İstanbulda araç kullanmak!!!!

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#1
Arkadaşlar İstanbulda bilmediğiniz semtlerde aman dikkat edin... Birçok yerde okadar saçma ışıklar,kasisler,çukurlar,asfaltlama,yol şekilleri vs vs varki, hepsini ezberlemez iseniz kaza sizi bekliyor demektir...Bu yüzden bilmediğimiz semtlerde çok dikkatli olalım,çünki neyle karşılaşıcağımızı bilemeyiz!!!
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#2
@metin.ulucan


Metin hocam galiba hoş olmayan bir deneyim yaşadın gibime geldi bu yazıdan !
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#3
Sadece ben değil hepimiz yaşamıyormuyuz Hakancım? Bir olsa razıyım,hergün yeni yeni deneyimler yaşıyoruz...
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#4
Hergün İstanbulun değişik değişik yerlerinde konserler verdiğimiz için gidip gelirken dikkatimi çekiyor... Daha bugün gördüm yeni asfalt yapmışlar ama regar kapağının yüksekliğini hesaplayamayıp bir karış asfaltın üstünde kalmış,hemde şeridin tam ortasında...Gece oradan geçsen hayatta göremezsin ve denk geldin mi de geçmiş olsun...
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#5
@metin.ulucan

valla haklısın abi ethemefendide mesela bir kazı var adamlar canı sıkıldıkça açıyorlar kapıyorlar sabahları işkence ve süpriz cabası yoldaki mayın tarlalarını saymıyorum slalom yapmaktan düz gidemiyoruz koskoca bağdat caddesinde :)
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#6
Mesela bizim buralarda bir kavşak var,her iki tarafa aynı anda yeşil ışık yanıyor ve işin ilginç tarafı her iki taraftan gelen araçlar biribirilerini görmüyor...Dolaysıyla yeşil ışıkta her iki tarafta dalıyor kavşağa...Kavşağa yaklaşıyorsun,bakıyorsun sana yeşil yanıyor geçim derken birden karşına başka araç çıkıyor... Bu sadece bir örnek,bunun gibi okadar çok örnek varki...Allaha emanet gidiyoruz demekten başka birşey demek gelmiyor insanın içinden...
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#10
valla metin abi spora ne hacet istanbul trafiği reflex bakımından insanı ermiş seviyesine çıkartıyor.
 

huseyin.sait.61

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mart 2008
Mesajlar
1.155
Beğeniler
423
Yaş
39
#12
benimde acı deneyimlerim oldu heryer mayıntarlasıgibi çukurdolu geçenkış motorumun cantı acayip yamuldu rotbalanscıya gittim önarka düzelttirdim
 
Yukarı Alt