merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var

Kayıt
18 Eylül 2010
Mesajlar
7
Beğeniler
2
#1
iyi günler arkadaşlar bi kaç konuda bilgi alacağım yeni bi motor aldım kazadan sonra ama başıma bela aldım gibi gözüküyor kalkarken 4000 devire kadar boğuluyor sonra birden uzuyor gidiyor karburtör dediler aldım değiştirdim birşey değişmedi sonra pompanın direk verdiğini gördüm benzini hiç bir şekilde kesmiyor ondan da olabilir mi ya yetiştiremiyor yada fazla geliyor hava yüzünden yakamıyor pompa mı alsam yeni zorluyor artık maddi durumumu bilgisi olan bi arkadaş varsa yaardımcı olursa sevinirim motor srad 96 model 750 cc
 
Kayıt
18 Eylül 2010
Mesajlar
7
Beğeniler
2
#7
serviste birşey söylemiyor birsürü masraf çıkartıyor bi problem var pompa benzini kesmiyor ondan olabilir mi iyi bi usta var mı bildiğiniz varsa bi yardımcı olurmusunuz telefon numarası felan
 

Şenol SEL

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
9.464
Beğeniler
9.023
Yer
Altıntaş Mudanya - Bursa
#8
serviste birşey söylemiyor birsürü masraf çıkartıyor bi problem var pompa benzini kesmiyor ondan olabilir mi iyi bi usta var mı bildiğiniz varsa bi yardımcı olurmusunuz telefon numarası felan
Sizde Bursa'ya yakınsınız.Yavaş yavaş gelebilirsiniz Bursa'ya.
Bursa'da Ersan KOCAMAN ustamız var size net bir şekilde yardımcı olacaktır.
0532 436 73 27
Ama telefonla bilgi isterken dikkatli olun.Motosiklet tamiri telefonla yapmayı nedenleri saymayı her usta gibi Ersan ustamda sevmez.
En ideali motosikletinizi getireceksiniz bakacak sorunu diyecek fiyatını diyecek işinize gelirse yaptıracaksınız.
Selamlarımı iletirseniz size yardımcı olacaktır.

Bu arada Eskişehirde bir kaç arkadaşım var.Onlarda belki size yardımcı olabilir.Volkan BOZYEL ve Hüseyin Cem ERDOĞAN ve eskişehir enduro club.
 
Kayıt
13 Temmuz 2010
Mesajlar
34
Beğeniler
32
Yer
Paterson, NJ
#9
Bahsettigin motorla ilgili bi bilgim yok ama buna benzer problermleri Japon SS lerde Throttle Position Sensor'dan yapabiliyor. Ayrica enjectorlerde bi problem olabilir. Bazi motorlarda altta ve ustte silindir basina 2 enjektor var, belirli devirin ustunde veya %50 den fazla gaz acma algiladigi zaman usttekileride devreye sokuyo. Bu noktada bi sIkInti olabilir. Variable resonance gibi bi sistem varsa motorda buda boyle biseye sebeb olabilir. Bazi motorlar 4000, 5000 devir altinda ateslemeyi degistiriyor motor sokak surus sartlarina daha uyumlu olsun diye (Timing Retard).

Arkadaslarin dedigi gibi en iyisi servise goturmek olur. Problemi internet uzerinden bulmasi zordur bulsakta senin tamir etcek takim taklavatin yoksa zaten yinede servise gidecek.
 
Yukarı