği gibi davranıyoruz. Müşteri tabiki her zaman haklı değildir. Ancak her müşteride aynı değildir.

Benim görüşümde şudur. Ben hayatımda hata yaparsam hata benim der ve cezaya razı olurum. Bana birisi hata yapıyorsa o da razı olmalıdır. Benim hoşlanmadığım birşeyden (pahalı bir hobimiz var) başkasıda hoşlanmayabilir. Dolayısıyla müdürün veya sahibinin bunu bilmesi ve briefing'leri ile personeli uyarması yerinde olur. Neyse uzatmaya gerek yok sanıyorum.

İyi akşamlar.
 
Kayıt
17 Temmuz 2009
Mesajlar
141
Beğeniler
47
Yer
diyarbakır
#13
bir ay önce antalyada bi motosiklet mağazasında bende 1500 tl civarında alışveriş yaptım, artık bi hediyeniz olur herhalde dedim arkadaşta gayet güzel bir şekilde hediye yerine size fiyatlarda indirim yapsam daha karlı çıkarsınız dedi ben de kabul ettim. artık ne kadar bi güzellik yapmıştır bilemem ama en azından, verilmesi gereken cevap bu ve benzeri olmalıdır bence.
 
Kayıt
5 Haziran 2013
Mesajlar
11
Beğeniler
5
Yer
xvb
#14
Motosikleti Mutluhan'dan aldım ama eksesuarların hepsini Kızıltoprak Mototaldan aldım. İnsanlar gayet güleryüzlü ve ilgiliydiler. Belki problemli bir gün geçirirken denk gelmişindir, malum bazen insanların günü kötü geçebiliyor. Genç bir bayan var kasada onunla alakalı bi sıkıntı gibi geldi. :)
 
Yukarı