Krank krank

Kayıt
17 Temmuz 2008
Mesajlar
29
Beğeniler
12
#1
Merhabalar,
uzun süredir mesaj atmıyordum foruma. merak ettiğim bir konuyu size danışmak istedim.

Kışın motor alsam mı almasam mı dıye arada kalmışken, en sonunda almaya karar verdim fakat hyosung gt 250 lerde bir krank kırma sorunundan bahsediliyor. iddiaya göre bu motorların büyük bölümü krank kırıyormuş. böyle birşey acaba var mıdır? varsa krank sürüş halindeyken kırılırsa motora cok hasar verir mı? ve de boyle bı hasar oldu dıyelım en kötü ihtimalle ne kadar zarar olur? motoru dağıtmak gerekirmi onarmak için?
Şimdiden Teşekkürler iyi forumlar

Serkan
 
Kayıt
23 Ekim 2008
Mesajlar
1.760
Beğeniler
981
Yaş
42
Yer
ANKARA
#2
valla hocam çok iyi bilmiyorum teknik kısmını ama krant kırdığı zaman, hele hele yolda gedirken bunu yaparsa o motor dağılır belkide kol çıkartır (bu büyük motor arızalarında bir deyim, motorun krank milinin ana gövdeyi delerek dışarı çıkması diye biliyorum), ama niye krank kırsın motor özellikle bahsettiğiniz marka valla bilemiyorum ama zannetmiyorum sık sık krank kıracağını
 

Turgay

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
1.499
Beğeniler
843
Yaş
35
Yer
İstanbul
#3
HEPHASTO, Forumumuzda bu olayın başına gelen ferhat abimiz var. O bu konuda sana yardımcı olacaktır zaten, ama o olmadan bikaç şey söyleyeyim motorun içini dışını açıyorlar malesef. Çok uğraştırmıştı ferhat abiyi, bence hyosung gt250den uzak dur derim ;)
 
Kayıt
17 Temmuz 2008
Mesajlar
29
Beğeniler
12
#4
peki teşekkürler:) Ama sanki Ferhat abinin derdi krank kırma olayı değildi yanlış hatırlamıyorsam. ama tabi kendisi bize daha iyi bilgi verebilir
 

SERVET

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Mayıs 2008
Mesajlar
1.786
Beğeniler
604
Yer
İstanbul
#5
aynı marka aynı model motor benım ust komsudada vardı hıc memnun degıldı kranktan bahsetmedı ama sureklı bır seyler oluyordu sonunda cok cuzu bır rakama sattıgını bılıyorum
 
Kayıt
12 Ağustos 2008
Mesajlar
175
Beğeniler
176
Yaş
120
#6
Durduk yere kimse krank kesmez.
-Hızın tersine Küçük yada büyük vites kullanımlarının tekrarlarında,
-Özellikle scooterlarda olmak üzere gaza aniden yüklenme tekrarlarında,
-Son viteste uzun süre 180 Km ve üzerinde gitme tekrarlarında,
-Motorunuzun yağını kontrol etmeden yağ tam sonuna gelip değiştirme tekrarlarında kitlemeyle beraber,
-Özellikle bunu çok arkadaş yapıyor,onun için 1.'den ayrı tuttum.2.vitesle motoru kaldırma tekrarlarında

makinelerimiz krank keser.

Ben Hyosung Gt250'de sadece sık sık zincir koparma arka dişli parçalama olayını biliyorum.
 
Kayıt
26 Mart 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
91
Yer
samsun
#7
ewt bende hoysung düşünüyordum ama bu krank kırma şeyini duydum ve soğudum gerçekten motoru hergün bi arıza çıkartıyormuş onu alcama gider 93 kawasaki alırım daha ii
 
Yukarı Alt